Staat wel gewoon in de regelsquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:30 schreef Isdatzo het volgende:
Neen, geen linkje in de lapo. Wen er maar aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Florian_ op 01-07-2009 12:58:56 ]Primum non nocere
Ik heb een probleem met autoriteitquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat wel gewoon in de regels
Warmtequote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
jah hoiwarmte
gisteren eindfeest van school
en mijn kamer is bloedheet en ehm.... jah
warmte
wil je langskomen op mijn kamerquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Warmte. Waar.. heeeeeeeeul niks van gemerkt
.
Ben je intussen al thuis (in Nederland)?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
jah hoiwarmte
gisteren eindfeest van school
en mijn kamer is bloedheet en ehm.... jah
warmte
Het is dat ik geacht word hier aanwezig te zijn..quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
wil je langskomen op mijn kamerlaat ik het wel even voelen
*eensquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
Maximum temperatuur van 22 tot 24 graden is ideaal. Meer hoeft niet.
Sinds maandag al! ben alweer in Nijmegen hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je intussen al thuis (in Nederland)?
Cali![]()
![]()
![]()
Hier begint het ook al warmer te worden
Nou weet ik niet of dat nu veel beter is.. Nijmegen....quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Sinds maandag al! ben alweer in Nijmegen hoor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Sinds maandag al! ben alweer in Nijmegen hoor
ik heb gemorken (gemerkt) dat jij een probleem hebt met autoriteit door consequent geen linkje in de LaPo te plaatsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |