antiklacht: ik hoef niet op 't knopje te drukken om 't plaatje te zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:40 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
En nou gaan hier al die grappige figuren reageren met plaatjes in spoilers.
daar is er zover ik weet maar 1tje van en zoals de naam al suggereerd is die baggerquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:42 schreef blaatertje het volgende:
Kies een lay-out die de spoiler niet meteen laat zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aangepastquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef zquing het volgende:
nu nog 1tje met bier en je hebt een bier en tieten en spoiler topic
het is niet echt een bier en tieten topic, maar denk dat meerdere mensen grolsch en tieten wel zullen waarderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Binnenkort heeft iedereen verplicht de nieuwe bagger dus is er niks meer aan de hand, hoef je ze niet meer te zienquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:39 schreef zquing het volgende:
leuk voor je dat je bagger gebruikt maar niet iedereen doet dat. Te vaak zie ik plaatjes in "spoilers" die ik gewoon moet zien, er is geen keuze. Gooi ze dan achter een linkje ofzo
klacht: zie TT
antiklacht: Vakantie
Jammer genoeg wel, mjah ik zie dan wel hoe het is. Maar tot die tijd blijf ik gewoon silver gebruikenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Binnenkort heeft iedereen verplicht de nieuwe bagger dus is er niks meer aan de hand, hoef je ze niet meer te zien
Is dat zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Binnenkort heeft iedereen verplicht de nieuwe bagger dus is er niks meer aan de hand, hoef je ze niet meer te zien
ff quotenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:30 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ander voordeel is dat ze bij Foksilver tenminste adblock niet blokkeren.
Zeg ik iets geks?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |