abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70572425
Vanavond allemaal eventjes naar 2Dangerous luisteren (8 tot 11, soms later)..
B-Front te gast.

Verder is Decibel officieel uitverkocht..

Tot zover uw nieuwsflash!
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:13:54 #52
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_70574380
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:00 schreef ElDani het volgende:

Tot zover uw nieuwsflash!
Plus: Gefeliciflapstaart Huigert

Én het is nu toch zover, t stond er al enkele maanden bij, maar de YT acount van stanley is opgeschort.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:16:58 #53
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70574453
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 07:52 schreef 16meter het volgende:

Fear reigns today en annihilating waren toch ook niet zo best... Zany & The Beholder staat bij mij niet echt voor kwaliteit, maar zou best wat kunnen worden.
Ik vind Fear reigns today juist vet, donkere sfeer in dat nr, rauw (geen blije melodie enzo) een nr wat niet voor iedereen is weggelegd getuige de reactie van het publiek op thrillogy toen iedereen stil ging staan (behalve wij )
en annihilating vergelijk ik altijd met midnight qua opbouw en gevoel er om heen, wederom duister en niet blij

Maar smaken verschillen
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:22:20 #54
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_70574602
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Én het is nu toch zover, t stond er al enkele maanden bij, maar de YT acount van stanley is opgeschort.
Gefeli Huig.

Inderdaad, Met name scantraxx en fusion zijn bezig met een ware razzia op youtube filmpjes. Toch jammer dat zo een begrip -de filmpjes van stanley- verloren gaat Hardstyle.com is trouwens ook online voor de geintresseerden onder ons..

Tim ga trouwes eens leren
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_70574743
quote:

[..]

x2
quote:
allemaal? (volgens mij heeft/had hij er 2)
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik vind Fear reigns today juist vet, donkere sfeer in dat nr, rauw (geen blije melodie enzo) een nr wat niet voor iedereen is weggelegd getuige de reactie van het publiek op thrillogy toen iedereen stil ging staan (behalve wij )
en annihilating vergelijk ik altijd met midnight qua opbouw en gevoel er om heen, wederom duister en niet blij
ik vind Midnight en Annihilating ook lekker zal vanavond Fear Reigns Today eens weer een keer goed gaan luisteren
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Gefeli Huig.

Inderdaad, Met name scantraxx en fusion zijn bezig met een ware razzia op youtube filmpjes. Toch jammer dat zo een begrip -de filmpjes van stanley- verloren gaat
inderdaag bagger maar goed, Scantraxx, Fusion en Noisecontrollers zetten nu zelf wel veel meer online, al is dat meestal een filmpje van een optreden en niet van nieuwe nummers...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:30:27 #56
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:34:23 #57
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_70574931
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:

inderdaag bagger maar goed, Scantraxx, Fusion en Noisecontrollers zetten nu zelf wel veel meer online, al is dat meestal een filmpje van een optreden en niet van nieuwe nummers...
Ja ik vind het ook jammer dat de charme van de hardstylewereld langzaam maar zeker overgaat in gewoon business doen. Stanley deed het vrijwillig voor andere liefhebbers, de labels doen het vanuit commerciele belangen. Schreef net ook al op pf het volgende in relatie met die filmpjes erover:
quote:
Ik vind het gewoon kut dat (met name) Stanley's filmpjes nu min of meer in de ban worden gedaan door de grote labels vanwege commerciele belangen. Natuurlijk is het vanuit hun oogpunt allemaal wel te begrijpen maar stanley's vrijwillige werk ( heb al zovaak gedacht bij een vette track op een feest, 'filmen of losgaan? ach die neemt stanley met zijn supercamera wel op, lekker losgaan dus B)' ) is voor veel liefhebbers al jarenlang een begrip en heeft ook zeker bijgedragen aan de ontwikkeling van de scene. Toch jammer dat daar nu dan geen plaats meer voor is
pi_70575020
Jro heeft ook problemen en Tobyduo is ook down!

YEEEEEEEEEESSSSSS!!!! Eindelijk legaal Scantraxx draaien!
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:37:53 #59
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70575037
Ik snap niet dat de labels niet de handen ineenslaan met stanley, dat ze zijn filmpjes posten op hun eigen channels...
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:57:19 #60
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_70575615
quote:

[..]

Tim ga trouwes eens leren
wat nou leren, modellering is al nagekeken! hoe ken det den? Maar heb t gehaald dus alleen de scriptie nog en ben klaar, harde knip en al
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_70575852
quote:

[..]
Hardstyle.com is trouwens ook online voor de geintresseerden onder ons..
Leuk dat hij nu toch eindelijk on-line is. Wel super dat er nu ook WAV'jes beschikbaar zijn van platen. Voor de echte audiofielen natuurlijk super!
Vanuit een nerd-perspectief vind ik de website op sommige punten nogal slecht doordacht, maar goed dat vind ik.

Ik zeg iig. Laat de Not E-nuff rmx van scope maar eens fatsoenlijk uitkomen nu
Partyagenda;
Outdated....
pi_70575933
Echt ik ben heel blij met die site. Zaterdag eens even mijn plaatjes updaten .
Verder voor jullie:
quote:
BKJN events proudly present an instant classic: Memoriam
Memoriam staat voor het respect en de vele goede herinneringen die Hardstyle en Hardcore liefhebbers over hebben gehouden aan de geweldige nachten van lang stampen en beuken in de oude Fun. Vele succesvolle feesten zijn in het verleden dan ook begonnen op deze locatie en alleen daarom al zal menig herinnering naar boven komen drijven op deze memorabele nacht.

Kwaliteit met een hoofdletter K is waar BKJN events al jaren bekend om staat, en ook dit feest zal dan ook met alle zorg worden voorbereid om de bezoeker een zo’n mooi mogelijke nacht te laten beleven. Maar wat kan je allemaal verwachten…

De Main Area zal geheel in het teken staan van de oude vertrouwde hardstyle klappers van 1998 tot 2002. De crème de la crème van artiesten uit die tijd zullen dan ook Acte de Préséance geven. Zij zullen er alles aan doen om je terug te nemen in de tijd waarin deze populaire stroming geboren en gevormd werd. Tezamen met BKJN zullen ze iets neerzetten wat je niet vaak tegen komt op feesten vandaag de dag. We hebben het natuurlijk over Early Hardstyle en dan wel in zijn beste vorm. Deze avond zal het eindelijk weer het respect krijgen wat het verdient.

In de achterste zaal van de Hemkade zal het er een tikje harder aan toe gaan. BKJN events zou zichzelf niet zijn, als niet het hardste van het hardste uit oude tijden tevoorschijn zou worden gehaald. De Early Rave Area zal dan ook garant staan voor de beste hardcore klappers uit de begin jaren oftewel “Back to the good old gabber time”!

Als laatste is er nog het vertouwde kleine zaaltje, hier kan je even tot rust komen van alle oude indrukken en kan je jezelf mee laten slepen op de beats van vervlogen tijden. De oldschool area van Memoriam zal er dan ook één zijn waar het hart van menig liefhebber, harder van gaat kloppen. De complete programmering ziet er als volgt uit:

Main: Early Hardstyle

Pavo
Luna
Alpha Twins
Isaac
Sunny D
Tatanka (it)
Dana
Hosted by: Mc Apster

2: Early Rave

Vince
Leviathan
Buzz Fuzz
Predator
Waxweazle
Dano
Hosted by: Mc the Intellectual Killer

3: Oldschool

Micha B
Champ-e-on
Tumbler & Spy-D
OCD

Naast de Line up zal er ook een overvloed aan entertainment zijn, en dat is niet geheel zonder reden. Robin Spitsbaard beter bekend als “The Stilthwalker” viert namelijk op Memoriam zijn eigen memorabele verjaring en dit zal hij voor de bezoekers niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Of het nu zijn vele personages als steltenloper zijn, de spectaculaire vuurspuug acts of zijn nieuwste slijptol act. Ze zijn allemaal te bewonderen op Memoriam.

Het geheel zal worden aangekleed met dikke laser shows, extra geluidssystemen, VJ Shows en nog heel veel meer. De poorten naar het verleden zullen om 23.00 uur openen om vervolgens om 06:00 uur weer te sluiten. Kaarten zijn vanaf volgende week te verkrijgen voor ¤ 25,00 via Ticketonline.nl, Pay-logic.nl, alle Primera winkels en alle Free Recordshops. De minimale leeftijd voor deze avond is 18 jaar. Voor meer info check je http://www.bkjn.nl

"Memoriam, after one minute of silence the beats of the past will blast again!”
pi_70577906
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:30 schreef JortK het volgende:
Volgens mij zijn beide acounts van stanley verdwenen.
1 van de 2 is er nog volgens hem zelr, benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren...

optie om samen te werken met de accounts van de labels is zeker niet slecht vind ik
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70578019
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook jammer dat de charme van de hardstylewereld langzaam maar zeker overgaat in gewoon business doen. Stanley deed het vrijwillig voor andere liefhebbers, de labels doen het vanuit commerciele belangen. Schreef net ook al op pf het volgende in relatie met die filmpjes erover:
[..]
Als ik even wat nieuwe tracks wilde luisteren ging ik standaard naar zijn Youtube channel. Veel nieuwe tracks voor het eerst gehoord via zijn filmpjes, altijd handig en altijd in redelijke kwaliteit.

Triest dat ze hier om zeiken. Scantraxx daalt wederom in achting.

Fear reigns today vind ik zo'n rommelige track waar ik niks mee kan. En Annihilating heeft zo'n valse melodie.

Euphoria vind ik dan wel een dikke track van Zany & Beholder.

[ Bericht 7% gewijzigd door 16meter op 02-07-2009 13:27:21 ]
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:33:18 #65
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_70578367
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 07:52 schreef 16meter het volgende:

[..]

Fear reigns today en annihilating waren toch ook niet zo best... Zany & The Beholder staat bij mij niet echt voor kwaliteit, maar zou best wat kunnen worden.

Noisecontrollers zijn weer lekker bezig. Niet 2 nummertjes maar 6 tracks op een vinyl.. en wát voor tracks.
Midnight is imo de enige goeie track van die twee samen.
There is no rehab for stupidity.
pi_70579232
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef 16meter het volgende:

[..]

Als ik even wat nieuwe tracks wilde luisteren ging ik standaard naar zijn Youtube channel. Veel nieuwe tracks voor het eerst gehoord via zijn filmpjes, altijd handig en altijd in redelijke kwaliteit.

Triest dat ze hier om zeiken. Scantraxx daalt wederom in achting.
Waar haal je vandaan dat Scantraxx daarover aan het zeuren was? Heb ik daar overheen gelezen?
Partyagenda;
Outdated....
pi_70579770
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:04 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat Scantraxx daarover aan het zeuren was? Heb ik daar overheen gelezen?
Het was trouwens Fusion die youtube aanspoorde om de accounts weg te halen. Dit heb ik van Jro zelf, dus dat moet wel betrouwbaar zijn.
Vreemde zet, had ik niet verwacht. Aan de andere kant stonden er wel een aantal hele hoge kwaliteit promo's op die gedownload kunnen worden zonder dat de uitgever dat wil. Daarnaast is echter het feit dat verreweg de meeste tracks minder hoge kwaliteit hadden..
Verder kan het te maken hebben met inkomsten die Fusion anders misloopt via een regeling met Youtube.. Ik weet niet of ze dat hebben, maar iedere grote uitgever in de pop/rock wereld heeft dat wel.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:29:09 #68
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_70579872
Scantraxx heeft via youtube en partyflock een auteursclaim laten leggen op de filmpjes van stanley. Stanley heeft ze daarna alsnog geupt waardoor zn accountant verwijderd is.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:30:00 #69
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70579893
die kanalen die down zijn interesseren me niet..
ik vind het geen negatieve ontwikkeling dat labels zelf previews van tracks online zetten in goede kwaliteit. Je krijgt op deze manier een goed beeld wat te verwachten en het wekt ook een spanning op rondom bepaalde releases..
Kijk naar die donkeys plaat - 2012, er zijn 45 sec beschikbaar en er is al een levendige discussie op verscheidene fora over of het een goede plaat is of niet en of je dit kan bepalen aan de hand van 45 sec... alles draagt bij aan de bekendheid van de plaat en de buzz eromheen
Dus vanuit de labels gezien is dit absoluut geen rare zet, het is en blijft hetgeen waarmee ze hun brood verdienen.

dat ze het spelen op copyright niveau vind ik een beetje triest, ze hadden die kanalen gewoon moeten laten aanmodderen ik luister liever naar die hoge kwaliteit uitgaves en met mij vele anderen

Ik heb ook gehoord dat stanley nu uit wraak scantraxx promo's uitdeelt
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_70580853
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik heb ook gehoord dat stanley nu uit wraak scantraxx promo's uitdeelt
bedankt voor de tip
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_70580956
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

bedankt voor de tip
Ja ik hoorde ook dat hij daarmee aan het dreigen was.. Op sich wel grappig, maar aan de andere kant ook best wel laag vind ik. Voor de rest wel met je eens overigens wat je visie erop is Bartman.
pi_70580963
Dubbel
pi_70581769
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:06 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ja ik hoorde ook dat hij daarmee aan het dreigen was.. Op sich wel grappig, maar aan de andere kant ook best wel laag vind ik. Voor de rest wel met je eens overigens wat je visie erop is Bartman.
Idd behoorlijk zielig van Stanley. Zal je weinig vriendjes mee maken denk ik.
Wat betreft het hele verhaaltje, ben ik het met bartman eens hoor. Af en toe een impressiefilmpje is niet vervelend, maar het compleet uploaden van de nieuwste tracks kan voor de artiesten natuurlijk als inkomstendelving worden gezien. Je kan het een beetje vergelijken met de filmindustrie.
Een trailer online zetten, geen probleem. Maar een complete versie van de film (zonder nadrukkelijke toestemming van de eigenaar) online zetten is gewoon inbreuk op het auteursrecht.
Partyagenda;
Outdated....
pi_70584514
Boeiend... die gasten moeten het toch hebben van hun boekingen. Alsof je rijkt word van een handje vol platen verkopen op dat niveau. Geld krijgen ze toch wel en ondanks deze 'inkomstenderving' nog veel meer dan wij. Dit zielige gedoe heb ik totaal geen begrip voor.

Filmpjes opgenomen op een feestje laten verwijderen omdat er toevallig in kutkwaliteit een nieuw plaatje te horen is.

Laat stanley maar lekker die promo's verspreiden. Wie de bal kaatst mag hem terug verwachten.
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:57:59 #75
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_70584559
oninteressante kutdiscussie

de houding van de labels slaat nergens op, ze maken nu immers zelf toch ook filmpjes....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')