Vast de uitzondering die de regel bevestigtquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef afcajos het volgende:
Die mensen die anderen niet kunnen uitstaan kan ik echt niet uitstaan
HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAH GOEIE !!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef afcajos het volgende:
Die mensen die anderen niet kunnen uitstaan kan ik echt niet uitstaan
maar dat is nu al weer voorbij, nu wil ik gewoon dat je aan stukken wordt gescheurd door 10.000 hondsdolle cavia´s terwijl je anaal wordt genomen door een belgisch trekpaardquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dat is nu al weer voorbij, nu wil ik gewoon dat je aan stukken wordt gescheurd door 10.000 hondsdolle cavia´s terwijl je anaal wordt genomen door een belgisch trekpaard
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef Apotheose het volgende:
kan zo een paar lui opnoemen die ik niet uit kan staan. Is toch menselijk? Je kunt niet iedereen lief hebben. Zo groot is mijn hart nou ook weer niet.
Je had je aan/uit-grap al eerder gemaakt. Hij was gewoon niet leuk, daarom reageerde niemand erop. Je hoeft hem dus niet nog een keer te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:52 schreef Acinonyx het volgende:
Jullie zijn allemaal kak, stelletje schurfte-bakken, gelukkig staan jullie allemaal uit
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je had je aan/uit-grap al eerder gemaakt. Hij was gewoon niet leuk, daarom reageerde niemand erop. Je hoeft hem dus niet nog een keer te maken.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij vind popcorn best griezelig eh ?
Dan snap je plakbandquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]* . Ksienognix
Dan snap je plakband
[..] * . You
Die snap ik niet
quote:
Succes met je ban, pindakaashoofdquote:
Goed topic eh ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
NOU ZEG. Ik kan jou echt niet uitstaan.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kwaliteit ja, zo op de dinsdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |