Wow! Mooi werk hoor!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:29 schreef Etcetera het volgende:
De Asmo award lijkt me wel vastgesteld toch?
[ afbeelding ]
Meningen en kritiek zijn gewenst
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:
CIA-award voor de user die zelden TVP's plaatst, maar meteen antwoord geeft op een lopende vraag.
Een stuk of 20 ofzo?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef Tanjaa het volgende:
Hoeveel moeten het er uiteindelijk worden? Suggesties..
Laat dat maar aan andere dames over ...quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Kom op dames noem eens een hunk om de hunk van AKQ/AKQ SC Award naar te vernoemen?
Dat kan alleen als je voldoende stemmen krijgt. Lobbyen dus. Een beetje met geld strooien, etentjes, dure presentjes enzo.quote:
Ben je gek. Jij bent een dame en actief in AKQ of AKQ SC. Dus mag jij ook een suggestie doen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat dat maar aan andere dames over ...![]()
Jah, maar ik ben er niet goed in..quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je gek. Jij bent een dame en actief in AKQ of AKQ SC. Dus mag jij ook een suggestie doen.
Johnny Depp, Taye Diggs, Josh Holloway, Chris O'Donnell, Michiel Huisman, Chris Zegers, Alain Clarkequote:Op woensdag 1 juli 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Kom op dames noem eens een hunk om de hunk van AKQ/AKQ SC Award naar te vernoemen?
Jij vindt toch vast wel een bekende man aantrekkelijk? Gewoon zeggen en als de andere dames het eens zijn wordt ie het of anders meeste stemmen gelden. Niet zo bang joh.quote:
Ah Etcetera nomineert Henny Huisman. Aparte keuze voor een hunk maar okay.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Johnny Depp, Taye Diggs, Josh Holloway, Chris O'Donnell, Michiel Huisman, Chris Zegers, Alain Clarke
willekeurig lijstje
Neehee, je snapt m nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij vindt toch vast wel een bekende man aantrekkelijk? Gewoon zeggen en als de andere dames het eens zijn wordt ie het of anders meeste stemmen gelden. Niet zo bang joh.
2 Keer Johnny Depp al. Die neemt dus de leiding.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neehee, je snapt m nietik kom er gewoon niet op..
Ehmm, johnny depp, ryan scheckler...
Lobbyen!? Ik, De staat, jullie, de belastingbetaler, mijn werkgever heeft de drankjes tijdens de verzamelronde van de laatste SC meet betaald. Een nominatie waardig lijkt mij.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je voldoende stemmen krijgt. Lobbyen dus. Een beetje met geld strooien, etentjes, dure presentjes enzo.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OMFG, it's alive![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
all hail Asmodian, king of the AKQ
Daar was ik niet bij dus voor die nominatie moet je deelnemers aan die meet lief aankijken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lobbyen!? Ik, De staat, jullie, de belastingbetaler, mijn werkgever heeft de drankjes tijdens de verzamelronde van de laatste SC meet betaald. Een nominatie waardig lijkt mij.
Het makkelijkste is gewoon wanneer de awards bekend zijn, iedereen die wil stemmen laten stemmen op zijn/ haar kandidaten voor de award in een post. Anders krijg je van die Idols toestanden met voorronden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef iamredleader het volgende:
Zullen we eerst dit alles toto een stuk of 10-15 categorieen terugbrengen, en daarna een nominatie-ronde voor de 3 beste users per categorie? En dan tot slot een stem-ronde per categorie voor de winnende user?
MaJo, PS, IARL, Nembrionic, Yurithemaster, DiabloSam, Hawaii_Tim, WhiteGuy, WannabeeWyccie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij dus voor die nominatie moet je deelnemers aan die meet lief aankijken.
De awards die ik voorstel zijn gewoon een idee maar als niemand er een paar afkeurt dan krimpt het aantal niet. Maar ik zal anders morgen even kijken welke wel weg kunnen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:56 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, voor-voor rondes, voor-rondes, nominaties, lobbyen en nog meer rondes, dat is inderdaad niet de bedoeling. Maar om het geheel wel wat binnen de perken te houden, mijn suggestie is toch om het aantal onderwerpen te beperken. Laat daarna inderdaad maar iedereen een paar dagen lang z'n nominaties roepen, en dan optellen = winnaar bekend maken
Ik ga slapen![]()
Er zijn 25 Awards nu. En dat worden er niet meer, misschien wel minder. De namen van de awards mogen ook nog veranderen.quote:
Dat is prima hoor. Take your time. Het heeft geen haast.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:09 schreef Etcetera het volgende:
Dat wordt sowieso na het weekend dat ik alle icons af heb hoor
Okay welke moeten dan vervangen worden?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef BasOne het volgende:
De George Patton Award voor de AKQ' er met de meeste oorlogs kennis?
En de Columbus Award voor de AKQ' er met de meeste geschiedenis kennis?
En de Colombo Award voor de AKQ'er met de meeste ciminologie kennis?
En de Martha Steward Award Voor de AKQ'er met de meeste huishoudelijke kennis?
En de Florence Nightinggale Award voor de AKQ'er met de meeste medische kennis?
Ik ga wel snijden zo meteen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:48 schreef BasOne het volgende:
mm geen enkele, dat maakt een even 30
Maar ik denk dat je het wat veralgemeniseren moet, 10 - 15 catagorien max, maar welke dan weg moeten
Niet Dirty Harry ipv Colombo? Clint is meer een cultfiguur...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef BasOne het volgende:
De George Patton Award voor de AKQ' er met de meeste oorlogs kennis?
En de Columbus Award voor de AKQ' er met de meeste geschiedenis kennis?
En de Colombo Award voor de AKQ'er met de meeste ciminologie kennis?
En de Martha Steward Award Voor de AKQ'er met de meeste huishoudelijke kennis?
En de Florence Nightinggale Award voor de AKQ'er met de meeste medische kennis?
Het is ook voor SC dus we zijn nu met meer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:08 schreef Rucebo het volgende:
30 awards, we hebben niet eens zoveel vaste quizzers. De helft is echt meer dan genoeg. Verder zou ik voor die Encarta award zeker niet alleen de top 5 van de huidige reeks in aanmerking laten komen, dat geeft niet echt een goed beeld. Zou sowieso die van 1250-1500 ook meetellen, of gewoon helemaal open laten.
Je vergeet Evangeline Lilly:quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Post ik de babes die ik leuk vind:
Natalie Portman
[ afbeelding ]
Charlotte Casiraghi
[ afbeelding ]
Keri Russel
[ afbeelding ]
Alicia Keys
[ afbeelding ]
Virginie Ledoyen
[ afbeelding ]
|