quote:
Leuk bedacht, het ligt alleen niet lekker in de mond helaas. Het feit dat er zowel bandjes als DJ's optreden maakt het een beetje lastig om een leuke omvattende naam te verzinnen.quote:
Nou, kom maar op.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Leuk bedacht, het ligt alleen niet lekker in de mond helaas. Het feit dat er zowel bandjes als DJ's optreden maakt het een beetje lastig om een leuke omvattende naam te verzinnen.
Ik ga nog even denken.
Alleen als je gesponsord wordt door de drogisterijketen. Anders dan toch 'het kruitvat van Ede'.quote:
Nee, Het kruidvat van Ede.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen als je gesponsord wordt door de drogisterijketen. Anders dan toch 'het kruitvat van Ede'.
Hahahah, Ik wist dat er nog wat ontbrak....quote:
quote:
Het is geen wedstrijd, hoor. Ik krijg het trouwens prima mijn bek uit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]Jij wint, ik kan echt niets beters bedenken.
Maar die van jou vond ik sowieso nog het beste, alleen spreek het maar eens een paar keer hardop uit.
Als het een dance-evenement was kon je het nog Edence of Edance noemen ofzo, al is dat misschien wel erg subtiel.
Doe dan Garden of Ede. Of, iets subtieler, festival The Garden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:32 schreef Kevincy het volgende:
Court of Ede kan ook ipv Het hof van Ede.
Je hebt toch met een jongerenraad te maken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |