abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:22:45 #201
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_70776166
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe das een vette ava Zany = de man
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef CrustyClown het volgende:
Een mooi voorbeeldje over hoe verwend we eigenlijk wel niet zijn met de HS in Nl.

Bij het zien van de MC en het aanhoren van de helft van me muziek zou ik toch de tent uitlopen zeg. !
Vin die troep toch echt meer richting de Hard trance dance gaan hoor, maar inderdaad, wij zullen wel verwend zijn
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_70776840
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Whehe das een vette ava Zany = de man
[..]

Vin die troep toch echt meer richting de Hard trance dance gaan hoor, maar inderdaad, wij zullen wel verwend zijn
behalve die vage cally & juice zooi is het toch allemaal aardig duidelijk hardstyle

ziet er gaar uit trouwens dat feest, we mogen er idd blij mee zijn dat wij de beste en mooiste evenementen ter wereld hebben
pi_70778923
ze komen niet voor niets vanuit de hele wereld naar NL
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:31:13 #204
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_70779080
zijn er toevallig mensen die het nummer Master Diz - Public Enemy (Hardmasterz Mix) hebben? Hij staat op de CD Pimp my bitch II van lady Tom maar die heb ik niet meer Was destijds een leuke cd
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:22:55 #205
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_70783299
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef NLS04 het volgende:
zijn er toevallig mensen die het nummer Master Diz - Public Enemy (Hardmasterz Mix) hebben? Hij staat op de CD Pimp my bitch II van lady Tom maar die heb ik niet meer Was destijds een leuke cd
Ik heb een 5 minuten durende file, nummer 11 uit een of andere mix, welke geen idee. Helaas wel maar 192 KBPS, maar ik ben hem voor je aan 't uppen.

Lol @ festival filmpje waarbij de eerste 3 platen bootlegs/remakes zijn en opgevolgd worden door een Showtek arsenaaltje

edit: doh, de mix is de "Dizmaster mix". Excuseer. Ik ga wel even voor je zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door LtNoX op 08-07-2009 16:29:19 ]
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:48:24 #206
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_70784267
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef CrustyClown het volgende:
Een mooi voorbeeldje over hoe verwend we eigenlijk wel niet zijn met de HS in Nl.

Bij het zien van de MC en het aanhoren van de helft van me muziek zou ik toch de tent uitlopen zeg. !
Als ik het geluid uit zou hebben staan zou ik denken dat het een Emo Rock feestje was
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:50:07 #207
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_70786277
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef NrSiX het volgende:
[offtopic]Rip waar was je met je wederhelft? Ik had verwacht jullie wel tegen te komen [/offoptic]
Jaa, was weer een druk weekend maar geen uitgaan. Kom nu dus n dik half jaar in de Zak en die contreien maar loop #6 nog steeds mis en ik hoor dat ik je dus nog mag feliciteren.

Over felicitaties gesproken Boss_Huig, jij volgens mij ook nog

@ElDani: superrrrset kerel

Verder: I still got love for the beats
Wat je vindt, ...
pi_70787160
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Jaa, was weer een druk weekend maar geen uitgaan. Kom nu dus n dik half jaar in de Zak en die contreien maar loop #6 nog steeds mis en ik hoor dat ik je dus nog mag feliciteren.

@ElDani: superrrrset kerel

Verder: I still got love for the beats
Dankjewel! Blij dat ik teminste WAT feedback krijg van die set . Want veel heb ik niet gehad.
Ben nu bezig met een (in de planning) 2 uur durende zomermix..
Het eerste stukje een gedeelte (semi-uitgekauwde) zomerhits met hits van nu, 2e deel zal een wat normalere set zijn .
Inclusief passend introtje !
Mixes onder de naam Khadber
pi_70787952
Technoboy en The Prophet op 1 vinyl ook nog

als ik tijd heb morgen maar ff luisteren...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70788155
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ElDani het volgende:

[..]

Dankjewel! Blij dat ik teminste WAT feedback krijg van die set . Want veel heb ik niet gehad.
Ben nu bezig met een (in de planning) 2 uur durende zomermix..
Het eerste stukje een gedeelte (semi-uitgekauwde) zomerhits met hits van nu, 2e deel zal een wat normalere set zijn .
Inclusief passend introtje !
Als je bedoelt dat je op Fok! maar weinig feedback hebt gehad, volgens mij is dat al tijden zo. Een tijdje vlogen de livesets om je oren hier en is denk iedereen een beetje gestopt met elk setje te downloaden.
Ik vind je tracklist erg lekker hoor, ik ben alleen altijd te lui om setjes op te gaan zoeken en via megaupload/rapid te downloaden, veel te omslachtig voor mijn doen.

Verders ben ik wel benieuwd naar wat je als zomersetje gaat doen. Als hij in de loop van volgende week zal ik deze wel eens speciaal voor jou gaan opzoeken en beluisteren hoor

@Remcore;
TBY en Prophet op 1 plaatje. Ik vind de A kant nog niet echt, maar de B kant (HS masterz rmx) knalt er wel lekker op, ondanks die vervelende vocals. Maar die kunnen we natuurlijk altijd weg-editen
Partyagenda;
Outdated....
pi_70788368
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef CrustyClown het volgende:
@Remcore;
TBY en Prophet op 1 plaatje. Ik vind de A kant nog niet echt, maar de B kant (HS masterz rmx) knalt er wel lekker op, ondanks die vervelende vocals. Maar die kunnen we natuurlijk altijd weg-editen
ik dacht 1 vinyl met The Prophet ft. Shayla en Technoboy ft. Shayla (had ook verder nog nergens naar gekeken), maar dit 'verrast' me toch wel enigzins: The Prophet (toch een Scantraxx-man) die zo snel een plaat op vinyl uitbrengt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70788503
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik dacht 1 vinyl met The Prophet ft. Shayla en Technoboy ft. Shayla (had ook verder nog nergens naar gekeken), maar dit 'verrast' me toch wel enigzins: The Prophet (toch een Scantraxx-man) die zo snel een plaat op vinyl uitbrengt
Nee het is Psycho Ex. Een andere plaat met Shayla. Jij bedoelde waarschijnlijk oh my god. De 6 nummerige vinyl van TBY met oa een lucien foort rmx, maar ook de qlimax 08 edit, callsheet mix, en dib dub mix (is overigens ook uit)

Snelheid komt waarschijnlijk omdat Psycho ex als TTC051 (Titanic Records) is uitgekomen en niet als scantraxx
Partyagenda;
Outdated....
pi_70788615
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Nee het is Psycho Ex. Een andere plaat met Shayla. Jij bedoelde waarschijnlijk oh my god. De 6 nummerige vinyl van TBY met oa een lucien foort rmx, maar ook de qlimax 08 edit, callsheet mix, en dib dub mix (is overigens ook uit)

Snelheid komt waarschijnlijk omdat Psycho ex als TTC051 (Titanic Records) is uitgekomen en niet als scantraxx
ik wilde een heel verhaal typen over jouw 1e alinea, maar laat het bij:

ik dacht dat zowel Technoboy als The Prophet een plaat had gemaakt met Shayla en dat die 2 samen op 1 vinyl waren gekomen (snap je mijn vorige post zo wel?). maar het blijkt dat Technboy en The Prophet samen een plaat met Shayla hebben gemaakt en dat die samen met een remix op 1 vinyl staat... label zal ook ongetwijfeld bijdragen aan de snelheid, maar met The Prophet zijn we het gewoon niet gewend (op welk label dan ook)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:58:16 #214
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_70790291
Studio van Isaac
http://twitpic.com/9oi70
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  Redactie Frontpage woensdag 8 juli 2009 @ 19:59:16 #215
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_70790324
BH album weer een week uitgesteld
pi_70790425
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Als ik het geluid uit zou hebben staan zou ik denken dat het een Emo Rock feestje was
Als er maar niet zulke figuren in ons land achter de booth gaan, dan neem ik eieren en tomaten mee (heb het hier over die Cally & Juicy en die MC)
Voor de rest vind ik Blutonium Boy altijd wel goede producer geweest..

Hier denk ik vrij weinig Hardstyle voor Decibel en Q-base, vast nog wel keer kijken in Dieka en Zak maar dat noem ik niet echt feestjes..
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:22:58 #217
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_70791198
Heb Blutionium Boy 1 keer gezien op Q-Base 2007 en toen was hij duidelijk de minste van de avond, vond er niet zoveel aan, zijn hele label trekt me ook totaal niet.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_70791250
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat je op Fok! maar weinig feedback hebt gehad, volgens mij is dat al tijden zo. Een tijdje vlogen de livesets om je oren hier en is denk iedereen een beetje gestopt met elk setje te downloaden.
Ik vind je tracklist erg lekker hoor, ik ben alleen altijd te lui om setjes op te gaan zoeken en via megaupload/rapid te downloaden, veel te omslachtig voor mijn doen.

Verders ben ik wel benieuwd naar wat je als zomersetje gaat doen. Als hij in de loop van volgende week zal ik deze wel eens speciaal voor jou gaan opzoeken en beluisteren hoor

@Remcore;
Nee totaal niet speciaal voor Fok! Ofzo hoor! Ik snap echt wel dat je niet elk setje kan luisteren en bekritiseren hoor! Je moet een set luisteren omdat hij je aanspreekt, en niet omdat iemand die je "kent" hem gemaakt heeft .
maar gewoon in het algemeen heb ik er weinig van gehoord.. Toch jammer, want mede door dat evenement op zondag afgelast was (ik moest op die dag) was er veel meer aandacht voor oa D-Mind ( op HHZ mashup na)...
En ook jammer, omdat ik keihard geprobeerd had een redelijk "unieke" tracklist samen te stellen, zeg maar een tracklist die hopelijk als 16e setje ofzo nog redelijk veel niet-afgespeelde tracks had..

Verder hadden jullie een update van FREE releases in jullie inbox, volledig legaal dus!

@ Crusty: Ik hoop dat je hem kan waarderen! Ben er al eventjes mee bezig!

EDIT: En als allerlaatste op de woensdag: SHOWTEK gaat een nieuw album maken! En ik hoop van harte dat het een groot mooi album word, want ik ben dat gedoe met "Showtek is commercieel" een beetje zat! Een hoop artiesten zijn dat net zo hard!

[ Bericht 5% gewijzigd door ElDani op 08-07-2009 20:29:56 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:33:55 #219
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_70791604
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef ElDani het volgende:
EDIT: En als allerlaatste op de woensdag: SHOWTEK gaat een nieuw album maken! En ik hoop van harte dat het een groot mooi album word, want ik ben dat gedoe met "Showtek is commercieel" een beetje zat! Een hoop artiesten zijn dat net zo hard!
Laten we het hopen, heb zelf niet al te goede hoop.
Showtek lijkt zich toch vooral te focussen op het buitenland, welke toch meer uit is op de "instap-hardstyle".
Verwacht dan ook een album vol met liedjes als Here We Fucking Go, maar wie weet zit ik mis...
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
  Redactie Frontpage woensdag 8 juli 2009 @ 20:39:49 #220
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_70791798
Was allang bekend joh
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:37:38 #221
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_70793771
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef ElDani het volgende:
Want als andere artiesten dat ook zijn is Showtek dat opeens niet meer? Het blijft kutmuziek.
De afgelopen jaren was er een groep mensen die Showtek kut vond omdat "de massa" het vet vond. Nu vinden meer mensen het kut en vind de 1e groep het ineens vet omdat "de massa" het kut vind.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_70793868
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef mstx het volgende:

[..]
Het blijft kutmuziek.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:04:29 #223
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_70794758
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:

thanks ouwe!

en verder in de categorie zinloos:
er stond vandaag op de uni een auto geparkeerd, ik meen uit roemenie, met kenteken: DJ-16-TAT
The only limit is your own imagination
pi_70794859
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef de_huig het volgende:

[..]

thanks ouwe!

er stond vandaag op de uni een auto geparkeerd, ik meen uit roemenie, met kenteken: DJ-16-TAT
Kon het niet laten!

DJUZ 16 T.A.T.A.N.K.A. Project DJ's Life (12") 2009
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:17:35 #225
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_70795293
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef de_huig het volgende:

[..]

thanks ouwe!

Nog een mooie. Ik was gister op de training van PSV (ja mijn auto moest voor de beurt daar in de buurt dus ben ik even met mijn pa gaan kijken) en daar stond een spelers-auto met het nieuwe kenteken met in het midden HHZ. Jammer dat ik nu geen foto er van heb gemaakt
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')