Als hij het echt is, dan heeft hij dit natuurlijk heel goed voorbereid allemaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:47 schreef Dynd het volgende:
Oké dus wacht even, Michael doet volgens jullie er dus alles aan om niet gezien te worden, enorm grote geplande operatie. Maar dan gaat hij wel voor miljoenen mensen vermomd voor de camera een interview geven (Die vond hij natuurlijk altijd zo leuk) met kans dat er iets mis gaat omdat?
Vergeet je pilletje nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:12 schreef piepie het volgende:
[..]
Als hij het echt is, dan heeft hij dit natuurlijk heel goed voorbereid allemaal.
Michael was een grappenmaker die graag gekke streken uithaalde, dus ik zie hem er wel voor aan.
Bovendien denken hoax-believers dat Larry King op de hoogte is. Die heeft zoveel vreemde dingen gezegd in interviews met mensen over Michael. Het meeste vreemde wat hij ooit aan een gast heeft gevraagd was "He's still dead, isn't he?" met een glimlachje erbij. Als dat niet een vreemde vraag is, dan weet ik het ook niet meer, haha.
Bedtijd ...
Nee, Lambiekje is de grootste...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:43 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, als de grootste conspiracy believer op FOK, namelijk Ali_Kannibali, ook al gaat speculeren over Michael Jackson dan moet de wereld toch wel echt snel vergaan.
Ik wil uitsluitsel van de allergrootste. Denkt hij dat Michael nog leeft of niet? En ik geloof pas dat Dave Dave Michael is als hij in z'n kruis tast en auw zegt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, Lambiekje is de grootste...![]()
Dat is een beetje flauw. Dave Dave zit onder de plekken, je weet zelf ook wel dat als hij zijn kruis.. of zelfs zijn oor maar aanraakt, hij "AUU" zegt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik wil uitsluitsel van de allergrootste. Denkt hij dat Michael nog leeft of niet? En ik geloof pas dat Dave Dave Michael is als hij in z'n kruis tast en auw zegt.
Bedankt, goed geslapen zonder pilletje hoor ...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergeet je pilletje niet![]()
Terusten
Juiist en dat voor iemand die zulke drugs gebruikte ....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:19 schreef DuTank het volgende:
Ik denk dat het Albert Verlinde was, want hij wist dat Michael een hype zou worden en hij had natuurlijk al het idee om dan een programma te maken om de nieuwe MJ te zoeken!
Nee. Deze man moet wel vermoord zijn, alleen al als je kijkt naar het feit dat hij zo enorm fit was. Dat hij op 50-jarige leeftijd een groep sterke, jongemannen van in de 20 eruit danst, is natuurlijk ongelofelijk.
Kan me indenken dat je wel eens afstand wil nemen Moonwalk.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:45 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap niet waar die beelden in die rolstoel vandaan kwamen als hij nu weer zo fit bleek te zijn ( wat k zelf ook vond hoor in this is it ). Ik heb me deze dagen een beetje buiten alles gehouden omdat heel soms ELKE theorie wel onzin lijkt. Volgens mij zijn mn hersens een beetje uitgeput als het om MJ gaat, en toch blijft het boeiend.
Michael leek ook niet meer op Michael, of komt dat omdat ie vroeger Ben heette?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:38 schreef hondjes het volgende:
Dan hebben we het nog niet gehad over al die ..doubles..van MJ
Gaat het verhaal ook niet, dat een van die ..doubles...kanker had, en dat die overleden zou zijn.
Dat hij in het huis van MJ verbleef, en dat die propofol nodig had.
Verder gaat er ook een verhaal, dat MJ al al lang dood is, en dat de Michael ,die we de laatste jaren zagen, doubles waren..
De vele operaties waren gewoon nodig om die doubles op Michael te laten lijken.
Kenners van muziek beweren dat Micheal niet meer live zong, en dat de muziek niet meer leek opdat van
Thriller...
was dat geen nummer van MJ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Michael leek ook niet meer op Michael, of komt dat omdat ie vroeger Ben heette?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Zelf denk ik dat hij een Reptillian is en dat hij degene is die straks opstaat als zijnde de uitverkorene. Hij zal de aarde verlichting brengen en er voor zorgen dat de slechten gescheiden worden van de goeden. De slechten blijven hier en de goeden vertrekken naar planeet Nibiru. Alle tekenen wijzen hierop.
Ja die verhalen ken ik ook, maar er zijn maar bar weinig mensen die hierin geloven. Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:38 schreef hondjes het volgende:
Dan hebben we het nog niet gehad over al die ..doubles..van MJ
Gaat het verhaal ook niet, dat een van die ..doubles...kanker had, en dat die overleden zou zijn.
Dat hij in het huis van MJ verbleef, en dat die propofol nodig had.
Verder gaat er ook een verhaal, dat MJ al al lang dood is, en dat de Michael ,die we de laatste jaren zagen, doubles waren..
De vele operaties waren gewoon nodig om die doubles op Michael te laten lijken.
Kenners van muziek beweren dat Micheal niet meer live zong, en dat de muziek niet meer leek opdat van
Thriller...
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Wat een ophitsende site.
[ afbeelding ]
35 people saw Michael Jackson at the Miami Airport !!!!
En dan gewoon een grote foto van Michael Jackson die landt in Engeland vlak voor z'n This Is It aankondiging.
De piepies van deze wereld gaan die foto verspreiden en claimen dat het een 'onbekend persoon' is die landt in Miami en op MJ lijkt.
Maar ben je er niet iets teveel mee bezig? Beetje obsessief? Zo komt het iig op mij over. Jij komt namelijk met dingen....quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:41 schreef piepie het volgende:
Deze piepie gelooft niet alles wat ze ziet en leest.
De onzin laat ik vor wat het is ...![]()
Als ik iets opmerkelijk vind dan plaats ik het wel.
Mijn man neemt mij heel serieus trouwens en heeft genoeg gezien om ook sterk te twijfelen ...
3NLIGHTEN ME!quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:45 schreef Michielos het volgende:
wat is overigens de link met de reptilians en gezonde voeding?
Ik weet het antwoord op dit raadselquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:45 schreef Michielos het volgende:
wat is overigens de link met de reptilians en gezonde voeding?
Te schreeuwerig en ongeloofwaardig ...quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat vind je eigenlijk van deze site, piepie (en anderen):
http://www.michaeljacksonsightings.com/
Nou ja... hij ziet er hier niet veel slechter uit dan zijn laatste voorkomenquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op dit raadsel! Zie afbeelding (kijk maar eens goed):
[ afbeelding ]
Of hij heeft hier niet gezond gegeten of hij is een reptilian.
![]()
Wat heb ik gewonnen?
Wat is er mis mee als ik achter de waarheid probeer te komen? Is dat obsessief dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar ben je er niet iets teveel mee bezig? Beetje obsessief? Zo komt het iig op mij over. Jij komt namelijk met dingen....
Op het hoax-forum is hier wel van alles over te lezen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:51 schreef Michielos het volgende:
er waren ook mensen die zeggen dat ze MJ voor hun ogen hebben zien morphen. Dit kan duiden op een afvallige reptilian die de NWO wou onthullen. Hiervoor moest hij sterven net zoals Tupac dit al voor hem deed.
Iemand hier enige links over?
Poeple...quote:
ach een française is zo'n foutje wel te vergeven toch? ,,,quote:
Inderdaad, scherpe opmerking PimD.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:34 schreef PimD het volgende:
Ze hebben het ook de hele tijd over 'appears to be' he... Zou het een hint zijn?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |