lol, je weet niet eens wat dat woord betekent, lamlul.quote:
En jij bent 'n nog grotere lamlul. Van Morrison of Jim Morrison, zelfs als grapje is dat not-done.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:31 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
lol, je weet niet eens wat dat woord betekent, lamlul.
Het is de waarheid, absoluut geen grap.... als er iemand overrated is.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef Quir het volgende:
[..]
En jij bent 'n nog grotere lamlul. Van Morrison of Jim Morrison, zelfs als grapje is dat not-done.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Het is de waarheid, absoluut geen grap.... als er iemand overrated is.....
Wilde je wat zeggen?quote:
Reactie van de maandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:36 schreef bewust het volgende:
Wat zeik je nou over Nirvana manGa lekker je mond spoelen met kkmentaliteit van iedereen moet mijn kkmuziek kennen. Ik ken de Pixies wel maar is toch logisch dat de meerderheid dit niet kent. KKDWAAS
Ga jij nou maar fijn weer naar Kempi luisteren jongenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:36 schreef bewust het volgende:
Wat zeik je nou over Nirvana manGa lekker je mond spoelen met kkmentaliteit van iedereen moet mijn kkmuziek kennen. Ik ken de Pixies wel maar is toch logisch dat de meerderheid dit niet kent. KKDWAAS
Ik wel, hoor. Dat het me verbaast dat je met jouw aandoening zinnen bij elkaar kunt schrapen.quote:
Prima geen probleem mee, ik kan bijna elk genre wel waarderen op een paar na. Ga jij nou maar fijn uitzoeken welke muziek niemand kent zodat jij dat leuk kan gaan vinden. Wel kkdom eigenlijk dat je hier de Pixies introduceert, straks kent iedereen dit en heel misschien hoort een BrEEZAah het wel. Dan kan je niet meer genieten van deze muziekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fijn weer naar Kempi luisteren jongen
Volgens mij begrijp jij 't een beetje verkeerd. En ik geloof dat jouw muziek ook slechts bekend is bij 'n zeer select groepje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:44 schreef bewust het volgende:
[..]
Prima geen probleem mee, ik kan bijna elk genre wel waarderen op een paar na. Ga jij nou maar fijn uitzoeken welke muziek niemand kent zodat jij dat leuk kan gaan vinden. Wel kkdom eigenlijk dat je hier de Pixies introduceert, straks kent iedereen dit en heel misschien hoort een BrEEZAah het wel. Dan kan je niet meer genieten van deze muziekNogmaals KKDWAAS
Zo'n beetje enige FOK!-jongere waar ik nog vertrouwen in had.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:12 schreef Crack_ het volgende:
De Pixies behoeven geen introductie; zijn bekend genoeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:44 schreef bewust het volgende:
[..]
Prima geen probleem mee, ik kan bijna elk genre wel waarderen op een paar na. Ga jij nou maar fijn uitzoeken welke muziek niemand kent zodat jij dat leuk kan gaan vinden. Wel kkdom eigenlijk dat je hier de Pixies introduceert, straks kent iedereen dit en heel misschien hoort een BrEEZAah het wel. Dan kan je niet meer genieten van deze muziekNogmaals KKDWAAS
Mijn soort muziek? Wat moet dat dan wel voorstellen? Ik luister naar meerdere genres dus waarschijnlijk kennen mensen mijn muziek wel hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef Quir het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij 't een beetje verkeerd. En ik geloof dat jouw muziek ook slechts bekend is bij 'n zeer select groepje.
Heb jij dat gemaakt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef bewust het volgende:
[..]
Mijn soort muziek? Wat moet dat dan wel voorstellen? Ik luister naar meerdere genres dus waarschijnlijk kennen mensen mijn muziek wel hoor
Let er in het vervolg op dat je hem niet Ritmo't.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef bewust het volgende:
[..]
Mijn soort muziek? Wat moet dat dan wel voorstellen? Ik luister naar meerdere genres dus waarschijnlijk kennen mensen mijn muziek wel hoor
Omdat ik vanuit de hemel moet typen kan ik alleen een harp nummer laten horen.quote:
Of je gebruikt die tijd nuttig en verdiept je in de muziek, wat je er van zal weerhouden zulke achterlijke posts te plaatsen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef bewust het volgende:
[..]
Omdat ik vanuit de hemel moet typen kan ik alleen een harp nummer laten horen.
Pling Pling Pling Fuck the world Pling Pling Pling
Lekker mondharmonica nummer was dat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef bewust het volgende:
[..]
Omdat ik vanuit de hemel moet typen kan ik alleen een harp nummer laten horen.
Pling Pling Pling Fuck the world Pling Pling Pling
Als dit over Nirvana gaat, ik weet daar genoeg over ik ken bijna alle nummers van hun wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef Quir het volgende:
[..]
Of je gebruikt die tijd nuttig en verdiept je in de muziek, wat je er van zal weerhouden zulke achterlijke posts te plaatsen.
Zin om te jammen? Ik op de mondharmonica jij op een triangel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:00 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Lekker mondharmonica nummer was dat.
Veel plezier met In Bloom.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:11 schreef bewust het volgende:
[..]
Als dit over Nirvana gaat, ik weet daar genoeg over ik ken bijna alle nummers van hun wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |