abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:16:33 #126
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_77153994
Dat van Paul was een hoax die ze zelf de wereld in geholpen hebben
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_77154201
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef Moonwalk het volgende:
Dat van Paul was een hoax die ze zelf de wereld in geholpen hebben
Ja en Michael is close geweest met Paul, dus ....
pi_77154357
Ik heb nog een heel eigenaardige vaagheid te melden.

Het gaat weer om TMZ.

TMZ heeft op haar site een RIP-list, waarop alle bekende doden terecht komen.

Op 25 juni 2009 staat daar wel Farah Fawcet vermeld, maar niet Michael Jackson.

TMZ heeft non-stop de berichtgeving rondom de dood van Michael gedaan maar vergeten hem op de RIP-list te zetten .....

Heel veel fans hebben dit via e-mail gemeld door de afgelopen maanden heen, maar tot op de dag van vandaag staat Michael er niet op ....

http://www.tmz.com/category/r-i-p/page/2/
pi_77154846
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef piepie het volgende:
Ik heb nog een heel eigenaardige vaagheid te melden.

Het gaat weer om TMZ.

Op 25 juni 2009 staat daar wel Farah Fawcet vermeld, maar niet Michael Jackson.

TMZ heeft non-stop de berichtgeving rondom de dood van Michael gedaan maar vergeten hem op de RIP-list te zetten .....

Heel veel fans hebben dit via e-mail gemeld door de afgelopen maanden heen, maar tot op de dag van vandaag staat Michael er niet op ....

http://www.tmz.com/category/r-i-p/page/2/
Vreemd... Maar waarom zou 'de familie' TMZ hebben 'ingeschakeld'?
pi_77155315
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef LeNick het volgende:

[..]

Vreemd... Maar waarom zou 'de familie' TMZ hebben 'ingeschakeld'?
Misschien hebben ze (of Michael zelf??) een deal achter de schermen gemaakt dat ze TMZ als eerste van het nieuws voorzien??
Ik speculeer ook maar hoor, want ik weet dit natuurlijk ook niet
Op de Amerikaanse site kende bijna niemand TMZ voor Michael's dood, maar sinds zijn dood is TMZ heel bekend geworden ...
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:17:14 #131
262978 Moonwalk
pi_77156750
Hej ja ! Heel vreemd dat hij er niet bij staat zeg. Farah Fawcet staat er namelijk wel gewoon op en MJ niet.
Volgens mij kende bijna geen hond dat TMZ, nu kent meer dan de halve wereld het. Inerdaad nog raarder dat zij ook altijd als eerste met nieuws komen.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:19:06 #132
262978 Moonwalk
pi_77156822
Ik kan maar 1 reden bedenken voor het inschakelen van TMZ.
Mensen en fans lezen nou eenmaal tabloids. Als je als familie dan wil dat het juiste nieuws naar buiten komt, pap dan aan met een tabloid of lanceer zelf een tabloid die met primeurs komt.
pi_77159459
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan maar 1 reden bedenken voor het inschakelen van TMZ.
Mensen en fans lezen nou eenmaal tabloids. Als je als familie dan wil dat het juiste nieuws naar buiten komt, pap dan aan met een tabloid of lanceer zelf een tabloid die met primeurs komt.
Ja en Money talks ...

TMZ heeft er zoveel bekendheid door gekregen en zal daar ongetwijfeld ook meer geld mee verdienen nu.

Zelf zou ik trouwens als ik in de hoax zat het geheim wel kunnen bewaren.
Voor Michael zeker ....
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:55:04 #134
262978 Moonwalk
pi_77161383
Ik niet denk ik
Ik zou het aan mn moeder en mn beste vriend vertellen
pi_77163969
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Moonwalk het volgende:
Ik niet denk ik
Ik zou het aan mn moeder en mn beste vriend vertellen
Ik moet toegeven dat ik het wel aan mijn man zou vertellen omdat ik weet dat die ook kan zwijgen ,,,
Mijn moeder niet, omdat ze niets met Michael heeft.

Ik kom zo weer terug met een volgende vaagheid. Even denken welke, want het zijn er nog zo veel ...
pi_77164125
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:01 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik het wel aan mijn man zou vertellen omdat ik weet dat die ook kan zwijgen ,,,
Mijn moeder niet, omdat ze niets met Michael heeft.

Ik kom zo weer terug met een volgende vaagheid. Even denken welke, want het zijn er nog zo veel ...
Vind je het niet leuk om alles op een site te plaatsen? Een Nederlandse MJ hoax site..
pi_77164393
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef LeNick het volgende:

[..]

Vind je het niet leuk om alles op een site te plaatsen? Een Nederlandse MJ hoax site..
Dat kan ik zelf niet, ik ben geen type moderator ...
Zo'n compleet forum is natuurlijk een stuk overzichtelijker dan hier, omdat alles per onderwerp wordt gerangschikt, wat het terugzoeken een stuk makkelijker maakt.
De engelstalige site lees ik het meeste op. Alle nieuwtjes zijn daar snel binnen.
http://michaeljacksonhoaxforum.com/phpbb2/index.php
Er is ook een Hollands hoekje waar de nederlandse leden ook best wat afkletsen.
Verder zijn er ook op Hyves wel sites te vinden die erover praten.
pi_77165306
Hier weer een merkwaardigheid waarover gediscussieerd zou kunnen worden.

Jermaine zong Smile op de memorial (Michael's lievelingsnummer) maar draait 2 woorden om (bewust??):
Hij zingt: Light up your face with "sadness" Hide every trace of "gladness".
Het moet echter zijn Light up your face with "gladness" Hide every trace of "sadness"
Wat Jermaine dus zingt is vrij vertaald:
Toon verdriet op je gezicht en verberg je vreugde, in plaats van Toon vreugde op je gezicht en verberg je verdriet.

(op 1.35 min.)

Ik heb daar natuurlijk over nagedacht.
Jermaine zou deze fout hebben kunnen maken door de zenuwen en het verdriet als Michael echt dood is.
Maar is dat wel zo??? Het is wel engels en dat is ook Jermain's eigen taal.
Als iemand wiens taal het niet is zo'n fout maakt kan ik dat wel begrijpen, zeker als diegene de taal niet goed beheerst, maar in je eigen taal?

Discussievoer dus! Hoe denken jullie hierover?

[ Bericht 20% gewijzigd door piepie op 23-01-2010 00:47:51 ]
pi_77165621
Op z'n minst gezegd heel merkwaardig.. maar ga nu eerst ff pitten..

(ik blijf het leuk te vinden als er weer een ''lang'' verhaal van je staat )
pi_77166149
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:47 schreef LeNick het volgende:
Op z'n minst gezegd heel merkwaardig.. maar ga nu eerst ff pitten..

(ik blijf het leuk te vinden als er weer een ''lang'' verhaal van je staat )
Ah wat lief gezegd! Slaap lekker Nick en ik kom nog met veel meer, dus blijf er lekker bij ...
pi_77167521
Nog een verhaal dan voordat ik ook ga slapen ...

Dr. Conrad Murray is 11 dagen voor Michael’s dood aangenomen. Hij was cardioloog, maar een arts die zijn patiënt reanimeerde op een bed, terwijl dat op een harde ondergrond moet gebeuren. Ook geen defibrilator aanwezig. Hallo, de man was cardioloog! Of toch niet????
Er zijn slechts een paar foto's van deze man op internet te vinden en direct na Michael's dood maar 1, terwijl artsen toch veel gefotografeerd worden bij diverse gelegenheden (conferenties etc.).
De naam Conrad Murray is ook heel bizar. In de jaren ’50 was er een tv-serie waarin zaken werden behandeld van mensen die onschuldig waren veroordeeld. Een van de karakters in die serie heette …. jawel: Conrad Murray.
En de link naar de tv-serie:
http://www.imdb.com/title/tt0549697/
Hoe vreemd is dat wel niet? (Michael die vals werd beschuldigd van kindermisbruik).

Dan ineens op Youtube een filmpje waarin dr. Murray spreekt (is ook op tv uitgezonden).
Waarom doet hij dit, de man is toch geen beroemdheid? Luister vooral goed naar wat hij vooral in de laatste zinnen zegt, o.a.
The truth will prevail !!! Het is alsof je Michael hier hoort spreken (zelfde woordkeuzes als Michael in interviews wel gebruikte).

Inmiddels gaan er nu ook allerlei geruchten dat zijn echte naam niet Conrad Murray is, maar dat zijn zulke lange lappen tekst waarin dat wordt uitgelegd dat ik er zelf nog niet aan toegekomen ben.
Dit verhaal krijgt dus misschien nog een heel lang staartje ...

[ Bericht 3% gewijzigd door piepie op 23-01-2010 01:54:53 ]
pi_77168974

Staartje?

Vrijmetselaartje!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:53:44 #143
262978 Moonwalk
pi_77170551
Hoi !

Dat van Jermaine verklaar ik juist niet als een Hoax. Hij heeft die woorden omgedraaid omdat als michael echt dood is, er helemaal geen reden is om vrolijk te zijn. Ik zie dat meer als een aanpassing van het nummer naar de situatie.

Dat van Murray vind ik heel bizar met die die naam ! Maar toch denk ik niet dat hij Michael is. Misschien heeft Michael die speach wel voor hem geschreven :p
  zaterdag 23 januari 2010 @ 11:28:14 #144
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77171866
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef piepie het volgende:
Heb je dan ook echt gecheckt of Michael Jackson de enige overleden beroemdheid is die er niet tussen staat, of zijn het er misschien meer?

Je komt trouwens alleen maar in die categorie terecht, als de maker van het artikel in zijn 'tags' 'r.i.p.' heeft gebruikt. En dat is dan blijkbaar bij Michael Jackson niet gebeurd (en wellicht bij meerderen niet?). Misschien is dat niet in dat systeem ook niet zomaar achteraf toe te voegen.
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef piepie het volgende:
Jermaine zong Smile op de memorial (Michael's lievelingsnummer) maar draait 2 woorden om (bewust??):
Ik denk ten eerste wat Moonwalk zegt en ten tweede kunnen het inderdaad de zenuwen zijn. Ik vind het onzin om te zeggen dat als iets je moedertaal is, dat je dan geen fouten kunt maken. Zo vaak raken artiesten de tekst kwijt tijdens optredens en een professioneel stopt dan niet met zingen, maar probeert er snel iets anders van te maken in de hoop dat het amper opvalt. Ben je fan en ken je de tekst goed, dan valt het je wel op. Enne, we hebben het hier natuurlijk wel over held Jermaine he! Met hem moet je niet spotten !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77177452
Even een echte brave new world erin gooien
Jackson vermoord?

Global warning of warming?

Hmmmmmmm

Lees het eens voor de grap.
pi_77179565
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 03:36 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje?

Vrijmetselaartje!
Ja, dat schijnt inderdaad zo te zijn ....
(wat misschien een samenzwering weer in beeld brengt)
pi_77179769
Misschien dat die kerel van De Da Vinci Code er een boek over kan schrijven? De Michael Jackson Paradox ofzo
Nee.
pi_77179871
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:32 schreef PimD het volgende:
Misschien dat die kerel van De Da Vinci Code er een boek over kan schrijven? De Michael Jackson Paradox ofzo
Het Michael Mysterie
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:38:59 #149
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77179958
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 03:36 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje?

Vrijmetselaartje!
Godverdomme nee toch, dit kan toch niet weer waar zijn..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77179965
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:53 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi !

Dat van Jermaine verklaar ik juist niet als een Hoax. Hij heeft die woorden omgedraaid omdat als michael echt dood is, er helemaal geen reden is om vrolijk te zijn. Ik zie dat meer als een aanpassing van het nummer naar de situatie.

Dat van Murray vind ik heel bizar met die die naam ! Maar toch denk ik niet dat hij Michael is. Misschien heeft Michael die speach wel voor hem geschreven :p
Jermaine zingt: Light up your face with sadness (i.p.v. gladness), hide every trace of gladness (i.p.v. sadness).
Moonwalk, het omdraaien van deze 2 woorden is in mijn ogen juist wel een verborgen aanwijzing,
Hij zingt dus dat je verdrietig moet kijken, maar je blijdschap moet verbergen. In het origineel is dat precies andersom, wat ook veel logischer is naar buiten toe. Misschien maak ik een gedachtenfout hier???

Die Murray uit het filmpje is in mijn ogen ook geen vermomde Michael, maar inderdaad zou Michael de speech voor hem geschreven kunnen hebben ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')