Veel plezier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht weer weg... sneaken in de bios(das dus sneakpreview eh)
Doeiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
al weer wat afgekoeld (op je rug)?
fijne avondquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
heb maar karnemelk gekocht om er straks op te doen, wel mn neus maar dicht
Bah bah, arme jijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
cherm, ben je zo verbrand??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
mja anders kom ik er niet bij, de tip was nu een handdoek in karnemelk drenken en op mn rug leggenquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja anders kom ik er niet bij, de tip was nu een handdoek in karnemelk drenken en op mn rug leggen
jaquote:
molkoson (bij de drogist te koop), oplossen met water, en dan op je rug sproeien, werkt ook goed!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
mja anders kom ik er niet bij, de tip was nu een handdoek in karnemelk drenken en op mn rug leggen
In een bak met yoghurt (met cruesliquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zorg je wel dat je de rest koel houdt?? Nat handdoekje in je nek, voeten in een bakje koud water... anders kan je er goed ziek van wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
jaging vanmiddag ook naar de supermarkt fietsen, het is gewoon bedekt nu (het is mn rug) maar door mn tshirt voelde het alsof er in geprikt werd met een hele boel spelden
zit zelfs aan de ibu anders is t echt niet te harden
Nee, daar heb je veel aan tegenwoordigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef El_Matador het volgende:
Ga je een dagje naar Parkpop, kom je thuis heb je gewoon duizend gulden!
Guldensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef El_Matador het volgende:
Ga je een dagje naar Parkpop, kom je thuis heb je gewoon duizend gulden!
Ja, je weet wel, toen heel FOK Singles nog maagd was. Nou ja, bijna dan.quote:
Oh wacht ik herinner mij het weer. Daar betaalde wij vroeger mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, toen heel FOK Singles nog maagd was. Nou ja, bijna dan.
Doeiquote:
Sowieso clips van Rammsteinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |