En je hebt er drie weken over gedaan om dat te ontdekkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Luister eerst deze, voor als je deze track nog niet kende.
En daarna deze
Wat zijn propje en headie toch een stelletje boefjes.
Jammer dat ik er niet bij was dan want dat vind ik wel een dik nummer.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Sethje het volgende:
openen met there is no other alternative van avio speciaal voor mtsx bertje
En toch herriner ik me er iets van dat ik daar niets over zou zeggenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Sethje het volgende:
als afsluiter nog 2,5 uur darkraver vs dj paul en ik vond dat best vet eigenlijk en normaal zou ik dat hier niet posten omdat ik reputatie hoog heb te houden natuurlijk maar Dalton_ was er ook bij en hoewel die echt kk dronken was heeft ie mijn hakkuh moves wel gezien denk ik
Nog steeds kut, het aftellen moeten ze officieel afschaffen!quote:Op maandag 6 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Proppie heeft er eindelijk weer wat tempo inzitten:
quote:Low-E vs Alter Egosz - WTF / Vendetta (AVIO003)
Label: AVIO Records
Vinyl: August 2009
WEB: August 2009
A: W.T.F. (5:13)
B: Vendetta (5:29)
source & Samples: http://www.aviorecords.nl
Dat slaat nergens op dat is toch een heerlijk meeschreeuw moment. De vocals zijn wel iets aangepast en de hoge piep is eruit.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:03 schreef LeonH het volgende:
WTF uitbrengen?
Hoop ik wel dat ze iig die vocals er uit hebben gehaald
wow vet dat t op avio uitkomt, is ook wel n beetje avio stijlquote:
Leuke track toch. Zeker releasewaardig.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:03 schreef LeonH het volgende:
WTF uitbrengen?
Hoop ik wel dat ze iig die vocals er uit hebben gehaald
Net als Stampuhh, Rammuluh etc zekerquote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op dat is toch een heerlijk meeschreeuw moment. De vocals zijn wel iets aangepast en de hoge piep is eruit.
Ik heb hem lekker al![]()
Nog mensen naar amnesia next week?
die gaan we eens ff opzoekenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef ElDani het volgende:
Veel plezier op alle party's!
Voordat je weggaat een mededeling:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/zondag-op-q-dance-radio.html
[..]
slecht geluid jah?quote:Op zondag 5 juli 2009 08:13 schreef mstx het volgende:
Net terug van Ground Zero. Op het ruk geluid na was het best ok.![]()
na Cristiano doet nu ook Dov het met Shaylaquote:Op maandag 6 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Proppie heeft er eindelijk weer wat tempo inzitten:
die No Alternative Bootleg van de AVIO is dat gok ik?^:) en daarna gelijk WTF, heerlijk lijkt me datquote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Sethje het volgende:
vette sets vooral van deepack....openen met there is no other alternative van avio speciaal voor mtsx bertje en als 2e track meteen wtf erop knallen
Bert die een nummer AVIO / Alphaverb / Intractable One vet vind; hoe is het mogelijk?!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was dan want dat vind ik wel een dik nummer.Staat natuurlijk ook niet officieel op naam van "AVIO"
![]()
Op Ground Zero was Alphaverb wel goed bezig... hij kwam bij The Machine even stiekem achter de draaitafels om het geluid harder te zetten.
op AVIO Records nog welquote:
* ReMcOrE zegt: x2quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef JortK het volgende:
Jammer van Villain, verder typisch frontliner.
goeie kicks, middelmatig nummerquote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef JortK het volgende:
Jammer van Villain, verder typisch frontliner.
je gaat niet eerder naar een HS-feestje?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef kollie het volgende:
Ik vind het behoorlijk vervelend dat ik nog 5 weken moet wachten tot ik op decibel sta
Nopequote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je gaat niet eerder naar een HS-feestje?
Kut.... wil ik mn eerste 2 avonden zak (komende) posten, zo van, kost geen reet, dus das geen excuus, kijk nog ns beter, zijn t HC avondenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:14 schreef kollie het volgende:
[..]
NopeErg jammer.
Heel misschien nog naar Euprhoria op 8 augustus, maar die kans is niet heeeeel groot.
dat is wel naadje man... ik heb ook weinig feestjes t/m Decibel, maar heb wel een aantal zomerfeesten hier in de buurtquote:Op maandag 6 juli 2009 20:14 schreef kollie het volgende:
[..]
NopeErg jammer.
Heel misschien nog naar Euprhoria op 8 augustus, maar die kans is niet heeeeel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |