quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:17 schreef Shoarmahoer het volgende:
... op je werk bent!
Echt niet leuk gewoon wette wal..
Heb de hele dag al last van miene tokus die blijkbaar enorm veel wil pompen in die Spaanse.
Maar ja.. ik ben op mijn werk en zit in de open lucht met een stuk of 10 collega's pallets te sorteren, dus ik moet zorgen dat die pallets niet op miene tampeloerus vallen!
Dus nu moet ik heel anders te werk gaan, anders worden de pallets nog mundig nat ook nog..
Klacht: enorme erectieaanval, moeten opletten op het werk, en dus niet naar die Spaanse toe kunnen..
verwachte reactie: Stervende hoeren kankerkachel!
Een KLB-mod zijn en dit topic niet sluitenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
>>>> ONZ
ONZ wilde het topic niet hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een KLB-mod zijn en dit topic niet sluiten
Ook best, weet ik veel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:20 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
Was toch uit de Dominicaanse republiek die spaanse?
Kan ie zelf ook. Ben zn bitch niej.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een KLB-mod zijn en dit topic niet sluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |