Ja, daar kwam ik gisteravond na middernacht ook achter.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is dit nou weer voor iets gays? Het begint pas om 16.00 en nu al niet meer kunnen invullen
Je kunt nog dingen wijzigen totdat de database voor die etappe gesloten wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:53 schreef Tim21 het volgende:
Ik kan me team of de 'opstelling' per etappe niet meer wijzigen na eenmaal ingevuld??
Eerder in dit topic vermeld, maar inmiddels verbeterd?
Ik was gister gedeeld eerstequote:Op maandag 6 juli 2009 05:14 schreef thewarrior82 het volgende:
etappewinst, dat klinkt goedIn klassement gestegen van plek 170 naar plek 9!
Lekker bezig, al die kinders die dachten dat ze een dvd kregen zitten nu zo:quote:Op maandag 27 juli 2009 22:40 schreef sportfreak het volgende:
Update:
Helaas hebben we moeten constateren dat er bij het uitdelen van de punten voor de klassementen iets fout was gegaan. We hebben deze fout hersteld en je vindt hieronder nu de correcte eindstand.
Onze excuses voor het ongemak.
# Naam Punten
1 Inspire 1775
2 Dreznja 1682
3 el-salvador 1659
4 Wilskracht 1644
5 Gitanki 1615
Volgens mij klopt het nog steeds niet, ik heb nu iets minder dan 200 punten teveel zie ik.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lekker bezig, al die kinders die dachten dat ze een dvd kregen zitten nu zo:![]()
hmmm, vreemd. We hadden een duidelijke fout gevonden en die hersteld.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het nog steeds niet, ik heb nu iets minder dan 200 punten teveel zie ik.
Ik kom ook bij lange na niet uit op het aantal punten uit die eindstand...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
hmmm, vreemd. We hadden een duidelijke fout gevonden en die hersteld.
Hebben hier meer mensen last van?
Kan mezelf ook wel vergissen, maar is wel een erg groot verschilquote:687 voor de etappes. 276 voor de gele trui (Contador, Klöden, Nibali, Vandevelde), 218 voor groen (Hushovd, Cavendish, Ciolek, Rojas, Contador, Klöden) en 60 voor de bolletjestrui (Contador, Nibali, Martin, Klöden). Totaal: 1241.
Hehe, herkenbaar toen ik merkte dat ik door de fout in de puntentelling aan te kaarten mezelf uit de top 5 had getrapt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:43 schreef Gitanki het volgende:
GRMBl.!
Het is goed dat ik op vakantie was en dit nu pas lees, scheelt me een mailtje versturen
Stuk spannender dan de echte tourquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef Arcee het volgende:
De einduitslag van de FOK!Tour wijzigt nog vaker dan van de echte.:')
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |