Whehe das een vette avaquote:
Vin die troep toch echt meer richting de Hard trance dance gaan hoor, maar inderdaad, wij zullen wel verwend zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef CrustyClown het volgende:
Een mooi voorbeeldje over hoe verwend we eigenlijk wel niet zijn met de HS in Nl.
Bij het zien van de MC en het aanhoren van de helft van me muziek zou ik toch de tent uitlopen zeg. !
behalve die vage cally & juice zooi is het toch allemaal aardig duidelijk hardstylequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Whehe das een vette avaZany = de man
[..]
Vin die troep toch echt meer richting de Hard trance dance gaan hoor, maar inderdaad, wij zullen wel verwend zijn
Ik heb een 5 minuten durende file, nummer 11 uit een of andere mix, welke geen idee. Helaas wel maar 192 KBPS, maar ik ben hem voor je aan 't uppen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef NLS04 het volgende:
zijn er toevallig mensen die het nummer Master Diz - Public Enemy (Hardmasterz Mix) hebben? Hij staat op de CD Pimp my bitch II van lady Tom maar die heb ik niet meerWas destijds een leuke cd
Als ik het geluid uit zou hebben staan zou ik denken dat het een Emo Rock feestje wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef CrustyClown het volgende:
Een mooi voorbeeldje over hoe verwend we eigenlijk wel niet zijn met de HS in Nl.
Bij het zien van de MC en het aanhoren van de helft van me muziek zou ik toch de tent uitlopen zeg. !
Jaa, was weer een druk weekend maar geen uitgaan. Kom nu dus n dik half jaar in de Zak en die contreien maar loop #6 nog steeds misquote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef NrSiX het volgende:
[offtopic]Rip waar was je met je wederhelft? Ik had verwacht jullie wel tegen te komen[/offoptic]
Dankjewel! Blij dat ik teminste WAT feedback krijg van die setquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jaa, was weer een druk weekend maar geen uitgaan. Kom nu dus n dik half jaar in de Zak en die contreien maar loop #6 nog steeds misen ik hoor dat ik je dus nog mag feliciteren.
Over felicitaties gesproken![]()
Boss_Huig, jij volgens mij ook nog
![]()
@ElDani:superrrrset kerel
Verder: I still got love for the beats
Als je bedoelt dat je op Fok! maar weinig feedback hebt gehad, volgens mij is dat al tijden zo. Een tijdje vlogen de livesets om je oren hier en is denk iedereen een beetje gestopt met elk setje te downloaden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dankjewel! Blij dat ik teminste WAT feedback krijg van die set. Want veel heb ik niet gehad.
Ben nu bezig met een (in de planning) 2 uur durende zomermix..
Het eerste stukje een gedeelte (semi-uitgekauwde) zomerhits met hits van nu, 2e deel zal een wat normalere set zijn.
Inclusief passend introtje!
ik dacht 1 vinyl met The Prophet ft. Shayla en Technoboy ft. Shayla (had ook verder nog nergens naar gekeken), maar dit 'verrast' me toch wel enigzins: The Prophet (toch een Scantraxx-man) die zo snel een plaat op vinyl uitbrengtquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef CrustyClown het volgende:
@Remcore;
TBY en Prophet op 1 plaatje. Ik vind de A kant nog niet echt, maar de B kant (HS masterz rmx) knalt er wel lekker op, ondanks die vervelende vocals. Maar die kunnen we natuurlijk altijd weg-editen
Nee het is Psycho Ex. Een andere plaat met Shayla. Jij bedoelde waarschijnlijk oh my god. De 6 nummerige vinyl van TBY met oa een lucien foort rmx, maar ook de qlimax 08 edit, callsheet mix, en dib dub mixquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht 1 vinyl met The Prophet ft. Shayla en Technoboy ft. Shayla (had ook verder nog nergens naar gekeken), maar dit 'verrast' me toch wel enigzins: The Prophet (toch een Scantraxx-man) die zo snel een plaat op vinyl uitbrengt
ik wilde een heel verhaal typen over jouw 1e alinea, maar laat het bij:quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee het is Psycho Ex. Een andere plaat met Shayla. Jij bedoelde waarschijnlijk oh my god. De 6 nummerige vinyl van TBY met oa een lucien foort rmx, maar ook de qlimax 08 edit, callsheet mix, en dib dub mix(is overigens ook uit)
Snelheid komt waarschijnlijk omdat Psycho ex als TTC051 (Titanic Records) is uitgekomen en niet als scantraxx
Als er maar niet zulke figuren in ons land achter de booth gaan, dan neem ik eieren en tomaten mee (heb het hier over die Cally & Juicy en die MC)quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Als ik het geluid uit zou hebben staan zou ik denken dat het een Emo Rock feestje was
Nee totaal niet speciaal voor Fok! Ofzo hoor! Ik snap echt wel dat je niet elk setje kan luisteren en bekritiseren hoor! Je moet een set luisteren omdat hij je aanspreekt, en niet omdat iemand die je "kent" hem gemaakt heeftquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je op Fok! maar weinig feedback hebt gehad, volgens mij is dat al tijden zo. Een tijdje vlogen de livesets om je oren hier en is denk iedereen een beetje gestopt met elk setje te downloaden.
Ik vind je tracklist erg lekker hoor, ik ben alleen altijd te lui om setjes op te gaan zoeken en via megaupload/rapid te downloaden, veel te omslachtig voor mijn doen.
Verders ben ik wel benieuwd naar wat je als zomersetje gaat doen. Als hij in de loop van volgende week zal ik deze wel eens speciaal voor jou gaan opzoeken en beluisteren hoor
@Remcore;
TBY en Prophet op 1 plaatje. Ik vind de A kant nog niet echt, maar de B kant (HS masterz rmx) knalt er wel lekker op, ondanks die vervelende vocals. Maar die kunnen we natuurlijk altijd weg-editen
Laten we het hopen, heb zelf niet al te goede hoop.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef ElDani het volgende:
EDIT: En als allerlaatste op de woensdag: SHOWTEK gaat een nieuw album maken! En ik hoop van harte dat het een groot mooi album word, want ik ben dat gedoe met "Showtek is commercieel" een beetje zat! Een hoop artiesten zijn dat net zo hard!
Want als andere artiesten dat ook zijn is Showtek dat opeens niet meer? Het blijft kutmuziek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef ElDani het volgende:
EDIT: En als allerlaatste op de woensdag: SHOWTEK gaat een nieuw album maken! En ik hoop van harte dat het een groot mooi album word, want ik ben dat gedoe met "Showtek is commercieel" een beetje zat! Een hoop artiesten zijn dat net zo hard!
thanks ouwe!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Over felicitaties gesproken![]()
Boss_Huig, jij volgens mij ook nog
![]()
Kon het niet laten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
thanks ouwe!
en verder in de categorie zinloos:
er stond vandaag op de uni een auto geparkeerd, ik meen uit roemenie, met kenteken: DJ-16-TAT![]()
Nog een mooie. Ik was gister op de training van PSV (ja mijn auto moest voor de beurt daar in de buurt dus ben ik even met mijn pa gaan kijken) en daar stond een spelers-auto met het nieuwe kenteken met in het midden HHZ. Jammer dat ik nu geen foto er van heb gemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
thanks ouwe!
en verder in de categorie zinloos:
er stond vandaag op de uni een auto geparkeerd, ik meen uit roemenie, met kenteken: DJ-16-TAT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |