abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77364099
Illusies en de echte naam van Murray is Robert Earl Carter ...

Achtergrondinfo over beLIEve en Criss Angel

http://mjfd.webs.com/apps(...)ou-believe-in-magic-

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 29-01-2010 20:22:10 ]
pi_77440254
Stil hier ineens ...

Wel ik heb nu een nieuwe video waarin weer wordt ingegaan op Dave Dave.

Zelf heb ik nooit echt gedacht dat Dave Dave bij Larry King Live een vermomde Michael was, maar na het zien van deze video weet ik het niet meer zo zeker:

http://i46.tinypic.com/2ebaamu.jpg
pi_77440536
wow, Die lijkt wel erg sterk!
pi_77440585
Oké dus wacht even, Michael doet volgens jullie er dus alles aan om niet gezien te worden, enorm grote geplande operatie. Maar dan gaat hij wel voor miljoenen mensen vermomd voor de camera een interview geven (Die vond hij natuurlijk altijd zo leuk) met kans dat er iets mis gaat omdat?
pi_77440828
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 02:47 schreef Dynd het volgende:
Oké dus wacht even, Michael doet volgens jullie er dus alles aan om niet gezien te worden, enorm grote geplande operatie. Maar dan gaat hij wel voor miljoenen mensen vermomd voor de camera een interview geven (Die vond hij natuurlijk altijd zo leuk) met kans dat er iets mis gaat omdat?
Als hij het echt is, dan heeft hij dit natuurlijk heel goed voorbereid allemaal.
Michael was een grappenmaker die graag gekke streken uithaalde, dus ik zie hem er wel voor aan.
Bovendien denken hoax-believers dat Larry King op de hoogte is. Die heeft zoveel vreemde dingen gezegd in interviews met mensen over Michael. Het meeste vreemde wat hij ooit aan een gast heeft gevraagd was "He's still dead, isn't he?" met een glimlachje erbij. Als dat niet een vreemde vraag is, dan weet ik het ook niet meer, haha.

Bedtijd ...

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 30-01-2010 03:36:38 ]
pi_77441084
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:12 schreef piepie het volgende:

[..]

Als hij het echt is, dan heeft hij dit natuurlijk heel goed voorbereid allemaal.
Michael was een grappenmaker die graag gekke streken uithaalde, dus ik zie hem er wel voor aan.
Bovendien denken hoax-believers dat Larry King op de hoogte is. Die heeft zoveel vreemde dingen gezegd in interviews met mensen over Michael. Het meeste vreemde wat hij ooit aan een gast heeft gevraagd was "He's still dead, isn't he?" met een glimlachje erbij. Als dat niet een vreemde vraag is, dan weet ik het ook niet meer, haha.

Bedtijd ...
Vergeet je pilletje niet

Terusten
  zaterdag 30 januari 2010 @ 03:43:03 #257
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77441104
Pfff, als de grootste conspiracy believer op FOK, namelijk Ali_Kannibali, ook al gaat speculeren over Michael Jackson dan moet de wereld toch wel echt snel vergaan.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_77441128
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:43 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, als de grootste conspiracy believer op FOK, namelijk Ali_Kannibali, ook al gaat speculeren over Michael Jackson dan moet de wereld toch wel echt snel vergaan.
Nee, Lambiekje is de grootste...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2010 03:50:50 ]
pi_77441167
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, Lambiekje is de grootste...
Ik wil uitsluitsel van de allergrootste. Denkt hij dat Michael nog leeft of niet? En ik geloof pas dat Dave Dave Michael is als hij in z'n kruis tast en auw zegt.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 04:00:53 #260
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77441208
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:54 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik wil uitsluitsel van de allergrootste. Denkt hij dat Michael nog leeft of niet? En ik geloof pas dat Dave Dave Michael is als hij in z'n kruis tast en auw zegt.
Dat is een beetje flauw. Dave Dave zit onder de plekken, je weet zelf ook wel dat als hij zijn kruis.. of zelfs zijn oor maar aanraakt, hij "AUU" zegt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77446104
Maar even zonder dollen.. vrijmetselaarij en/of illuminati.
Het zijn vage clubs , maar er is genoeg over te vinden her en der.
Je moet in een god of in een kracht geloven die de mensheid op de wereld heeft gezet.
Zij geloven in Lucifer..of Ra..De zon.
Kan kloppen want GOD deed eerst het licht aan
De allereerste bijbel was Hebreeuws, daarna weer vertaald in het Romeins en daarna weer in vele andere talen. Best dikke kans dat we al jaren de bijbel verkeerd lezen
Wat is waarheid?
De zon komt op en gaat weer onder.
Je hebt goed en kwaad. Heb je daar een religie of bijbel voor nodig?

[ Bericht 13% gewijzigd door quirina op 30-01-2010 13:10:54 ]
pi_77450393
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 03:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vergeet je pilletje niet

Terusten
Bedankt, goed geslapen zonder pilletje hoor ...
pi_77453705
Ik denk dat het Albert Verlinde was, want hij wist dat Michael een hype zou worden en hij had natuurlijk al het idee om dan een programma te maken om de nieuwe MJ te zoeken!

Nee. Deze man moet wel vermoord zijn, alleen al als je kijkt naar het feit dat hij zo enorm fit was. Dat hij op 50-jarige leeftijd een groep sterke, jongemannen van in de 20 eruit danst, is natuurlijk ongelofelijk.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_77453975
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef DuTank het volgende:
Ik denk dat het Albert Verlinde was, want hij wist dat Michael een hype zou worden en hij had natuurlijk al het idee om dan een programma te maken om de nieuwe MJ te zoeken!

Nee. Deze man moet wel vermoord zijn, alleen al als je kijkt naar het feit dat hij zo enorm fit was. Dat hij op 50-jarige leeftijd een groep sterke, jongemannen van in de 20 eruit danst, is natuurlijk ongelofelijk.
Juiist en dat voor iemand die zulke drugs gebruikte ....
Gaat er nog geen lichtje branden?
  zondag 31 januari 2010 @ 00:45:52 #265
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77467669
Ik snap niet waar die beelden in die rolstoel vandaan kwamen als hij nu weer zo fit bleek te zijn ( wat k zelf ook vond hoor in this is it ). Ik heb me deze dagen een beetje buiten alles gehouden omdat heel soms ELKE theorie wel onzin lijkt. Volgens mij zijn mn hersens een beetje uitgeput als het om MJ gaat, en toch blijft het boeiend.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77468018
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:45 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap niet waar die beelden in die rolstoel vandaan kwamen als hij nu weer zo fit bleek te zijn ( wat k zelf ook vond hoor in this is it ). Ik heb me deze dagen een beetje buiten alles gehouden omdat heel soms ELKE theorie wel onzin lijkt. Volgens mij zijn mn hersens een beetje uitgeput als het om MJ gaat, en toch blijft het boeiend.
Kan me indenken dat je wel eens afstand wil nemen Moonwalk.
Misschien krijg ik dat ook nog wel, maar tot op heden nog niet.
Het blijft een mysterie en ik rust niet eerder voordat er duidelijkheid komt.

Over die rolstoel heb ik nog wel mijn gedachten.
Het begon eigenlijk december 2008 met een melding op tv dat Michael was overleden aan een overdosis. Al direct bleek dat dit een hoax was (is filmpje van). Toen kwamen er de eerste maanden van 2009 steeds meer berichten over zijn gezondheid. Hij zou een longziekte hebben, hij had huidkanker, hij werd veel gezien ziekenhuis in en uit. Een schrijver van een boek over hem meldde dat hij nog 6 maanden te leven had en dat klopte achteraf ook precies. Kortom een en al kommer en kwel.
En dan ineens kan iemand die schijnbaar een wrak was zo'n show op poten zetten en dansen als een jonge god? Veel mensen rondom hem vertelden dat hij fysiek helemaal fit was en er zin in had. Hij kwam zonder problemen door een medische keuring van 5 uur voor de show.
Dit is allemaal zo tegenstrijdig.

Mijn idee erover is dat alles erop moest wijzen dat Michael drugsverslaafd was en in slechte gezondheid verkeerde (zie ook zijn persconferentie in de O2 Arena in maart met zijn afwijkende gedrag wat n.m.m. door hem zo expres werd gespeeld).

Door dus net te doen of drugs een groot probleem voor hem waren, zou de doodsoorzaak ook niet snel vragen oproepen.
N.m.m. was Michael helemaal niet aan de drugs, maar moest het wel zo lijken naar buiten toe.

Ik heb nog even gezocht naar het filmpje van de valse doodsmelding van Michael van december 2008.
Moeilijk terug te vinden, maar het filmpje zit ook in onderstaand filmpje en begint op 5.30 min.

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 31-01-2010 01:51:38 ]
pi_77554174
Weet je wat ik nou zo jammer vind is dat jullie opgaan in de complotheorie dat MJ vermoord zou zijn.
Ik zou zeggen: ,RIP!
75 topics = FIN
pi_77555624
Laat het nou, komop zeg. Als het je niet interesseert... BLIJF DAN WEG UIT DIT TOPIC!
-
pi_77573117
Bij de uitreiking van de Grammy Awards was ook weer iets opmerkelijks.

Er was een tribute voor Michael.
Het was aardig gedaan met de 3-D versie van Earth Song.
Maar waarom stond er niet groot IN MEMORIAM (zoals in 2007 wel bij James Brown).
Bovendien kwam er helemaal aan het einde van de show nog een In Memoriam-lijst, waarop alle mensen die afgelopen jaar zijn overleden uit de muziekindustrie staan. En wie stond daar weer niet op: Michael dus ...
Dit is dus hetzelfde verhaal als met de RIP-list van TMZ, waarop Michael ook ontbreekt.

Voor Les Paul die ook overleed in 2009 was er een tribute maar hij stond ook op de IM-lijst aan het einde.

[ Bericht 2% gewijzigd door piepie op 03-02-2010 03:06:51 ]
pi_77582948
Dan hebben we het nog niet gehad over al die ..doubles..van MJ
Gaat het verhaal ook niet, dat een van die ..doubles...kanker had, en dat die overleden zou zijn.
Dat hij in het huis van MJ verbleef, en dat die propofol nodig had.

Verder gaat er ook een verhaal, dat MJ al al lang dood is, en dat de Michael ,die we de laatste jaren zagen, doubles waren..
De vele operaties waren gewoon nodig om die doubles op Michael te laten lijken.

Kenners van muziek beweren dat Micheal niet meer live zong, en dat de muziek niet meer leek opdat van
Thriller...
pi_77589302
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:38 schreef hondjes het volgende:
Gaat het verhaal ook niet, dat een van die ..doubles...kanker had, en dat die overleden zou zijn.

Verder gaat er ook een verhaal, dat MJ al al lang dood is, en dat de Michael ,die we de laatste jaren zagen, doubles waren..

Kenners van muziek beweren dat Micheal niet meer live zong, en dat de muziek niet meer leek opdat van
Thriller...
Michael leek ook niet meer op Michael, of komt dat omdat ie vroeger Ben heette?

Zoek de verschillen.

Zelf denk ik dat hij een Reptillian is en dat hij degene is die straks opstaat als zijnde de uitverkorene. Hij zal de aarde verlichting brengen en er voor zorgen dat de slechten gescheiden worden van de goeden. De slechten blijven hier en de goeden vertrekken naar planeet Nibiru. Alle tekenen wijzen hierop.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2010 13:43:55 ]
pi_77589504
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Michael leek ook niet meer op Michael, of komt dat omdat ie vroeger Ben heette?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zoek de verschillen.

Zelf denk ik dat hij een Reptillian is en dat hij degene is die straks opstaat als zijnde de uitverkorene. Hij zal de aarde verlichting brengen en er voor zorgen dat de slechten gescheiden worden van de goeden. De slechten blijven hier en de goeden vertrekken naar planeet Nibiru. Alle tekenen wijzen hierop.
was dat geen nummer van MJ?
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77589640
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:47 schreef ashhoax het volgende:

[..]

was dat geen nummer van MJ?
pi_77596603
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:38 schreef hondjes het volgende:

Thriller...
Ja die verhalen ken ik ook, maar er zijn maar bar weinig mensen die hierin geloven. Ik ook niet.
Michael is gewoon altijd dezelfde Michael geweest n.m.m.
Doubles gebruikte hij wel eens als hij de drukte wilde ontvluchten of in de achtergrond van een clip.

Voor ik vannacht naar bed ging las ik nog net op het hoax-forum een bericht van iemand uit Frankrijk.
Daar wordt de hoax nu besproken op TV. Gisteren ging het over de 911-call en de fake ambulancefoto en nog wat opmerkelijke dingen van dag 1. Vanavond gaan ze erover door.
Is nogal wat als het op TV ook al wordt besproken. Dan zou je toch denken dat de makers ervan ook zo hun twijfels hebben, maar het wel durven te doen. Er zullen vast veel boze reacties ook op komen, dus een risico voor zo'n commerciële zender ...

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 03-02-2010 16:56:34 ]
pi_77600406
Laatste nieuws!

Murray gaat achter tralies.

[ Bericht 25% gewijzigd door quirina op 03-02-2010 18:47:08 ]
pi_77613265
oeps de rollercoaster gaat maar door ...

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 04-02-2010 17:20:08 ]
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:51:00 #277
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77614358
er waren ook mensen die zeggen dat ze MJ voor hun ogen hebben zien morphen. Dit kan duiden op een afvallige reptilian die de NWO wou onthullen. Hiervoor moest hij sterven net zoals Tupac dit al voor hem deed.

Iemand hier enige links over?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 4 februari 2010 @ 00:00:22 #278
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77614707
Wat vind je eigenlijk van deze site, piepie (en anderen ):

http://www.michaeljacksonsightings.com/
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77614899
Wat een ophitsende site.

35 people saw Michael Jackson at the Miami Airport !!!!

En dan gewoon een grote foto van Michael Jackson die landt in Engeland vlak voor z'n This Is It aankondiging.

De piepies van deze wereld gaan die foto verspreiden en claimen dat het een 'onbekend persoon' is die landt in Miami en op MJ lijkt.
pi_77615281
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Wat een ophitsende site.

[ afbeelding ]

35 people saw Michael Jackson at the Miami Airport !!!!

En dan gewoon een grote foto van Michael Jackson die landt in Engeland vlak voor z'n This Is It aankondiging.

De piepies van deze wereld gaan die foto verspreiden en claimen dat het een 'onbekend persoon' is die landt in Miami en op MJ lijkt.

Piepie.. vraagje aan jou. Wat vindt jouw man van jouw speurgedrag naar de (niet bestaande) MJ complotten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2010 00:19:36 ]
pi_77615756
Deze piepie gelooft niet alles wat ze ziet en leest.
De onzin laat ik voor wat het is ...
Als ik iets opmerkelijk vind dan plaats ik het wel.

Mijn man neemt mij heel serieus trouwens en heeft genoeg gezien om ook sterk te twijfelen ...
pi_77615785
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Deze piepie gelooft niet alles wat ze ziet en leest.
De onzin laat ik vor wat het is ...
Als ik iets opmerkelijk vind dan plaats ik het wel.

Mijn man neemt mij heel serieus trouwens en heeft genoeg gezien om ook sterk te twijfelen ...
Maar ben je er niet iets teveel mee bezig? Beetje obsessief? Zo komt het iig op mij over. Jij komt namelijk met dingen....
  donderdag 4 februari 2010 @ 00:45:33 #283
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77615818
wat is overigens de link met de reptilians en gezonde voeding?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77615879
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:45 schreef Michielos het volgende:
3NLIGHTEN ME!
  donderdag 4 februari 2010 @ 00:50:19 #285
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77615895
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:45 schreef Michielos het volgende:
Ik weet het antwoord op dit raadsel ! Zie afbeelding (kijk maar eens goed):

Of hij heeft hier niet gezond gegeten of hij is een reptilian.

Wat heb ik gewonnen?
pi_77615911
Dit zinnetje in iedere 'sighting' verbaast me dan weer niet: 'Being a fan all my life'
Iets met verwerkingsproces enzo..
pi_77615956
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat vind je eigenlijk van deze site, piepie (en anderen ):

http://www.michaeljacksonsightings.com/
Te schreeuwerig en ongeloofwaardig ...
pi_77615962
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:50 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik weet het antwoord op dit raadsel ! Zie afbeelding (kijk maar eens goed):

[ afbeelding ]

Of hij heeft hier niet gezond gegeten of hij is een reptilian.

Wat heb ik gewonnen?
Nou ja... hij ziet er hier niet veel slechter uit dan zijn laatste voorkomen
pi_77616060
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar ben je er niet iets teveel mee bezig? Beetje obsessief? Zo komt het iig op mij over. Jij komt namelijk met dingen....
Wat is er mis mee als ik achter de waarheid probeer te komen? Is dat obsessief dan?
Ik ben nu gewoon heel benieuwd wat de waarheid is rondom Michael's "dood". Er klopt gewoon te veel niet en het fascineert me gewoon enorm wat er allemaal ontdekt is.
Eigenlijk ben ik er hooguit 1 tot 2 uurtjes per dag mee bezig. Ja, ik heb ook nog een leven ernaast ....
Wat de uitkomst ook mag zijn, als hij nog leeft ben ik enorm blij, maar als hij is vermoord dat moet de dader (of daders) flink worden gestraft. Er is al een keer karaktermoord op Michael gepleegd, maar als het nu een echte moord was dan moet er ook gerechtigheid voor hem komen.
pi_77616157
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:51 schreef Michielos het volgende:
er waren ook mensen die zeggen dat ze MJ voor hun ogen hebben zien morphen. Dit kan duiden op een afvallige reptilian die de NWO wou onthullen. Hiervoor moest hij sterven net zoals Tupac dit al voor hem deed.

Iemand hier enige links over?
Op het hoax-forum is hier wel van alles over te lezen.
Zelf heb ik me niet echt verdiept in dat NWO-gebeuren.

http://michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/index.php
pi_77635757
Op een frans tv-station wordt de hoax ook al openlijk besproken (had ik al iets over gemeld).
Dit is deel 1 van wat er op tv over te zien was. Helaas zit er geen geluid bij, maar degene die het heeft opgenomen heeft er wel zelf in het engels onder geschreven wat er besproken werd.
Een andere forumlid uit Armenië vertelde dat in haar land de hoax ook al diverse keren op tv is besproken en dat iedereen daar nu ook gelooft dat Michael nog leeft.

donderdag 4 februari 2010 @ 19:52:31 #292
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77640928
quote:
Poeple...
pi_77641019
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:52 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Poeple...
ach een française is zo'n foutje wel te vergeven toch? ,,,

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 05-02-2010 01:22:15 ]
  dinsdag 9 februari 2010 @ 00:28:51 #294
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_77794065
even een tp'tje
  dinsdag 9 februari 2010 @ 10:16:10 #295
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77798895

Jermaine says that Michael Jackson was on the verge of converting to Islam. He also talks about how "They" framed Michael and tried to destroy his reputation and then wanted to get rid of him, so they murdered him
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77833689
Misschien wel interessant voor dit draadje...

Het autopsierapport van Michael Jackson is vrijgegeven, en is hier te lezen.
pi_77834819
Heel erg apart om dat autopsierapport zo te lezen zeg! Ben benieuwd wat voor conspiracy-materiaal er uit gaat komen
Nee.
pi_77848645
Ik heb het autopsierapport al op mijn harde schijf staan, maar 51 blz. dat vergt veel tijd.

Wel viel direct op dat volgens het autopsierapport Michael op de grond werd gereanimeerd terwijl dat eerst op het bed was volgens de 911-call. Verder viel op dat er naast het bed een telefoon stond, terwijl dr. Murray had verklaard dat er geen telefoon was om 911 te bellen (!), pfff. lekker geloofwaardig was dat zeg ...

Ik wist trouwens niet dat dit soort dingen ook in een autopsierapport voorkomen ...
Bovendien is het toch weer op zijn zachtst gezegd heel merkwaardig dat TMZ (een tabloid-site) in het bezit is van het autopsierapport en dit zo maar verspreidt via internet.
Als ik familie was zou ik flippen; over privacy gesproken!
Volgens berichten die ik hierover las is dit bij geen enkele andere celebrity ooit gebeurd.
TMZ blijft de grootste nieuwsbron van alles wat er rondom Michael is gebeurd vanaf dag 1.
Het zaakje stinkt ...

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 10-02-2010 16:16:42 ]
pi_77851845
Ze hebben het ook de hele tijd over 'appears to be' he... Zou het een hint zijn?!
Nee.
pi_77856555
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 17:34 schreef PimD het volgende:
Ze hebben het ook de hele tijd over 'appears to be' he... Zou het een hint zijn?!
Inderdaad, scherpe opmerking PimD.
Zelfde geldt voor het woord 'sources'.
Dat ze bronnen hebben is duidelijk, maar welke?????
Ik kan er alleen maar over speculeren en aan 2 mogelijke bronnen denken. Of de familie, of AEG/Sony.
Maar wellicht is er nog wel een andere bron te bedenken. The plot still thickens ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')