zo, dat lijkt me duidelijk!!quote:Wat betreft Scantraxx, begrijp ik hun standpunt ook. Het kanaal van Stanley bevatte gewoon teveel materiaal van oa. het nieuwe Brennan Heart album..
Ik zou het ook laten verwijderen in deze situatie.. Vind het trouwens persoonlijk niet eens slim om een DefQon1 kaartje aan te schaffen voor 60 euro en vervolgens heel de dag
met je arm in de lucht te staan om maar populair te worden op sites als Youtube, partyflock etc.
Misschien is het ook wel leuk om van de muziek, de sfeer en alles wat een feest nog meer te bieden heeft, te genieten. Daar is de scene tenslotte ook groot van geworden!
QFT ?quote:
Quoted For Truth. Hij gebruikt het wel erg vaak de laatste tijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:35 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
QFT ?
Mjahen dat bericht van Johan, wij willen gewoon de nieuwste nrs luisteren en willen dat niet, lopen ze inkomste misMaarja hoe meer nieuwe klappers op YT komen testaan hoe eerder je naar een feest gaat met een bep. dj
Alhoewel ik Jowan z'n stukje over het algemeen erg netjes vind, hij blijft positief en nuancerend, vind ik het laatste deel wel een beetje gezever. Ik ben geen fan van het popi-jopi gedoe rond Stanley, maar als die kerel het leuk vind om alles op te nemen, zodat anderen er later ook van kunnen genieten, is dat toch prima? En sinds wanneer kun je met een camera in je hand niet meer van de sfeer genietenquote:Ik zou het ook laten verwijderen in deze situatie.. Vind het trouwens persoonlijk niet eens slim om een DefQon1 kaartje aan te schaffen voor 60 euro en vervolgens heel de dag
met je arm in de lucht te staan om maar populair te worden op sites als Youtube, partyflock etc.
Misschien is het ook wel leuk om van de muziek, de sfeer en alles wat een feest nog meer te bieden heeft, te genieten. Daar is de scene tenslotte ook groot van geworden!
Sorry hoor, maar die filmpjes van stanley waren op audio gebied toch altijd behoorlijk goed, tegenover al die andere crap waar de bas begint te kraken als een malle...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:29 schreef 16meter het volgende:
Eerst zegt hij dat youtube filmpjes met lage kwaliteits audio hem niet zo interesseren en daarna veroordeelt hij de filmpjes van stanley.
Het blijft kut. Niet iets dat je lekker gaat zitten luisteren, laat staan als amateur DJ draaien. Want daar gaat het toch zo een beetje om? De audio van die filmpjes is geen vervanging van een mp3. Je krijgt een goede impressie van hoe een nummer klinkt, meer niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die filmpjes van stanley waren op audio gebied toch altijd behoorlijk goed, tegenover al die andere crap waar de bas begint te kraken als een malle...
Die remix is echt heerlijk jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:00 schreef Da_Ripper het volgende:
's ff kijken ... ow wacht hier heb ik nog 2 centen ...
booooring, laat Stanley toch, kan me niet voorstellen dat labels centen mislopen door yt-jes
![]()
Kvond het altijd wel mooi .... maarre Stan. je hebt onze pm-list nog![]()
Verder, Ride With Uz, zakt mn broek van af als ik ergens hoor .. laatst nog op 7thSunday, ksta heerlijk los te gaan amper 5 mensen die mee doen. Hoor je ineens .. "All you people come ride with me baby", en dan komen de handjes wel.
Maar nu hoorde ik gister die MaxEnforcer rmix![]()
en het geluid van donder is ook wel nice![]()
Rek'n d'r maar op jahquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef Koepert het volgende:
Eey Rip..
Nu jij verhuisd (bent) naar t hogere noorden enzo, verwacht ik je natuurlijk wel vaker in Groningen of Zak he
Heb verjaardag van mn pa, maar ga wel proberen heen te gaan.. ff gassen, wel weer zin in!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Rek'n d'r maar op jah![]()
Morgen doen we weer 's een avondje Zak , meer leute?
Wordt dan wel een hele kleine fokmeet volgens mijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef T_Killer het volgende:
Leon ik zie dat je naar slotconcert van rowwen heze gaat, Fokmeet houden?
N meet is n meet!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wordt dan wel een hele kleine fokmeet volgens mij
quote:Scantraxx Recordz about YouTube and Internet
For many people Youtube is an easy way to show and share their videos worldwide. Record labels, producers, singers and party people are very active on YouTube and they all sharing their videos. YouTube might even be the future MTV of the Internet. At the moment their is a big confusion about what is wrong and what is right. When are you allowed to upload music? When isn’t it allowed to upload music?
When you decide to upload your personal movies, which contain music of a producer or an artist, which is not written by you, there is a possibility that it will be deleted without any announcement. Any producer, artist or record label has the right to ask YouTube to delete your movie. Why? This is all about copyright.
Scantraxx Recordz is well aware of the fact that it cannot prevent that movies will come online from the Scantraxx artists without an official permission. Better, we don’t want to ban any material.
YouTube is very important for the Hardstyle scene, it even can give producers and artists more exposure. Of course the scene cannot stay alive without the real Hardstyle fans, Scantraxx is aware of that too.
Scantraxx accept the “snippets” from certain tracks you post, but we do not like complete tracks of our catalog appear online in good quality.
Sometimes it happens that a record label decides that certain movies have to be deleted from YouTube.
The Scantraxx Recordz YouTube Channel is well known from the backstage footage, exclusive HQ previews and interviews. This channel is made for real Hardstyle fans and will be updated every week. This channel provides you with the latest information about the artists. It is important that this channel of producers, artists and record labels gets support. Scantraxx wants to guarantee the best quality of our music online and we want to present our Artists and their music as good as possible.
It is not a witch hunt against certain people, not at all, it’s just a sort of protection of bad material from us which appears online. Scantraxx is not able to get a YouTube account or a Partyflock topic deleted or closed, this is not what we want, nor what we ask for. The only thing Scantraxx can do is delete submitted messages with an offensive or abusive character from their own YouTube channel. Respect each other on our channel.
Respect is very important to Scantraxx. Respect to the partypeople and to the producers who provide them with the music they dance to.
With this explanation we hope we have cleared some misunderstandings.
Your Scantraxx crew
Te mooi, hun zijn volgens mij de enige 2 die juist NIET constant aan de knopjes zitten en juist op dat moment interactie met het publiek zoekenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:00 schreef Da_Ripper het volgende:
en het geluid van donder is ook wel nice![]()
dan moet je hem echt een keer live horen en dan alsnog een oordeel vormenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:35 schreef poiuytr het volgende:
Ben ik de enige hier die WTF niks aan vindVind alleen begin leuk maar daarna wanneer ie erin klapt, vind ik maar weer matig.. Misschien moet ik hem een keer live horen dat ik dan anders oordeel, we zullen zien.
x2 die plaat klapt echt hard live ( over mijn eige speakers trouwens ook hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je hem echt een keer live horen en dan alsnog een oordeel vormen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |