Puik plan!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:10 schreef Gremen het volgende:
Leuk!
Het zou wel makkelijk zijn als je een team van bijv dag 2 kan kopieren naar dag 3.
Voor sprint en berg ettapes gebruik je waarschijnlijk toch dezelfde renners
Als ik op reset klik gebeurt er niks hier...quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:56 schreef TheZapster het volgende:
Je kan het nog resetten tot vrijdag 23:59, daarna zit je aan je 15 renners vast.
Nou, die optie heb ik niet!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef TheZapster het volgende:
Als je op home drukt zie je linksboven, boven de lijst met etappes, team wijzigen.Dan krijg je je team weer en kan je wijzigen.
Hier staat niks, kan aan mij liggenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef TheZapster het volgende:
Als je op home drukt zie je linksboven, boven de lijst met etappes, team wijzigen.Dan krijg je je team weer en kan je wijzigen.
Dan had je dus al etappes ingevuld, ik kon mijn ploeg nog wijzigen omdat ik nog geen etappes ingevuld had.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, die optie heb ik niet!
Wel kan ik iedere naam afzonderlijk wijzigen per etappe, maar dus niet mijn lijst van 15 wijzigen.
Ja, 1. Dat probleem werd door Rucebo ook aangegeven. Wel een beetje jammer. Want in de instructies stond dat je tot ... je gehele team kon wijzigen. Die info klopt dus niet helemaal. Want na het invullen van een etappe blijkt het dus niet meer mogelijk om 15 andere renners te kiezen. Behoorlijk misleidend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan had je dus al etappes ingevuld, ik kon mijn ploeg nog wijzigen omdat ik nog geen etappes ingevuld had.
Inmiddels 2 ingevuld. Ja, ik heb ook een pannenkoekenmix.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:36 schreef Ferdii het volgende:
eerst 4 etappes ingevuld, de rest komt tijdens de tour
heb een mixje van sprinters/klassement rijders en klimmers genomen
NIet zover denk ik, omdat je voor alle sprint ettappes geen punten haaltquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef Ferdii het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd hoever je komt als je de top 15 ( voor zover mogelijk) van vorig jaar invult
Dit is inmiddels aangepast.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, 1. Dat probleem werd door Rucebo ook aangegeven. Wel een beetje jammer. Want in de instructies stond dat je tot ... je gehele team kon wijzigen. Die info klopt dus niet helemaal. Want na het invullen van een etappe blijkt het dus niet meer mogelijk om 15 andere renners te kiezen. Behoorlijk misleidend.
quote:Mocht je je basisteam willen aanpassen nadat je al een voorspelling voor etappes hebt gedaan, zullen deze worden gereset. Dus zul je dus na het wijzigen van je team de etappes opnieuw moeten invullen.
Ik vind het bij nader een onzinnig overbodig en onnodig gecompliceerd spelelement.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:18 schreef TLC het volgende:
Moet je ook precies voorspellen welke van de 10 wielrenners op welke plaats eindigt in een etappe ?![]()
Of mag je gewoon je 10 gekozen wielrenners daar op een willekeurige plaats neerzetten ?
Je kunt hier alles makkelijk in een keer invullen en er de rest van de Tour niks meer aan doen. Dat is wel een voordeel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:23 schreef Zwansen het volgende:
Is dit leuk? Of kan ik beter Rondemaster gaan doen?
Ik hoop het!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |