* Pas blowen nadat je je verplichtingen erop hebt zitten om jezelf te belonen is nog altijd 't bestequote:
Ik trakteer zelfquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:38 schreef Maisnon het volgende:
Je verdient geen traktatie, uitstellend tuig
Maar wat moet ik me zelf belonenquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:39 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
* Pas blowen nadat je je verplichtingen erop hebt zitten om jezelf te belonen is nog altijd 't beste
Wakker worden vind ik altijd nog een prestatie en prestaties moeten worden beloondquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:39 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
* Pas blowen nadat je je verplichtingen erop hebt zitten om jezelf te belonen is nog altijd 't beste
Hier http://www.nlr.nl/quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:40 schreef Adelante het volgende:
Op kroketten trakterenLoop je stage bij de Febo soms?
Ben ook niet thuisquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik schreef mijn stageverslag tijdens mijn werkuren in de bank
Heb er nooit thuis iets voor moeten doen thuis
en dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef Cmonv het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic 3 dagen laten lopen.
NLR - National Aerospace Laboratoryquote:
Zet die site eens in het Nederlandsquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
NLR - National Aerospace Laboratory
Je hebt de afkorting verzonnen afgelopen half jaar![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef dagdag het volgende:
gisteren was gupje 20 geworden, dus het is al een echte vent
zeg hoe is het eigenlijk met je
lang niet gezien, nog op vakantie???????
Omdat ik weet dat je dat toch niet doetquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
NLR - National Aerospace Laboratory
Je hebt de afkorting verzonnen afgelopen half jaar![]()
Gewoon een regel komen dat er een keer in het half uur iemand komt en je even goed aan het werk zetquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Je bedoelt dus eigenlijk gewoon, dat je zelf al weet wat je zwakke punt is.
Ik zeg, het leger in. Daar brengen ze je wel wat discipline bij, hoop ik.
Kloptquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:23 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Krijgt TS zn verslag nooit af, want hij reageert een hoop
Nog 10 minuten dan liggen er hier 20quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:49 schreef Salatrel het volgende:
godver nu heb ik trek in een kroket.
even de frituur aanzwengelen
Nou best wel eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk niet dat een topic op FOK! openen dan echt bevorderend werkt.
Binnen 2 uur tijd? Je hebt een verslag van internet gehaald en in Word jouw naam laten vervangen door de oorspronkelijke auteur? Faalhaas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:05 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nou best wel eigenlijk![]()
Zit na wat getyp en knip en plakwerk al op 18 pagina's
Dat kan nog al met een stage verslagquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Binnen 2 uur tijd? Je hebt een verslag van internet gehaald en in Word jouw naam laten vervangen door de oorspronkelijke auteur? Faalhaas.
Minder F5-en hier en meer plakken, stuntel.quote:
- Heb gelukkig wel netjes met dag verslagen bij gehouden, zo slim was ik dan nogquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Minder F5-en hier en meer plakken, stuntel.
Hoe verklaar je dan dat je al 18 pagina's vol onzin hebt? Of gebruik je lettergrootte 72????
waarom zeg je dan dat je nog niets gedaan hebt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
- Heb gelukkig wel netjes met dag verslagen bij gehouden, zo slim was ik dan nog![]()
- Beschrijving van netwerk hier hoeft niet zo moeilijk te zijn
- Sollicitatie Brief + CV in plakken
- Handleidingen die ik heb gemaakt in die halfjaar tijd
Dan schiet je al snel naar 18 pagina's
Ik zeg, doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Je bedoelt dus eigenlijk gewoon, dat je zelf al weet wat je zwakke punt is.
Ik zeg, het leger in. Daar brengen ze je wel wat discipline bij, hoop ik.
Dit in combinatie met bovenstaande foto : Gokje, MBO ICT niveau 3?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
- Heb gelukkig wel netjes met dag verslagen bij gehouden, zo slim was ik dan nog![]()
- Beschrijving van netwerk hier hoeft niet zo moeilijk te zijn
- Sollicitatie Brief + CV in plakken
- Handleidingen die ik heb gemaakt in die halfjaar tijd
Dan schiet je al snel naar 18 pagina's
Nee nog genoeg te beschrijvenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:15 schreef Laurensius het volgende:
dus eigenlijk ben je al klaar? wat zeur je dan?!
owja.. heb nou zin in kroketten
4quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dit in combinatie met bovenstaande foto : Gokje, MBO ICT niveau 3?
Ja want een stageverslag is niet individueelquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Binnen 2 uur tijd? Je hebt een verslag van internet gehaald en in Word jouw naam laten vervangen door de oorspronkelijke auteur? Faalhaas.
Dit doe ik netquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:18 schreef Xandrar het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat je nog niets gedaan hebt?
Heldquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
"Mijn klacht is stiekem geen klacht maar een verkapt ik-adoreer-kroketten-topic"
[edit] Damn, nu valt me op dat je kop echt veel lijkt op je UI.
Zie het punt niet zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dargorius heeft wel een punt ja.
Volgens mij zie je het zelf niet eensquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dargorius heeft wel een punt ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |