Dat hoop ik ook. Alleen het middenveld is nu zo enorm druk bezet nu je geen middenvelder meer als valse buitenspeler heeft te gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef Scorpie het volgende:
Goeie aankoop hoor, die Cisse. Hopen dat Been er een leuk elftal van kan maken.
Je hebt altijd wel met blessures/schorsingen te maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Alleen het middenveld is nu zo enorm druk bezet nu je geen middenvelder meer als valse buitenspeler heeft te gebruiken.
Neen.quote:
Ach, Verbeek is er niet meer, dus ik denk dat we nu in één keer 15 spelers per wedstrijd over hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel met blessures/schorsingen te maken.
Biseswar is geen basis. En ga er maar vanuit dat de Guzmam, Hofs en Landzaat vertrekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Er vanuitgaand dat het een 4-3-3 wordt:
Van Dijk
Fernandez, Ignja/Bahia/Hofland, De Cler
Van Bronckhorst, Wijnaldum, ??????
Biseswar, Makaay, Cissé
Dan heb je Tomasson, Bruins, Fer, De Guzman, Landzaat en El Ahmadi voor die ene positie....
Biseswar op rechts? Behalve die geluksgoal tegen Sparta vind ik hem vanaf de linkerkant toch vaak dreigender.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Van Dijk
Biseswar, Makaay, Cissé
Dan heb je Tomasson, Bruins, Fer, De Guzman, Landzaat en El Ahmadi voor die ene positie....
Concurrentie is weinig mis mee. Nu kan Biseswar trouwens weer naar de bank. Heb je voorin weer een plekje over, of een extra middenvelder.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Van Dijk
Biseswar, Makaay, Cissé
Dit is natuurlijk het enige juiste antwoord.quote:
Ja dat is een moeilijke keuze.. Cissé is redelijke tweebenig en komt liever van links. Één van de twee valt in ieder geval om te turnen tot rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Biseswar op rechts? Behalve die geluksgoal tegen Sparta vind ik hem vanaf de linkerkant toch vaak dreigender.
Jij vond Biseswar de beste speler van het afgelopen seizoen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja dat is een moeilijke keuze.. Cissé is redelijke tweebenig en komt liever van links. Één van de twee valt in ieder geval om te turnen tot rechtsbuiten.
@DK:... je beste speler van het afgelopen seizoen op de bank... denk en hoop het niet. Tevens hoor ik geen geruchten over het vertrekken van ze, dus daar valt niet vanuit te gaan.
Altijd maar zeuren dat we geen brede selectie. Nu hebben we er een, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen.
Van Dijk
Biseswar, Makaay, Cissé
Ja. Met Bahia. Jij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vond Biseswar de beste speler van het afgelopen seizoen?
Say what?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
@DK:... je beste speler van het afgelopen seizoen op de bank... denk en hoop het niet. Tevens hoor ik geen geruchten over het vertrekken van ze, dus daar valt niet vanuit te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |