Baileys begint pas 1 september dus hoor je pas kort daarvoor als het goed isquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:26 schreef Graftonst het volgende:
Aan Silan mag ik ook meedoen maar van Baileys niets gehoord
ik weet nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:21 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat heb je verkeerd gedaan?
zijn er wel 2000 insidersquote:Beste Insider Hives!
Bedankt voor jouw inschrijving voor onze Silan Crystals campagne.
We moeten je jammer genoeg meedelen dat je er deze keer niet bij bent.
We hebben ontzettend veel inschrijvingen gekregen voor deze campagne, sommige met heel leuke motivaties. Uiteindelijk hebben we toch 2.000 Insiders moeten uitkiezen die aan deze campagne zullen deelnemen.
Hopelijk kunnen we je volgende keer wel goed nieuws brengen. Maar geen nood, ondertussen kan je je wel nog inschrijven voor onze andere campagnes die binnenkort ook starten.
Oh, dus ze kijken echt naar dat verhaaltje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:29 schreef The_Hives het volgende:
het mailtje komt nu net binnen
[..]
zijn er wel 2000 insiders
nou je kan beter geen verhaaltje schrijvenquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:31 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oh, dus ze kijken echt naar dat verhaaltje.![]()
Dat heb ik bij Bailey's niet gedaan. Verdorie
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef The_Hives het volgende:
wrijf het er even in dat ik als enige niet geselecteerd ben![]()
Ah, ik zie een verband. Tot nu toe alleen vrouwen geselecteerd. Het is gewoon een complot
lolquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil je best een sample (of wat we ook krijgen) toesturen hoor!
Het grappige is, dat ik helemaal nog niet op mijzelf woon. En dat ik nog nooit een wasmachine heb aangeraakt. Mijn moeder gaat dus heel blij wezen met deze campagne (als in, ik ga de was doen), hehe.
Wie? Wat? Waar? Waarvoor?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:03 schreef heaven7 het volgende:
Eh, moet je uitgenodigd zijn? Ik ben geregistreerd en al maar kan me niet kandidaat stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |