Plus: Gefeliciflapstaart Huigertquote:
Ik vind Fear reigns today juist vet, donkere sfeer in dat nr, rauw (geen blije melodie enzo) een nr wat niet voor iedereen is weggelegd getuige de reactie van het publiek op thrillogy toen iedereen stil ging staan (behalve wijquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:52 schreef 16meter het volgende:
Fear reigns today en annihilatingwaren toch ook niet zo best...
Zany & The Beholder staat bij mij niet echt voor kwaliteit, maar zou best wat kunnen worden.
Gefeli Huig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Plus: Gefeliciflapstaart Huigert
Én het is nu toch zover, t stond er al enkele maanden bij, maar de YT acount van stanley is opgeschort.
x2quote:
allemaal?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef T_Killer het volgende:
Én het is nu toch zover, t stond er al enkele maanden bij, maar de YT acount van stanley is opgeschort.
ik vind Midnight en Annihilating ook lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind Fear reigns today juist vet, donkere sfeer in dat nr, rauw (geen blije melodie enzo) een nr wat niet voor iedereen is weggelegd getuige de reactie van het publiek op thrillogy toen iedereen stil ging staan (behalve wij)
en annihilating vergelijk ik altijd met midnight qua opbouw en gevoel er om heen, wederom duister en niet blij
inderdaag baggerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Gefeli Huig.
Inderdaad, Met name scantraxx en fusion zijn bezig met een ware razzia op youtube filmpjes. Toch jammer dat zo een begrip -de filmpjes van stanley- verloren gaat
Ja ik vind het ook jammer dat de charme van de hardstylewereld langzaam maar zeker overgaat in gewoon business doen. Stanley deed het vrijwillig voor andere liefhebbers, de labels doen het vanuit commerciele belangen. Schreef net ook al op pf het volgende in relatie met die filmpjes erover:quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
inderdaag bagger![]()
maar goed, Scantraxx, Fusion en Noisecontrollers zetten nu zelf wel veel meer online, al is dat meestal een filmpje van een optreden en niet van nieuwe nummers...
quote:Ik vind het gewoon kut dat (met name) Stanley's filmpjes nu min of meer in de ban worden gedaan door de grote labels vanwege commerciele belangen. Natuurlijk is het vanuit hun oogpunt allemaal wel te begrijpen maar stanley's vrijwillige werk ( heb al zovaak gedacht bij een vette track op een feest, 'filmen of losgaan? ach die neemt stanley met zijn supercamera wel op, lekker losgaan dus B)' ) is voor veel liefhebbers al jarenlang een begrip en heeft ook zeker bijgedragen aan de ontwikkeling van de scene. Toch jammer dat daar nu dan geen plaats meer voor is
wat nou leren, modellering is al nagekeken!quote:
Leuk dat hij nu toch eindelijk on-line is. Wel super dat er nu ook WAV'jes beschikbaar zijn van platen. Voor de echte audiofielen natuurlijk super!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hardstyle.com is trouwens ook online voor de geintresseerden onder ons..
quote:BKJN events proudly present an instant classic: Memoriam
Memoriam staat voor het respect en de vele goede herinneringen die Hardstyle en Hardcore liefhebbers over hebben gehouden aan de geweldige nachten van lang stampen en beuken in de oude Fun. Vele succesvolle feesten zijn in het verleden dan ook begonnen op deze locatie en alleen daarom al zal menig herinnering naar boven komen drijven op deze memorabele nacht.
Kwaliteit met een hoofdletter K is waar BKJN events al jaren bekend om staat, en ook dit feest zal dan ook met alle zorg worden voorbereid om de bezoeker een zo’n mooi mogelijke nacht te laten beleven. Maar wat kan je allemaal verwachten…
De Main Area zal geheel in het teken staan van de oude vertrouwde hardstyle klappers van 1998 tot 2002. De crème de la crème van artiesten uit die tijd zullen dan ook Acte de Préséance geven. Zij zullen er alles aan doen om je terug te nemen in de tijd waarin deze populaire stroming geboren en gevormd werd. Tezamen met BKJN zullen ze iets neerzetten wat je niet vaak tegen komt op feesten vandaag de dag. We hebben het natuurlijk over Early Hardstyle en dan wel in zijn beste vorm. Deze avond zal het eindelijk weer het respect krijgen wat het verdient.
In de achterste zaal van de Hemkade zal het er een tikje harder aan toe gaan. BKJN events zou zichzelf niet zijn, als niet het hardste van het hardste uit oude tijden tevoorschijn zou worden gehaald. De Early Rave Area zal dan ook garant staan voor de beste hardcore klappers uit de begin jaren oftewel “Back to the good old gabber time”!
Als laatste is er nog het vertouwde kleine zaaltje, hier kan je even tot rust komen van alle oude indrukken en kan je jezelf mee laten slepen op de beats van vervlogen tijden. De oldschool area van Memoriam zal er dan ook één zijn waar het hart van menig liefhebber, harder van gaat kloppen. De complete programmering ziet er als volgt uit:
Main: Early Hardstyle
Pavo
Luna
Alpha Twins
Isaac
Sunny D
Tatanka (it)
Dana
Hosted by: Mc Apster
2: Early Rave
Vince
Leviathan
Buzz Fuzz
Predator
Waxweazle
Dano
Hosted by: Mc the Intellectual Killer
3: Oldschool
Micha B
Champ-e-on
Tumbler & Spy-D
OCD
Naast de Line up zal er ook een overvloed aan entertainment zijn, en dat is niet geheel zonder reden. Robin Spitsbaard beter bekend als “The Stilthwalker” viert namelijk op Memoriam zijn eigen memorabele verjaring en dit zal hij voor de bezoekers niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Of het nu zijn vele personages als steltenloper zijn, de spectaculaire vuurspuug acts of zijn nieuwste slijptol act. Ze zijn allemaal te bewonderen op Memoriam.
Het geheel zal worden aangekleed met dikke laser shows, extra geluidssystemen, VJ Shows en nog heel veel meer. De poorten naar het verleden zullen om 23.00 uur openen om vervolgens om 06:00 uur weer te sluiten. Kaarten zijn vanaf volgende week te verkrijgen voor ¤ 25,00 via Ticketonline.nl, Pay-logic.nl, alle Primera winkels en alle Free Recordshops. De minimale leeftijd voor deze avond is 18 jaar. Voor meer info check je http://www.bkjn.nl
"Memoriam, after one minute of silence the beats of the past will blast again!”
1 van de 2 is er nog volgens hem zelr, benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren...quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:30 schreef JortK het volgende:
Volgens mij zijn beide acounts van stanley verdwenen.
Als ik even wat nieuwe tracks wilde luisteren ging ik standaard naar zijn Youtube channel. Veel nieuwe tracks voor het eerst gehoord via zijn filmpjes, altijd handig en altijd in redelijke kwaliteit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat de charme van de hardstylewereld langzaam maar zeker overgaat in gewoon business doen. Stanley deed het vrijwillig voor andere liefhebbers, de labels doen het vanuit commerciele belangen. Schreef net ook al op pf het volgende in relatie met die filmpjes erover:
[..]
Midnight is imo de enige goeie track van die twee samen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Fear reigns today en annihilatingwaren toch ook niet zo best...
Zany & The Beholder staat bij mij niet echt voor kwaliteit, maar zou best wat kunnen worden.
Noisecontrollers zijn weer lekker bezig. Niet 2 nummertjes maar 6 tracks op een vinyl.. en wát voor tracks.
Waar haal je vandaan dat Scantraxx daarover aan het zeuren was? Heb ik daar overheen gelezen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als ik even wat nieuwe tracks wilde luisteren ging ik standaard naar zijn Youtube channel. Veel nieuwe tracks voor het eerst gehoord via zijn filmpjes, altijd handig en altijd in redelijke kwaliteit.
Triest dat ze hier om zeiken. Scantraxx daalt wederom in achting.
Het was trouwens Fusion die youtube aanspoorde om de accounts weg te halen. Dit heb ik van Jro zelf, dus dat moet wel betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Scantraxx daarover aan het zeuren was? Heb ik daar overheen gelezen?
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik heb ook gehoord dat stanley nu uit wraak scantraxx promo's uitdeelt
Ja ik hoorde ook dat hij daarmee aan het dreigen was.. Op sich wel grappig, maar aan de andere kant ook best wel laag vind ik. Voor de rest wel met je eens overigens wat je visie erop is Bartman.quote:
Idd behoorlijk zielig van Stanley. Zal je weinig vriendjes mee maken denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ja ik hoorde ook dat hij daarmee aan het dreigen was.. Op sich wel grappig, maar aan de andere kant ook best wel laag vind ik. Voor de rest wel met je eens overigens wat je visie erop is Bartman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |