Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:34 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Is wekenlang wisselvallig weer met 15 graden dan zo leuk?
Dan kom je ook niet vaak op Fok!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:35 schreef Cmonv het volgende:
Ik weet niet in welk bejaardentehuis jij woont, maar ik heb hier niemand horen klagen over het weer.
Kutklacht dus.
Om 5 uur is het nog steeds lekker warm hoor. Ben zelf ook de hele dag aan het werk, maar ga af en toe wel naar buiten ff van het weer genieten.quote:
Nee, het is veel te lekker weer!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan kom je ook niet vaak op Fok!
Maak er maar 80 % van...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef TheKC het volgende:
Wanneer leren jullie het nou, het is vochtig, niet warm. 40 graden met een luchtvochtigheid van 30% is beter te doen dan de 26 graden met 60% nu...
En toch is het warmquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef TheKC het volgende:
Wanneer leren jullie het nou, het is vochtig, niet warm. 40 graden met een luchtvochtigheid van 30% is beter te doen dan de 26 graden met 60% nu...
Oh dit is ook best te doen. Je moet alleen rustiger aan doen. Niet 5 verschillende klussen tegelijk willen aanpakken zoals je normaal doet. Dat is de fout die mensen vaak maken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef TheKC het volgende:
Ik vind dat juist heerlijk kun je s'avonds lekker lang buiten zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Vanaf vandaag is het weer veel beter, eindelijk die wolken dus benauwdheid weg
Oh noes , snel in de schaduwquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:14 schreef Acinonyx het volgende:
Zon..![]()
Warmte..![]()
Naar buiten gaan..![]()
Zomer..
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:14 schreef Acinonyx het volgende:
Zon..![]()
Warmte..![]()
Naar buiten gaan..![]()
Zomer..
|
Forum Opties | |
---|---|