lol, je weet niet eens wat dat woord betekent, lamlul.quote:
En jij bent 'n nog grotere lamlul. Van Morrison of Jim Morrison, zelfs als grapje is dat not-done.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:31 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
lol, je weet niet eens wat dat woord betekent, lamlul.
Het is de waarheid, absoluut geen grap.... als er iemand overrated is.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef Quir het volgende:
[..]
En jij bent 'n nog grotere lamlul. Van Morrison of Jim Morrison, zelfs als grapje is dat not-done.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Het is de waarheid, absoluut geen grap.... als er iemand overrated is.....
Wilde je wat zeggen?quote:
Reactie van de maandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:36 schreef bewust het volgende:
Wat zeik je nou over Nirvana manGa lekker je mond spoelen met kkmentaliteit van iedereen moet mijn kkmuziek kennen. Ik ken de Pixies wel maar is toch logisch dat de meerderheid dit niet kent. KKDWAAS
Ga jij nou maar fijn weer naar Kempi luisteren jongenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:36 schreef bewust het volgende:
Wat zeik je nou over Nirvana manGa lekker je mond spoelen met kkmentaliteit van iedereen moet mijn kkmuziek kennen. Ik ken de Pixies wel maar is toch logisch dat de meerderheid dit niet kent. KKDWAAS
Ik wel, hoor. Dat het me verbaast dat je met jouw aandoening zinnen bij elkaar kunt schrapen.quote:
Prima geen probleem mee, ik kan bijna elk genre wel waarderen op een paar na. Ga jij nou maar fijn uitzoeken welke muziek niemand kent zodat jij dat leuk kan gaan vinden. Wel kkdom eigenlijk dat je hier de Pixies introduceert, straks kent iedereen dit en heel misschien hoort een BrEEZAah het wel. Dan kan je niet meer genieten van deze muziekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fijn weer naar Kempi luisteren jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |