Ik vind het bij nader een onzinnig overbodig en onnodig gecompliceerd spelelement.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:18 schreef TLC het volgende:
Moet je ook precies voorspellen welke van de 10 wielrenners op welke plaats eindigt in een etappe ?![]()
Of mag je gewoon je 10 gekozen wielrenners daar op een willekeurige plaats neerzetten ?
Je kunt hier alles makkelijk in een keer invullen en er de rest van de Tour niks meer aan doen. Dat is wel een voordeel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:23 schreef Zwansen het volgende:
Is dit leuk? Of kan ik beter Rondemaster gaan doen?
Ik hoop het!quote:
Ja, daar kwam ik gisteravond na middernacht ook achter.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is dit nou weer voor iets gays? Het begint pas om 16.00 en nu al niet meer kunnen invullen
Je kunt nog dingen wijzigen totdat de database voor die etappe gesloten wordt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:53 schreef Tim21 het volgende:
Ik kan me team of de 'opstelling' per etappe niet meer wijzigen na eenmaal ingevuld??
Eerder in dit topic vermeld, maar inmiddels verbeterd?
Ik was gister gedeeld eerstequote:Op maandag 6 juli 2009 05:14 schreef thewarrior82 het volgende:
etappewinst, dat klinkt goedIn klassement gestegen van plek 170 naar plek 9!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |