Overwogen, maar te onsmakelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:50 schreef Darkestrah het volgende:
Foto-topic?
Waarom post je dit dan? Het topic is nutteloos zonder de foto.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Helaas werkt de fotop niet meer in dit topic
Mijn oude tobo die ik al jaren niet gebruik is ranzig
Daar begon het idd meequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:59 schreef Quyxz_ het volgende:
op zijn kop houden en er op tikken, dan ligt er ook allemaal zooi op je tafel
Valt best meequote:
Zo'n zwakke maag?quote:
Ik wist dat de Shift, Enter, Backspace en spatiebalk lastig zijn om terug te zetten, daarom heb ik alleen latters verwijderdquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:28 schreef Darkestrah het volgende:
Net nog een heel gekut gehad met het terugzetten van de spatiebalk.
Is het vastgesmolten ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Speciaal voor hen met een zwakke maag heb ik mijn oude tobo even opengemaakt:
[ afbeelding ]
Tis niet te bewegen iigquote:
Interesting.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:52 schreef Gwywen het volgende:
Ik zou 'm in de tuin leggen. Binnen een halfuur zit-ie vol mieren
Dat verklaart het niet meer los kunnen krijgen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
jezus, gadverdamme zeg, ik neem aan dat de helft zker ook nog fapsel is
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik fap niet achter de pctis gewoon chips en tosti spul..
Noud e test is begonnenEven in het weiland gelegd
[ afbeelding ]
Naja zo'n beetje... 2 huizen verder is een boerderij.. Gelukkig ben ik iig niet boerquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
in het weiland? woon jij ook al tussen de koeien
Heb m even ergens anders neergelegd, hij begon erg heet te worden door de zonquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef Darkestrah het volgende:
Wat een spanning, ik kan het niet meer aan! Wat zou er gebeuren?
Pak een pen, druk die tussen twee toetsn, doe hem dan onder de toets die je omhoog wel hebben en ja dat is tquote:
Bij mn toetsenbord weet ik tenminste dat ze van mij komen. Niet dat ze allemaal van mij afkomstig zijn natuurlijk, maar het idee is in ieder geval wel wat frisser.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:38 schreef Mikkie het volgende:Overigens schijnt dat er op je toetsenbord meer bacteriën zitten dan op een toilet dat al weken niet gepoetst is
.
Lekker, net allemaal opengemaakt en troep weggehaald enzo, zit ik even iets tussen mijn tanden weg te halen (net pizza gegeten) en kom je met dit berichtquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:38 schreef Mikkie het volgende:
Overigens schijnt dat er op je toetsenbord meer bacteriën zitten dan op een toilet dat al weken niet gepoetst is.
Op hoop van zegen dat ze dan niet kapotgaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:34 schreef Marco001 het volgende:
Een schroevendraaier ofzo eronder steken en dan de toetsjes 1 voor 1 omhoog duwen.
Leg hem andersom..quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nog geen beesten te vinden op mijn toetsenbord
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:04 schreef Koemkwat het volgende:
ik dacht dat het bij mij wel mee zal vallen![]()
[ afbeelding ]
ingezoemt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gedaan, maar ook niks. Heb m maar weer naar binnen gebracht.quote:
Hmm, is dat spul ergens te koop hier?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:34 schreef Gwywen het volgende:
Geniaal spul om je toetsenbord te reinigen:
P.S. van de meeste laptops kunnen de toetsjes er met enig geweld wel af, maar niet meer erop. U bent gewaarschuwd
Geniaal !quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:04 schreef Koemkwat het volgende:
[ afbeelding ]
ingezoemt![]()
![]()
[ afbeelding ]
You're welcomequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lekker, net allemaal opengemaakt en troep weggehaald enzo, zit ik even iets tussen mijn tanden weg te halen (net pizza gegeten) en kom je met dit bericht
Gastquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:04 schreef Koemkwat het volgende:
[ afbeelding ]
ingezoemt![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |