abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:52:20 #1
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_70532528
Hey, ging daar laatst mijn koffiepretapperaat stuk, dacht ik "hoe nu koffie zetten?"

nou, gewoon net als theezakjes in het hete water gooien en ff laten trekken. 3 pads voor een kan. misschien dat minder ook kan, maar dat ligt aan de koffie en hoe sterk je em wilt.

en de smaak? uhmm.. nou der zit iig. caffeine in nee, best te drinken, als noodoplossing
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:03:21 #2
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_70532880
Was het normaal niet de bedoeling dat het water onder enige druk door de pad heen ging? M.a.w. krijg je nu niet enorm slappe zooi?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_70532964
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:52 schreef Lord_of_the_String het volgende:
en de smaak? uhmm.. nou der zit iig. caffeine in nee, best te drinken, als noodoplossing
Ik denk dat de meningen daar sterk verdeeld over zullen zijn
Maar inderdaad, volgens mij krijg je dan best slappe troep of niet?
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:16:26 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70533238
Koop gewoon zo'n koffiefilterhouder die je op een kopje kan zetten, koffie+heet water erin en je hebt betere koffie dan je ooit met je senseo zult krijgen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:27:22 #5
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_70533546
de zakjes masseren met een lepel levert aardig resultaat op . en een slappe bak is toch lekkerder dan helemaal geen koffie.

ben zelf ook geen liefhebber van pretkoffie, maarja, gewone koffie was op en de senseo stuk, en ik had nog wat pads liggen, dus ik denk, hey laat ik het eens proberen. valt me best mee. ik had namelijk al langer het idee dat pads niet erg veel koffie voor hun geld leveren.
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
pi_70535494
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:27 schreef Lord_of_the_String het volgende:
de zakjes masseren met een lepel levert aardig resultaat op . en een slappe bak is toch lekkerder dan helemaal geen koffie.

ben zelf ook geen liefhebber van pretkoffie, maarja, gewone koffie was op en de senseo stuk, en ik had nog wat pads liggen, dus ik denk, hey laat ik het eens proberen. valt me best mee. ik had namelijk al langer het idee dat pads niet erg veel koffie voor hun geld leveren.
Barbaar!
pi_70537527
barbaar
Redacted
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')