En dan klagen over de fouten in de studiehandleidingquote:op die school van mijn
Hogeschool van Utrecht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef mafkees01 het volgende:
Welke dan?
Volgens mij kun jij er gewoon niet mee omgaan en ben je nog niet bekwaam genoeg voor een hogeschool.
Een echte student wikkelt dit binnen no-time on zijn vingers. Ik zou zeggen: ga terug naar het MBO en doe daar ervaring op!
ik begrijp 't niet,eerst zeg je hogeschool daarna studie, wat is 't?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:06 schreef Uro het volgende:
Ja. En dan te bedenken dat het volgens "onafhankelijk" onderzoek de beste P&A studie is van Nederland. Kan me niet voorstellen hoe kankerslecht de rest dan moet zijn. Of het is toch niet zo onafhankelijk onderzocht,.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goed zeg een P&O opleiding waarbij men de boel zelf niet eens kan regelen
De studie Personeel en Arbeid aan de Hogeschool van Utrecht. Duidelijk?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:18 schreef zquing het volgende:
[..]
ik begrijp 't niet,eerst zeg je hogeschool daarna studie, wat is 't?
Standaard. Dat irriteert me ook zo. Altijd te weinig computers.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef Steengijl het volgende:
[..]
Hee da's ook mijn faculteit geweest. Is de mediatheek in de middag nog steeds zo overvol?
Welke faculteit zit je dan? Maatschappij en recht? Daar zit de mediatheek ook altijd overvol.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:21 schreef Uro het volgende:
[..]
Standaard. Dat irriteert me ook zo. Altijd te weinig computers.
Het is dezelfde faculteit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Welke faculteit zit je dan? Maatschappij en recht? Daar zit de mediatheek ook altijd overvol.
Zal op elke faculteit vast wel zo zijn.
Maar dan zit je wel tussen de o zo slimme hockeymeisjes. Ze doen immers allemaal HBO-Rechten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:21 schreef Uro het volgende:
[..]
Standaard. Dat irriteert me ook zo. Altijd te weinig computers.
?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef Steengijl het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel tussen de o zo slimme hockeymeisjes. Ze doen immers allemaal HBO-Rechten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef Uro het volgende:
De studie Personeel en Arbeid aan de Hogeschool van Utrecht. Duidelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |