Stel je anders even aan ofzo..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan iemand even een modje omkopen, of iets anders mee doen zodat Penisbaard geband word voor een flinke tijd? Hier wordt ik toch wat minder blij van...
post gewoon nog wat OT picsquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Stel je anders even aan ofzo..
quote:
Mee eens, dit kan dus echt niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan iemand even een modje omkopen, of iets anders mee doen zodat Penisbaard geband word voor een flinke tijd? Hier wordt ik toch wat minder blij van...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan iemand even een modje omkopen, of iets anders mee doen zodat Penisbaard Captain_Fabulous geband word voor een flinke tijd? Hier wordt ik toch wat minder blij van...
Dat is triest. Boehoe.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
i like my women like i like my whiskey, 14 years old and mixed up with coke.
Ze zijn allemaal gewoon volgens de natuur neukbaar hoor.
Ik zou ze allemaal doen ook al ben ik 2x zo oud boehoe.
Holy shizzle die rechtse, aaibaarheidsfactor 64310478quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:23 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Wees niet zo kankertriest met je "Naam, rarretje?" Wtf boeit jouw haar naam, je bent een lelijke puisterige kankernerd. Ze moet jou toch niet.
duude chillquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:23 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Wees niet zo kankertriest met je "Naam, rarretje?" Wtf boeit jouw haar naam, je bent een lelijke puisterige kankernerd. Ze moet jou toch niet.
Klopt, maar ik ben dan nog nèt niet zo hopeloos om een speurtocht naar haar te doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef R4ven het volgende:
[..]
duude chill
Volgens mij ben je gefrustreerd omdat je er zelf niet overheen kunt gaan...
Klopt die linker is leuker, maar je reactie was toch ietwat overdrevenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:35 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben dan nog nèt niet zo hopeloos om een speurtocht naar haar te doen.
En die linker is veel leuker
Wtf gast, net een fles azijn naar binnen gekapt? Waar de fuck lees jij dat ik die meid serieus wil gaan opzoeken?? :s Gewoon ter bezichtiging. Als ik op zoek ben naar een lied van een zanger(es) wil ik er ook gelijk mee daten ofzo? :/ jouw kutreactie slaat nergens opquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:23 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |