Wat is een UI?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:06 schreef Soempie het volgende:
Dus eigenlijk komt het er op neer dat we voor iedereen een nieuwe UI maken?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:38 schreef qonmann het volgende:
Nog een award:
Degene die met het meeste plezier een nieuw topic opent
De Maxima-Award, omdat zijn ook met veel plezier & gratie zaken opent
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Er was er toch al eentje voor topics openen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:38 schreef qonmann het volgende:
Nog een award:
Degene die met het meeste plezier een nieuw topic opent
De Maxima-Award, omdat zij ook met veel plezier & gratie zaken opent
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Het begint nou wel erg op het prijzencircus te lijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:44 schreef BasOne het volgende:
De Flippie Flink Award voor vraagstellers die daarna een dutje gaan doen
[ afbeelding ]
Ohh..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er was er toch al eentje voor topics openen?
Geeft niet hoor.quote:
vond een maxima award wel passendquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.Ik denk alleen dat er zometeen 150 awards zijn en Etcie drie maanden bezig is met ze maken en ik een awardceremonie van 240 minuten aan elkaar moet gaan lopen lullen.
Op zich een leuke suggestie idd. Ik zal kijken wat er te snijden valt maar dan is dit echt de laatste. Want anders komt er geen eind aan.quote:
Eigenlijk wel maar het is de eerste keer. Volgende keer doen we strenger.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
Met deze berg Awards zijn verkiezingen niet meer nodig.
Iedereen die actief is in de AKQ(SC) kiest er gewoon één. Dan zijn we meteen klaar.![]()
Het zijn er nu gewoon veel te veel.
Eens, beperk het tot een stuk of 10.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
Met deze berg Awards zijn verkiezingen niet meer nodig.
Iedereen die actief is in de AKQ(SC) kiest er gewoon één. Dan zijn we meteen klaar.![]()
Het zijn er nu gewoon veel te veel.
Dan is het minder lollig denk ik. ik zal nog wel snijden morgen. Maar met 10 krijg je allen maar kwaliteitsprijzen en is er geen humor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Eens, beperk het tot een stuk of 10.
Om een Award voor mij veilig te stellen, dan graag de "Dick Berlijn" Award voor de AKQ(SC)'er die in actieve militaire dienst bij de Luchtmacht is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar het is de eerste keer. Volgende keer doen we strenger.
Ja, da's ook wel zo! Maar dan hoef je niet per sé een UI te laten maken voor elke categorie toch? Dat is ook weer zoveel werk voor Etciequote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan is het minder lollig denk ik. ik zal nog wel snijden morgen. Maar met 10 krijg je allen maar kwaliteitsprijzen en is er geen humor.
Iemand kan haar ook assisteren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, da's ook wel zo! Maar dan hoef je niet per sé een UI te laten maken voor elke categorie toch? Dat is ook weer zoveel werk voor Etcie
Je hebt al de rol van Keith Mars net binnengesleept.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om een Award voor mij veilig te stellen, dan graag de "Dick Berlijn" Award voor de AKQ(SC)'er die in actieve militaire dienst bij de Luchtmacht is.
IS daar ook al een Award voor?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt al de rol van Keith Mars net binnengesleept.
Haha Die Cobra..wordt een UI met een slangetjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om een Award voor mij veilig te stellen, dan graag de "Dick Berlijn" Award voor de AKQ(SC)'er die in actieve militaire dienst bij de Luchtmacht is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |