En kapitaalvernietiging, ik weet hetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heel lange termijn visie!
Ik hoop voor je dat-ie heel blijft, anders is kan het wel eens zuur worden. Fingers crossed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En kapitaalvernietiging, ik weet het
Ach, zo'n stugge, koppige Fries... Beslissing dat hij eens m'n coach gaat worden nu eenmaal genomen, dan moet ik daar ook maar aan vast houden. En ondertussen kan 'ie mooi bouwen aan z'n status van Clubheld met meer dan 250 gespeelde wedstrijden voor SC diepFries (hij zit nu op 76 geloof ik...)
Ik ga 'm gewoon een tijdje optrainenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel weer redelijk monoskill, maar afijn.. Levert je toch al weer een paar ton op bij verkoop
Ik krijg op zich ook best leuke spelers aangeboden, maar ze zijn op een enkele uitzondering na, allemaal al tegen de 17 wanneer ze gescout worden. Toch wel een beetje irritant om eerlijk te zijn..
Lekkah hoor!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:51 schreef TheVulture het volgende:
En weer een succesvol product uit mijn jeugdopleiding
[knip] weer een voor zn leven getekend jeugd speler van Vullie[/knip]
heb ik ook tijden gehad. Gelukkig krijg ik tegenwoordig wel weer wat leuks van 15.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wel weer redelijk monoskill, maar afijn.. Levert je toch al weer een paar ton op bij verkoop
Ik krijg op zich ook best leuke spelers aangeboden, maar ze zijn op een enkele uitzondering na, allemaal al tegen de 17 wanneer ze gescout worden. Toch wel een beetje irritant om eerlijk te zijn..
Die aanpassingquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekkah hoor!![]()
Al is t (zoals P2BDf ook al zegt) jammer dat ie zo monoskil is.
Dat dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:03 schreef Xummon het volgende:
aanbiedingen qua jeugdspelers was vandaag weer eens crapp.
Mwah.quote:Sjors Harman (250723886)
17 jaar en 56 dagen, volgende verjaardag: 30-08-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 450
Loon: 350 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Passable(redelijk, outpost;)) defending komt compleet uit de lucht vallen, ik wist alleen zijn redelijk passen en matig positiespel. Woensdagmiddag listen en het wordt weer een klapperquote:Arvid Dijns (250727386)
17 years and 16 days, Next birthday: 09-10-2009
Nederland
In passable form, weak stamina.
A pleasant guy who is calm and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 790
Wage: 350 ¤/week
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 6/20 passable
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 2/20 wretched
Passing: 6/20 passable
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 1/20 disastrous
Afwijzen! Keepersquote:Op zondag 5 juli 2009 16:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Eeeeh....ik krijg een 15 jarige solid (goed, outpost) keeper aangeboden, wat moet ik doen?
aannemen! Daar kan je een berg mee verdienen! Ook al train je m niet. pullen op zn 17e en laten trainen door een keepers trainer.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Eeeeh....ik krijg een 15 jarige solid (goed, outpost) keeper aangeboden, wat moet ik doen?
Lekker spelertje hoor!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Passable(redelijk, outpost;)) defending komt compleet uit de lucht vallen, ik wist alleen zijn redelijk passen en matig positiespel. Woensdagmiddag listen en het wordt weer een klapper![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker spelertje hoor!![]()
Ik zou m zelf verder trainen als ik jou was.
TI geeft 200-250k aan voor de 17jarigen in het algemeen. Dus met 0 dagen misschien 350 oid.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
aannemen! Daar kan je een berg mee verdienen! Ook al train je m niet. pullen op zn 17e en laten trainen door een keepers trainer.
Das zonde. Ik ben benieuwd of mijn jeugd speler stijgt na komende wedstrijd dan kan ik hem pullen. Hopen op 3x redelijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen plek. Ik verwacht pas binnenkort een plek maar dat kost toch tijd. Ik had eigenlijk verwacht dat mn uitmuntend 20jaar90d afgelopen vrijdag zou poppen, en dan had ik hem kunnen verkopen, maar heeft ie niet gedaan.
Doen!quote:Ik zou hem ms wel deze week een winger trainee plek kunnen geven tot er een plek vrijkomt, wat zijn de meningen daarover?
Edit: ik zou hem dus op positiespel trainen als ik daarvoor kies.
Ik heb al aardig wat verdient met 3 matig keepers die ik verkocht had en weer door verkocht werden met briljant of hoger.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
TI geeft 200-250k aan voor de 17jarigen in het algemeen. Dus met 0 dagen misschien 350 oid.
Je had 'm eigenlijk voor 16:45u moeten listen, zodat 'ie nog een beetje fatsoenlijk tijdens de woensdagmiddag-friendlies kon worden opgesteld. Dan had je 'm nog onder de 17j20d kunnen verkopen (mentaal verschil tussen 19 en 20 dagen). Nu kan het op zich nog steeds wel, je kunt hem ook een (halve) PM-training mee geven. Wie weet zit 'ie hoog in z'n PM en popt 'ie, sowieso stijgt 'ie dan naar matig conditie. En als je 'm dan voor vrijdagavond of zaterdagavond list, heb je misschien nog een bidwar ookquote:Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen plek. Ik verwacht pas binnenkort een plek maar dat kost toch tijd. Ik had eigenlijk verwacht dat mn uitmuntend 20jaar90d afgelopen vrijdag zou poppen, en dan had ik hem kunnen verkopen, maar heeft ie niet gedaan.
Ik zou hem ms wel deze week een winger trainee plek kunnen geven tot er een plek vrijkomt, wat zijn de meningen daarover?
Edit: ik zou hem dus op positiespel trainen als ik daarvoor kies.
Aannemen, zo'n potentie goed Keepen. Ook al ga je het niet trainen. Meestal hebben ze al matig (hoog) of redelijk Keepen. Dat laatste levert je bij 17j0d vaak ook al een 100k oid op. Een 17j0d met goed Keepen en nog wat Verdedigen (bijv. slecht of zwak) gaat je zo 500k of meer op leveren. Jammer dat het scoutingsverslag je daar niets over zegtquote:Op zondag 5 juli 2009 16:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
TI geeft 200-250k aan voor de 17jarigen in het algemeen. Dus met 0 dagen misschien 350 oid.
Ik list eigenlijk altijd voor zaterdagmiddag, dan zijn de meeste mensen online, tussen 3 en 5 ongeveer. Ik denk dat ik hem woensdag als Winger laat spelen, de kans is groot dat mijn uitmuntend trainee, die bij een pop sowieso de laan uitgaat, vrijdag stijgt. Dan kan ik Dijns doortrainen, uiteindelijk tot ver in positiespel met redelijk verdedigen en in de tussenseizoenen naar goed passen. Toch leuk, dat onverwachte redelijk verdedigen, geeft de speler ineens een hele andere dimensie.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je had 'm eigenlijk voor 16:45u moeten listen, zodat 'ie nog een beetje fatsoenlijk tijdens de woensdagmiddag-friendlies kon worden opgesteld. Dan had je 'm nog onder de 17j20d kunnen verkopen (mentaal verschil tussen 19 en 20 dagen). Nu kan het op zich nog steeds wel, je kunt hem ook een (halve) PM-training mee geven. Wie weet zit 'ie hoog in z'n PM en popt 'ie, sowieso stijgt 'ie dan naar matig conditie. En als je 'm dan voor vrijdagavond of zaterdagavond list, heb je misschien nog een bidwar ook
[..]
quote:Aannemen, zo'n potentie goed Keepen. Ook al ga je het niet trainen. Meestal hebben ze al matig (hoog) of redelijk Keepen. Dat laatste levert je bij 17j0d vaak ook al een 100k oid op. Een 17j0d met goed Keepen en nog wat Verdedigen (bijv. slecht of zwak) gaat je zo 500k of meer op leveren. Jammer dat het scoutingsverslag je daar niets over zegt
En wat OP hierboven ook zegt... De doorverkoop-percentages (moedergeld) bij Keepertjes zijn ook altijd leuk
Wat is er zo grappig aan?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
BTW, offtopic, wat vinden we van dit stuk steen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cummingtonite
![]()
ow was dat hetquote:
Ik weet niet hoe goed je andere 5 trainees zijn (dus niet diegene die op punt staat van 'poppen', maar die andere 5). Mits Dijns meer potentie heeft dan 1 van die 5 (leeftijd/skill-gewijs), dan kun je ook 1 van die 5 op een Winger-positie laten spelen en Dijns op een 100% (IM)-trainingsplek (totdat die 'popper' gestegen/verkocht is uiteraard)quote:Op zondag 5 juli 2009 18:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nou, de trainee gaat een winger plekje innemen. En zelfs als die middenvelder vrijdag niet stijgt dan volgende week de andere B winger. Is meer zonde voor de trainee dan de winger trainee.
Goed idee, I know just the one:quote:Op zondag 5 juli 2009 18:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je andere 5 trainees zijn (dus niet diegene die op punt staat van 'poppen', maar die andere 5). Mits Dijns meer potentie heeft dan 1 van die 5 (leeftijd/skill-gewijs), dan kun je ook 1 van die 5 op een Winger-positie laten spelen en Dijns op een 100% (IM)-trainingsplek (totdat die 'popper' gestegen/verkocht is uiteraard)
quote:15. Markus Maffey (IM)
18 years and 98 days, TSI = 3 810
In solid form, solid stamina. [Head]
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 8/20 excellent
Winger: 4/20 weak
Passing: 6/20 passable
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 4/20 weak
Omdat?quote:Op zondag 5 juli 2009 18:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kijk niet vaak naar tennis, maar toch mooi dat ik heb ingeschakeld vandaag![]()
Ik was helaas niet thuis. Maar wat een set nu. En die statistieken die de hele tijd gedumpt worden. Toch nog knap van Federer dat hij ondanks zulke overtuigende verschillen in aces en winners de belangrijkste games weggeeft. Nog 0 breaks en eigenlijk de afgelopen tig games geen hele overtuigende break kansen. Dat is wel anders voor Roddick.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Fantastische partij inderdaad. Ik kijk 'm al vanaf minuut 1, had niet verwacht dat Roddick zo partij zou geven, hoewel hij het hele toernooi al sterk speelt (Melzer, Berdych, Hewitt, Murray)...
Dat was wel heel erg op het nippertjequote:Op zondag 5 juli 2009 21:45 schreef Ruudt het volgende:
Sick game alert: 232252320
Steekwoorden: verslag, raar & minuten.
quote:Aan het verkopen
Benjamin Petersen Nog geen bod
Deadline: 07-07-2009 17:10 (8/39) (1 dag 19u 6m)
Moederclub
Wilko Hoepmans Nog geen bod
Deadline: 08-07-2009 21:55 (8/39) (2 dagen 23u 51m)
Vorige club
Wienand Wekema Nog geen bod
Deadline: 06-07-2009 14:53 (8/39) (16u 49m)
Darius Wijffelaars Nog geen bod
Deadline: 07-07-2009 17:39 (8/39) (1 dag 19u 35m)
Cecilio Arceo Nog geen bod
Deadline: 07-07-2009 19:50 (8/39) (1 dag 21u 46m)
Nicequote:Op zondag 5 juli 2009 21:45 schreef Ruudt het volgende:
Sick game alert: 232252320
Steekwoorden: verslag, raar & minuten.
Wordt je minder genaaid is het weer niet goed. Er zijn al 40 min geen onterechte tegengoals gevallen!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom zijn mn wedstrijden zo saai de laatste tijd? Nu al 40 minuten niets gebeurd.......
233quote:Op zondag 5 juli 2009 22:12 schreef GeneraalUli het volgende:
Kan iemand ff mijn hatstats posten?
232283683
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wordt je minder genaaid is het weer niet goed. Er zijn al 40 min geen onterechte tegengoals gevallen!
Jammer dat hij dus nog geen redelijk is in vleugel spel en al 77 dagen 17 is. Ik vind t toch een lekker spelertje om verder te trainen.quote:Zacharias van der Meer (250744320)
17 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 09-08-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 05-07-2009 (7/39), )
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden :
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Pf, kom op met die love poemsquote:J-SV -FC Mattheus Eugenius 0 - 5 dancing in the streets They are favourites
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vullie, kom op met die love poems
Niet. Wat de meesten hier doen is de TV-waarde opgeven als je 'm pullt. De rest (het verder trainen) is eigenlijk voor rekening van je A-selectie, dus dat is wat mij betreft ook het 'eerlijkst'.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
Rompompom: Hoe berekent Hattrick-Youthclub de winst op een speler die je zelf optraint?
Dus nu 'verkopen'?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet. Wat de meesten hier doen is de TV-waarde opgeven als je 'm pullt. De rest (het verder trainen) is eigenlijk voor rekening van je A-selectie, dus dat is wat mij betreft ook het 'eerlijkst'.
Ja ik snap t ook niet helemaal maar goed ik heb ten minste gewonnen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
2-0 met die ratings? wtf?
Waarom speel je btw centrumaanval tegen zijn vleugeldefs?
Ja, maar deze tegenstander had je ook over de vleugels gehad.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik snap t ook niet helemaal maar goed ik heb ten minste gewonnen.
ehm omdat ik geen vleugel aanvallers heben met zo een centrale aanval zijn er maar weinig verdedigingen sterk genoeg om me tegen te houden. En met nog wat vorm stijging wordt t nog hoger.
Je zit al op goed gemmquote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik snap t ook niet helemaal maar goed ik heb ten minste gewonnen.
ehm omdat ik geen vleugel aanvallers heben met zo een centrale aanval zijn er maar weinig verdedigingen sterk genoeg om me tegen te houden. En met nog wat vorm stijging wordt t nog hoger.
Ja. Wat je eventueel ook kan doen is een bepaald percentage van de som toeschrijven aan je JO als je 'm daadwerkelijk verkoopt. Bijvoorbeeld als hij 360 dagen in je team heeft gezeten waarvan 120 dagen in je JO, dat je 33% van de transfersom aan je JO toekent.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dus nu 'verkopen'?
En: Helaas Gijs.
Ik verkoop hem nu wel, dan sta ik in de plus op mn YAquote:Op zondag 5 juli 2009 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja. Wat je eventueel ook kan doen is een bepaald percentage van de som toeschrijven aan je JO als je 'm daadwerkelijk verkoopt. Bijvoorbeeld als hij 360 dagen in je team heeft gezeten waarvan 120 dagen in je JO, dat je 33% van de transfersom aan je JO toekent.
Je moet hem dan ook in HT verkopen en dat na verkoop verwerken in HTYCquote:Op zondag 5 juli 2009 23:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kut youthclub, kan hem nog niet verkopen omdat het niet drie dagen na de promotie is
Ik ga hem zelf helemaal optrainen. Maar ik wil de winst die ik er nu voor zou vangen toeschrijven in HT Youthclub, niet de winst die ik er over 2-3-4 seizoenen op pak. Dus wil ik hem nu in HTYC verkopen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook in HT verkopen en dat na verkoop verwerken in HTYC
Overigens, ik zou 'm wel pas vanaf dinsdagochtend op de lijst zetten, zodat 'ie bij jou nog een trainingkje mee kan pakken.. Als winger bijvoorbeeld, zoals je vanmiddag aan gaf..
Ah, op die fiets... Ik was je al even kwijtquote:Op zondag 5 juli 2009 23:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga hem zelf helemaal optrainen. Maar ik wil de winst die ik er nu voor zou vangen toeschrijven in HT Youthclub, niet de winst die ik er over 2-3-4 seizoenen op pak. Dus wil ik hem nu in HTYC verkopen.
Bovendien list ik eigenlijk iedereen op woensdagmiddag-->zaterdagmiddag.
Hij gaat dus zoals vanmiddag al besloten op een IM plekje, en de minst belangrijke IM gaat een week (hopelijk maar één) op een winger plek.
zonder vleugelspelers wordt dat lastig.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, maar deze tegenstander had je ook over de vleugels gehad.
voor mn basis 11 ja maar mn bn middenvelder kan nog hoger. Die is nu zwak in vorm.quote:
Verdedigen. Hoezow?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat train jij normaal gesproken Possie? ...als je geen algemeen traint
Zo maar, was het effe kwijtquote:
112quote:Op zondag 5 juli 2009 23:15 schreef Puala het volgende:
ow trouwens kan iemand kijken wat mijn hatstats zijn geweest afgelopen wedstrijd? 503992
hmzzz die had je wel mogen winnen imo.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
3-3 gelijkspel met 20 hatstats verschil, maar ik sta nog steeds laatste
[ afbeelding ]
Blijf nou niet de hele tijd hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zonder vleugelspelers wordt dat lastig.
?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kun je voor een jeugdspeler toch moederclubgeld en vroegere clubvergoeding moeten betalen?
Ik mag aannemen dat dat geld gewoon voor mij is toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |