abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:16:00 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70531023
quote:
Meer dan 98% van de (h1n1) virussen is resistent tegen tamiflu
Studies in JAMA afgelopen Maart laten zien dat 98.5% van de geteste Influenza A virussen (varkensgriep, H1N1) resistent is tegen Tamiflu. Dat is een enorme toename ten opzichte van het 2007-2008 seizoen toen die resistentie nomaar in 12% van de virussen werd gezien.

Results During the 2007-2008 season, influenza A(H1N1) accounted for an estimated 19% of circulating influenza viruses in the United States. Among 1155 influenza A(H1N1) viruses tested from 45 states, 142 (12.3%) from 24 states were resistant to oseltamivir. Data were available for 99 oseltamivir-resistant cases and 182 oseltamivir-susceptible cases from this period. Among resistant cases, median age was 19 years (range, 1 month to 62 years), 5 patients (5%) were hospitalized, and 4 patients (4%) died. None reported oseltamivir exposure before influenza diagnostic sample collection. No significant differences were found between cases of oseltamivir-resistant and oseltamivir-susceptible influenza in demographic characteristics, underlying medical illness, or clinical symptoms. Preliminary data from the 2008-2009 influenza season identified resistance to oseltamivir among 264 of 268 influenza A(H1N1) viruses (98.5%) tested.

Het virus is ook niet minder besmettelijk, hetgeen vaak wel het geval is met resistent geworden virussen. Vaak is het een balans tussen besmettelijkheid (virulentie) en resistentie. Een tweede JAMA studie liet zien dat de resistentie vooral een probleem is voor oude en zwakke mensen, die door ziekte al een verzwakt immuunsysteem hebben.

In een Nederlands ziekenhuis kregen vijf zusters griep na besmetting met het resistente virus waarna ze op hun beurt weer anderen besmette. Het is een incident, geen bewijs, maar maant wel tot extra oplettendheid.

Griepvirussen zijn passieve pakketjes ingekapseld RNA (genetisch materiaal) die zelf geen enkele interactie hebben met de medicatie maar kunnen muteren nadat ze een cel hebben besmet. Elk besmet persoon zal direct gemuteerde varianten uitademen en kennelijk zitten daar varianten tussen die Tamiflu en wellicht ook de toekomstige vaccins onbruikbaar maken.

Er is erg weinig tot geen betrouwbaar bewijs te vinden in de literatuur en journals dat Tamiflu enige positieve werking heeft. In een publicatie in The Lancet werd al eerder gewaarschuwd dat bewijs van de werkzaamheid van Tamiflu bij vogelgriep (H5N1) ontbreekt.

bron
FUCK YOU!!! Ab Klink met je kutvaccin wat je per 1 oktober verplicht wil laten inspuiten bij ons allen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:22:41 #2
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_70531281
Puike analyse. Vooral omdat het vaccin niets te maken heeft met Tamiflu.
Fietstas.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:25:18 #3
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_70531384
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

FUCK YOU!!! Ab Klink met je kutvaccin wat je per 1 oktober verplicht wil laten inspuiten bij ons allen.
Je bent niet verplicht om je in te laten enten
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:25:25 #4
52357 Lambiekje
pi_70531388
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:22 schreef Kassaa het volgende:
ohja
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 23:25:51 #5
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_70531402
Heb je nog een uitspraak van Klink dat het inderdaad verplicht gaat worden of is dat een hersenspinsel? 't Laatste wat ik Klink hierover heb horen meedelen is dat 't vrijwillig is. En inderdaad, dit heeft niks met 't vaccin te maken
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:26:40 #6
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_70531449
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ohja
Ja!
Fietstas.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:28:22 #7
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_70531520
Tamiflu
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_70531531
Hebben ze de voordeur van BNW weer open laten staan?
Lambiekje is weer eens ontsnapt...
pi_70531652
quote:
Dat dus.
............................
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:34:27 #10
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70531802
Ik ben volgens mij al genuked door Q-K, of H1N1...... en ja goed ziek van geworden. Q-K heeft mij volgens Wiki harder geraakt.... had idd pijn op mijn borst. (4 dag.) Hoewel ik ik voldeed aan H1N1 (7 out of 8).
ff serieus... geen enkele ziekte/griep heeft mij down gebracht.
pi_70532958
quote:
Exact. Vaccin is nog niet eens beschikbaar. Toch vermoed ik dat Lambiekje nu al 10 redenen kan noemen dat het vaccin een poging is van big-pharma om iedereen verslaafd te maken aan medicijnen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_70533150
Zoals gewoonlijk vertel je de halve waarheid. H1N1 virus is niet het enige griep virus; het is wetenschappelijk gezien een interessant verhaal maar je moet niet net gaan doen alsof Tamiflu niet werkt voor 98% van de gevallen. Dat waterdichte inenting en therapie voor het griep virus niet bestaat wisten we al langer.
Jesus saves but death prevails.
pi_70537679
quote:

[..]

Leg eens uit wat vaccinatie met tamiflu te maken heeft?
Ennu.. het is NIET verplicht druktemakertje..
-
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:04:33 #14
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_70538567
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:05 schreef DS4 het volgende:
Exact. Vaccin is nog niet eens beschikbaar. Toch vermoed ik dat Lambiekje nu al 10 redenen kan noemen dat het vaccin een poging is van big-pharma om iedereen verslaafd te maken aan medicijnen...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_70541268
Je onderbouwing op basis van het bericht slaat nergens op. Tamiflu is een virusremmer, waarvan bekend is dat de werking bij het evolueren van virussen af kan nemen. Net als waar bij bacteriële infecties antibiotica voorgeschreven worden. Hier is ook van bekend dat bacteriën langzamerhand immuun worden.

Er moet daarom dus voorzichtig mee worden omgesprongen, net als dat bij antibiotica ook gebeurd. (niet door iedereen helaas)

Dit verhaal staat los van het vaccin, dat is een specifiek middel is tegen deze griepstam. Het is dus niet zo dat je met Tamiflu wordt geīnjecteerd!
pi_70547513
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, je volgt het niet goed, Tamiflu is bedoeld om de bevolking te decimeren zodat Obama wereldheerser kan worden...of zoiets.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 juli 2009 @ 14:53:39 #17
163650 Greys
pi_70547600
Had dat niet lekker hier gekund?

H1N1 Flu Worldwide Outbreak #15
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70553866
quote:

[..]

Eeuh, ze hebben het hier over het al langer in omloop zijnde "reguliere" influenza virus, welke door de grotere verspreiding en hogere leeftijd (het bestaat al wat langer) dus ook veel vaker in aanraking is gekomen met tamiflu, en dus ook de tijd heeft gehad om zich hier op aan te passen. Niks onverwachts, de Mexicaanse variant van het influenza virus heeft die resistentie (nog) niet.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_70554242
Het is vrijwillig, gelukkig maar ik ben nog altijd de baas over mijn eigen lichaam.
pi_70554996
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:28 schreef Bommenlegger het volgende:
Hebben ze de voordeur van BNW weer open laten staan?
Lambiekje is weer eens ontsnapt...
Kunnen dit soort posters niet verboden worden om topics te openen in NWS? Mods??
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:32:36 #21
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70558793
quote:

[..]

Ten eerste: Tamiflu is geen vaccin, het is een antiviraal middel.
Ten tweede: je bent niet verplicht om je te laten spuiten, ik laat het ook zeker niet doen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:41:38 #22
52357 Lambiekje
pi_70559122
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:32 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ten eerste: Tamiflu is geen vaccin, het is een antiviraal middel.
Ten tweede: je bent niet verplicht om je te laten spuiten, ik laat het ook zeker niet doen.
Het klopt dat het nog niet verplicht is ... maar het zou mij niets verbazen als het net als met het paspoort zonder enig rugbaarheid door de 1e kamer wordt geloodst. Tenslotte zijn er al landen die het doen.

Q-koorts lijkt tot nu toe al kwalijker te zijn dan H1N1.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:45:31 #23
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_70559282
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het klopt dat het nog niet verplicht is ... maar het zou mij niets verbazen als het net als met het paspoort zonder enig rugbaarheid door de 1e kamer wordt geloodst.
Het lijkt me niet meer dan terecht dat je je verontschuldigt voor de grove onwaarheden en leugens die je in dit topic verkondigt.
Fietstas.
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:52:38 #24
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70559579
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:45 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Het lijkt me niet meer dan terecht dat je je verontschuldigt voor de grove onwaarheden en leugens die je in dit topic verkondigt.
Een veronderstelling is niet hetzelfde als een leugen.
Het lijkt mij wel heel erg moeilijk een vaccinatie te verplichten. Om te beginnen kan ik mij op gewetensbezwaren beroepen. Als ik de oproep verscheur en niet kom opdagen, komt er dan een arts + twee agenten bij mij aan de deur om mij onder dwang te vaccineren?
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:35:09 #25
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70561213
Wat 'n flauwekul weer. Ik ben heel slecht in paint maar toch heb ik nav deze post & TS even dit in elkaar geknutseld:

Hallon!
pi_70564694
quote:

[..]

Het klopt dat het nog niet verplicht is ... maar het zou mij niets verbazen als het net als met het paspoort zonder enig rugbaarheid door de 1e kamer wordt geloodst. Tenslotte zijn er al landen die het doen.

Q-koorts is ook een behoorlijk groot probleem, maar het verschil met Q-koorts is dat het door een bacterie wordt veroorzaakt en vooral in landelijk gebied (voornamelijk oost-brabant) voorkomt, en als ik me niet vergis is Q-koorts niet van mens of mens overdraagbaar. Bij Q-koorts hoeven we ook niet zo bang te zijn dat het zich relatief makkelijk kan muteren naar een ziekte die miljoenen doden kan maken.
-
pi_70564804
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:52 schreef ouderejongere het volgende:

Een veronderstelling is niet hetzelfde als een leugen.
Wel als je jouw veronderstelling dat iets in de toekomst verplicht gaat worden op schrijft als dat het thans al verplicht is.
pi_70572049
quote:

[..]

Je moet hardloper worden joh, je kan zo goed doordraven...... En de meeste van je aannames blijken er meestal aardig naast te zitten, maar goed, ga ons voor o groot orakel, welke landen hebben dan al wel een verplicht vaccinatieprogramma met tamiflu?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:48:09 #29
52357 Lambiekje
pi_70710422
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Je moet hardloper worden joh, je kan zo goed doordraven...... En de meeste van je aannames blijken er meestal aardig naast te zitten, maar goed, ga ons voor o groot orakel, welke landen hebben dan al wel een verplicht vaccinatieprogramma met tamiflu?
ach ja.

Tot zeer grote ergenis van de moordenaars bij het RIVM was de opkomst voor HPV te laag.
Ze beginnen nu alweer te miepen dat te veel mensen info lezen op het internet.

Coffieshops moeten dicht. Prostitutie moet weg / 92 ramen in Alkmaar dicht. Dus ik geloof echt wel dat het verplicht gaat worden dat prikken.

Met zulks ultrafascistisch CDA beleid.
  maandag 6 juli 2009 @ 19:15:59 #30
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70711575
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 21:35 schreef BlueMage het volgende:
Wat 'n flauwekul weer. Ik ben heel slecht in paint maar toch heb ik nav deze post & TS even dit in elkaar geknutseld:

[ afbeelding ]

Leuk!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70720642
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ach ja.

Tot zeer grote ergenis van de moordenaars bij het RIVM was de opkomst voor HPV te laag.
Ze beginnen nu alweer te miepen dat te veel mensen info lezen op het internet.

Coffieshops moeten dicht. Prostitutie moet weg / 92 ramen in Alkmaar dicht. Dus ik geloof echt wel dat het verplicht gaat worden dat prikken.

Met zulks ultrafascistisch CDA beleid.
En terecht dat het RIVM miept.. veel "kritische" informatie op internet over dit onderwerp is namelijk gebaseerd op leugens, foute conclusies en persoonlijke meningen die zijn ontstaan uit onderbuikgevoelens. Maar wel denken recht te hebben op medische zorg als je je niet vaccineert en vervolgens wel ziek wordt?
-
  maandag 6 juli 2009 @ 22:39:49 #32
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70721122
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:53 schreef Greys het volgende:

Nee Lambiekje moet gecontained blijven. We willen niet dat hij serieuze topics infecteert.
pi_70722203
maar wat als Lambiekje gelijk krijgt en het verplicht wordt...laat iedereen zich dan zomaar vaccineren.
pi_70722967
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef hondjes het volgende:
maar wat als Lambiekje gelijk krijgt en het verplicht wordt...
Dat gaat niet gebeuren, dat is een schending van de integriteit van het lichaam en deze griep is niet prettig, maar er is geen zodanig maatschappelijk belang mee gemoeid dat men dat opzij gaat zetten hiervoor.

Kans is 0%. Mag je tzt op terugkomen op deze uitspraak.
quote:
laat iedereen zich dan zomaar vaccineren.
Ik iig wel. Ik heb een teringhekel aan naalden en je moet maar liefst twee keer het vaccin toegediend krijgen. Echter, deze griep is nog veel vervelender. Je bent een malloot als je je niet laat inenten. Ik schat dus in dat Lambiekje zich niet laat inenten.
pi_70724131
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef hondjes het volgende:
maar wat als Lambiekje gelijk krijgt en het verplicht wordt...laat iedereen zich dan zomaar vaccineren.
Tjsa, dan is het geen vrijwillige keus meer en is de vraag dus een beetje overbodig hč? Maar goed, de overheid gaat natuurlijk geen vaccin verbieden en al helemaal geen overheid met het CDA aan het roer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_70724861
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:53 schreef Greys het volgende:

I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')