quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef Druktemaker het volgende:
Ze is nog maar 15.
Plaats haar pics in dit topic zodat ik kan beoordelen of dat wel of niet erg is.
quote:
Zo voorspelbaar en toch moet ik telkens weer lachen.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar en toch moet ik telkens weer lachen.
De echte is doodgegaan... beetje dezelfde hoax als paul mccartney...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:51 schreef B.E.D het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de witte Michael, destijds een vervanger was voor de echte?\\
Who's B.E.D![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef Quir het volgende:
Murp, die post was goed! Wat doe je nou?
Gruwelijk, hoe doe je dat?quote:
Komop man, een echte held regelt ook gewoon zijn eigen familiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:53 schreef B.E.D het volgende:
Het is wel een lekker mokkel, maar hee wat moet ik met foto's van m'n bloedeigen nichtje.
¿әɾ Ⴈәopәq ʇ!pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
was net een topic over. ging keihard dicht en is niet meer terug te vinden.
Rukken, de hele dag door.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:53 schreef B.E.D het volgende:
Het is wel een lekker mokkel, maar hee wat moet ik met foto's van m'n bloedeigen nichtje.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:00 schreef Cascade het volgende:
ɔıdoʇɟɟo ʇsɐʌ sı ʇɐp ɹɐɐɯ 'ʞoo uɐʞ oz
Maar Michael is toch dood he?![]()
Maar topic 1 over het nichtje van B.E.Dquote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef Heathen. het volgende:
Je klacht is dat je genen hebt waar een faal op berust.
Terechte klacht.
Smeerlapquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:39 schreef Ringo het volgende:
Jouw nichtje had vroeger een kaal kutje. Daar doen we nu toch ook niet moeilijk over?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:57 schreef Stevennn het volgende:
Shit jonge waar blijven die pics ouwe
Is het niet waar dan? Liep ze op haar elfde al rond als een harige Helga en mocht jij daar dan stiekem op slecht geventileerde zolderkamertjes naar kijken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:07 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Smeerlap
Weet je wel wat je zegt vuilak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonge, ik bin op de weaze
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
De echte Michael is al tig jaren dood, die blanke was toch z'n vervanger!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |