abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70531997
Hierbij deel ik u mede dat alles in deze wereld op elkaar is afgestemd inclusief de geometrie.

The Golden Ratio. Dit is een film over het wiskundige mirakel dat alles in de wereld op dezelfde manier is opgebouwd door middel van 1 miraculeuze cijfercombinatie. 1,618.

Het filmpje hieronder is de trailer over deze weerzinwekkende documentaire.

Deze documentaire draait medio september in de bioscopen

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:57:45 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70532709
Dat ziet er inderdaad uit als een weerzinwekkende documentaire voor iedereen met een beetje verstand. Is het niet, meki?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_70532751
Wat een irritante stem heeft die man. Wel interessant dat de verhouding tussen een hoop botten etc bij de mens 1,608 is (als het waar is...;) ), maar kan je daar een langer dan 60min durende docu van maken?
pi_70532917
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:57 schreef SpecialK het volgende:
Dat ziet er inderdaad uit als een weerzinwekkende documentaire voor iedereen met een beetje verstand. Is het niet, meki?
Is het ook maar ook voor mensen die Islam als politiek ideologie bla bla etc. zien terwijl het een godsdienst is.
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:15:05 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70533193
Lache trouwens. De noord en zuidpool verschuiven rustig zelf van plek waardoor de echte uitkomst van dat getal behoorlijk kan verschuiven.
quote:
North Geomagnetic Pole
As a first-order approximation, the Earth's magnetic field can be modelled as a simple dipole (like a bar magnet), tilted about 11° with respect to the Earth's rotation axis (which defines the Geographic North and Geographic South Poles) and centred at the Earth's centre. The residuals form the nondipole field. The North and South Geomagnetic Poles are the antipodal points where the axis of this theoretical dipole intersects the Earth's surface. If the Earth's magnetic field were a perfect dipole then the field lines would be vertical at the Geomagnetic Poles, and they would therefore coincide with the Magnetic Poles. However, the approximation is in fact very imperfect, so in reality the Magnetic and Geomagnetic Poles lie some distance apart.

Like the North Magnetic Pole, the North Geomagnetic Pole attracts the north pole of a bar magnet and so is in a physical sense actually a south magnetic pole. It is the centre of the region of the magnetosphere in which the Aurora Borealis can be seen. As of 2005 it was located at approximately 79°44′N 71°47′W / 79.74°N 71.78°W / 79.74; -71.78 (Geomagnetic North Pole 2005 est), off the northwest coast of Greenland,[12] but it is now drifting away from North America and toward Siberia.
Daar gaat je mooie gouden ratio

Daarnaast gebruiken ze de traditionele eurocentrische (greenwich) wereld kaart om lengtegraden als bewijs aan te voeren voor dit getal. Wat natuurlijk een vreselijk arbitraire beslissing is om te maken. Of zou god het gewild hebben dat Londen precies op de middenlijn lag? Dan zijn de britten wel een beetje god's chosen people

[ Bericht 18% gewijzigd door SpecialK op 01-07-2009 00:23:55 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_70533400
zo'n bellaberde tekst zonder bron moet het gaan opnemen tegen een wetenschappelijke video
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:22:14 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70533411
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:30:36 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70533639
En dan nog iets...

13-in-een-dozijn reli-propaganda video's zijn geen en wetenschap, meki. Zelfs niet als er wat wiskunde in wordt gegooid.

Kickje /LB dus
pi_70533926
Klinkt wat Intelligent Design-achtig. Ik ben wat sceptisch, zal het later eens bekijken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:46:08 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70533967
Ik heb de waarheid in ieder geval gevonden.

Toeval??? I THINK NOT!!!
pi_70534745
quote:
Ik denk dat ze het over de geografische polen hebben, niet magnetische.

Dat van die lengtegraden lijkt me ook onzin... de wereld is rond dus je kan altijd wel ergens een willekeurige verhouding vinden op een platte kaart.
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:49:39 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_70539809
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:37 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het over de geografische polen hebben, niet magnetische.

Ook die "verplaatst" zich over langere perioden door de wiebeling in de draai van de aarde.
pi_70539909
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:21 schreef Meki het volgende:
zo'n bellaberde tekst zonder bron moet het gaan opnemen tegen een wetenschappelijke video
Naast ideologie, politiek en religie is islam nu ook al wetenschap?
Zie de reclame al voor me: Islam, het meest veelzijdige stukje haat, islam!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_70540381
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:21 schreef Meki het volgende:
Dit wordt um niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')