Guust Flater Award!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die award heeft ie in z'n zak dan.![]()
Guust Flater Award is wel een mooie inderdaad.![]()
Hoe zit het eigenlijk, is dat voorstel goedgekeurd? Kunnen we stemmen? Of moeten er eerst mensen genomineerd worden?
Diegene waar een award-icoon voor is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:49 schreef starla het volgende:
Zijn er al definitieve categorieeeeen bekend?
Deze?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En net als de vorige keer: moet ik iets veranderen? Kritiek en meningen zijn welkom
Yep! Wil je ook nog een categorie invoeren?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blij dat jullie ze leuk vinden
Heb nog 2 gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etcie je bent echt een kunstenaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben blij dat jullie ze leuk vinden
Heb nog 2 gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie je bent echt een kunstenaar.
Dames het mag ook de Dr McDreamyaward worden hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Basone had nog awards voorgesteld voor user met de meeste criminele kennis en user met de meeste medische kennis .
Tony Soprano Award voor User met de meeste Criminele Connections
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedenk een leuke naam voor die categorieën en dan kijken of er animo voor is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik wil ook een award. Eigenlijk verdien ik het niet wegens veel te lang niet meer ge-AKQ'd, maar de award voor de meest onmogelijke kutvragen of de meest tenenkrommende muziekkeuze moet er toch tenminste in kunnen zitten.
Voor de "onmogelijke kutvragen": Dequote:Op donderdag 9 juli 2009 18:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bedenk een leuke naam voor die categorieën en dan kijken of er animo voor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Ik had al gemeld dat mijn internet op dit moment rare kuren vertoond ivm vernieuwing van de infrastructuur in de buurt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:44 schreef BasOne het volgende:
De Flippie Flink Award voor vraagstellers die daarna een dutje gaan doen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had al gemeld dat mijn internet op dit moment rare kuren vertoond ivm vernieuwing van de infrastructuur in de buurt.
Ik wilde het nog verbeteren, maar ik was lui.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |