quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:02 schreef DJ_ het volgende:
gister toch nog maar een kaartje voor ground-zero gekocht op het laatste moment .
kon het toch niet laten omdat het gewoon bijna naast de deur is
Die lijken verdomt veel op elkaar idd :/quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Luister eerst deze, voor als je deze track nog niet kende.
En daarna deze
Wat zijn propje en headie toch een stelletje boefjes.
En dat verbaast je?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Luister eerst deze, voor als je deze track nog niet kende.
En daarna deze
Wat zijn propje en headie toch een stelletje boefjes.
Coone heeft het zich goed bekeken om nu over te stappen op hardstyle. Jump is al een poos hartstikke deaud, en op zijn Dirty Workz label komen ook steeds meer HS releases uit!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:42 schreef Sc0tTy het volgende:
btw ik heb nu van de week al meerdere malen de Coone vs Deepack set geluisterd, moet zeggen erg lekker, wilde het eerst nie proberen omdat ik dacht dat Coone alleen maar jumpdraaide. Maar toen ik z'n set hoorde van DefQon heb ik het toch maar geprobeert
Psycho Punkzquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Coone heeft het zich goed bekeken om nu over te stappen op hardstyle. Jump is al een poos hartstikke deaud, en op zijn Dirty Workz label komen ook steeds meer HS releases uit!
Jasicher!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Rek'n d'r maar op jah![]()
Morgen doen we weer 's een avondje Zak , meer leute?
quote:set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - RED - The Prophet
set2 - Defqon.1 Festival 2009 NL - ORANGE - Louk
set3 - Defqon.1 Festival 2009 NL - GREEN - Surgeon
set4 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BLACK - Endymion
dankuquote:
Jij zal de uitzending dus niet halenquote:Op zondag 5 juli 2009 08:13 schreef mstx het volgende:
Net terug van Ground Zero. Op het ruk geluid na was het best ok.![]()
Op de terugweg nog staande gehouden door een Blik Op De Weg surveillancewagen... moest ik ff blazen.Dat was allemaal in orde... rij ik verder... 300m verderop was nog een politiecontrole.
Toevallig kwam toen net de undercover auto weer van de andere kant dus ik naar hun zwaaien toen mocht ik doorrijden.
beter zippyshare gebruikenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:23 schreef ElDani het volgende:
Godsallemachtig.. Hs.com heeft echt een server die te traag voor woorden is.. Zodra je moet betalen ben je gewoon een uur bezig.. En dan moet je de tracks nog downloaden, wat hij niet wil bij mij
Jammerquote:Op zondag 5 juli 2009 01:37 schreef Koepert het volgende:
Pfff kanonnengaar.... Goede opmerking.. Pa's verjaardag.... andere mensen niet mee, dus geen zak voor mij.. 2bad..... Bier genoeg..!!! Bahaah
Grrr..... Ik vond t wat ver gaan om alleen te gaan, maar maat haakte af, dus maar op de verjaardag aan t bier gegaan... Was ook gezelligquote:Op zondag 5 juli 2009 13:24 schreef NrSiX het volgende:
[..]
JammerWas weer een geslaagd feestje! 2,5 uur technoboy
quote:01. JAP - Kill The Bug
02. Antifact - Path Of Righteousness
03. Brennan Heart - Revival X RMX (Reverze 2006 edit)
04. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
05. Activator - June
06. The Pitcher - Titan
07. Brainkicker Vs. Noisecontrollers - Always Black
08. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
09. Dutch Master - Pride
10. Noisecontrollers - Hocus Pocus
11. The Pitcher - Control
12. Luna Vs. Crypsis - Choices
13. The Beholder meets Zany - Midnight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |