Muis, ik kan je eigenlijk nóg meer de Adam/Micky gates aanraden!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Mag ik nog inrollen om mee te smullen? Niet dat ik van paling houd maar ik vind dit fascinerend
Gelukkig heb ik 8 weken vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Ole het volgende:
Het is nooit te laat Muis![]()
Je hebt nog wel wat bij te lezen
Even koekeloeren dan!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Muis, ik kan je eigenlijk nóg meer de Adam/Micky gates aanraden!
Ja ga jij de laatste klant ook nog ff weg halen....quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik laat net de foto van Eddem en Micky samen aan de computer zien. En meer dingen uit het topicquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat zijn best sappige foto's ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:06 schreef Eef999 het volgende:
OK dan die andere 2 ook maar ff![]()
De tekst heb ik weggelaten, was alleen oud nieuws![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles op z'n tijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat zijn best sappige foto's ja!
Hoe kon je die nou voor ons achterhouden!
schandequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat zijn best sappige foto's ja!
Hoe kon je die nou voor ons achterhouden!
Please do, Muizelientjequote:Op woensdag 8 juli 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Mag ik nog inrollen om mee te smullen? Niet dat ik van paling houd maar ik vind dit fascinerend
LaPaay en Eddem/Micky is natuurlijk één grote gate, dat hoort bij elkaarquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:28 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben wel een lichtelijk in de war nu want ik ben nu bij topic 2 van Eddem/Mickygate maar dat van LaPaay loopt er doorheen en mijn water broeit door de verhitte Dude-uitspraken dus ik weet niet meer waar ik het zoeken moet
Ja is zeker knap van Jan en Yolanthe.. Dat ze elkaar niet haten of zo en elkaars geluk gunnen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef Vivi het volgende:
Nou idd, klasse hoor. Eddem en Micky kunnen er nog wat van leren!
of iig spelen ze het positieverquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja is zeker knap van Jan en Yolanthe.. Dat ze elkaar niet haten of zo en elkaars geluk gunnen..
Het is duidelijk, het kind op de arm van Liza heeft duidelijk de glimlach van Jantje als ie shagrijnig is. Het blonde haar heeft het kind van Liza.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |