Nederlands klappen ja? Klompen aan en een stuk Goudse kaas in je hand en klappen maar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:54 schreef o.us het volgende:
Alleen Nederlands klappen. Buiten de KLM en Ryanair was er geen enkele vlucht die ik heb gehad waarin de passagiers klapten.
Wanneer leren die josti's nou eens dan te gebruiken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:53 schreef Remake het volgende:
Klappen is makkelijker als 1 voor 1 naar de cockpit lopen om de piloot te bedanken voor de goede vlucht.
Klacht1: TS is een autist
Klacht2: TS ( punt )
Juist dan ga ik niet klappen, dan houd ik met beide handen mijn parachute vast tot ik mijn koffer hebquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zal pas klappen als de piloot het toestel aan de grond weet te zetten nadat er enkele motors uit zijn gevallen, er uren turbulentie is geweest, er iets mis is met het zuurstofpeil aan boord en er gaten in het toestel zijn ontstaan.
Ooit gehoord van typfouten, ei?quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nederlands klappen ja? Klompen aan en een stuk Goudse kaas in je hand en klappen maar?
Ooit gehoord van fatsoenlijk Nederlands typen of je smoel houden , Ali?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:59 schreef Merkie het volgende:
Tegenwoordig verdient het wel een applausje (mits Airbus).
Wat een grafnaam. Associeer je me nu met een allochtoon?quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ooit gehoord van fatsoenlijk Nederlands typen of je smoel houden , Ali?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat een grafnaam. Associeer je me nu voor een allochtoon?![]()
Wat een belediging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |