Ja en Michael is close geweest met Paul, dus ....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef Moonwalk het volgende:
Dat van Paul was een hoax die ze zelf de wereld in geholpen hebben
Vreemd... Maar waarom zou 'de familie' TMZ hebben 'ingeschakeld'?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef piepie het volgende:
Ik heb nog een heel eigenaardige vaagheid te melden.
Het gaat weer om TMZ.
TMZ heeft op haar site een RIP-list, waarop alle bekende doden terecht komen.
Op 25 juni 2009 staat daar wel Farah Fawcet vermeld, maar niet Michael Jackson.
TMZ heeft non-stop de berichtgeving rondom de dood van Michael gedaan maar vergeten hem op de RIP-list te zetten .....![]()
Heel veel fans hebben dit via e-mail gemeld door de afgelopen maanden heen, maar tot op de dag van vandaag staat Michael er niet op ....
http://www.tmz.com/category/r-i-p/page/2/
Misschien hebben ze (of Michael zelf??) een deal achter de schermen gemaakt dat ze TMZ als eerste van het nieuws voorzien??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef LeNick het volgende:
[..]
Vreemd... Maar waarom zou 'de familie' TMZ hebben 'ingeschakeld'?
Ja en Money talks ...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan maar 1 reden bedenken voor het inschakelen van TMZ.
Mensen en fans lezen nou eenmaal tabloids. Als je als familie dan wil dat het juiste nieuws naar buiten komt, pap dan aan met een tabloid of lanceer zelf een tabloid die met primeurs komt.
Ik moet toegeven dat ik het wel aan mijn man zou vertellen omdat ik weet dat die ook kan zwijgen ,,,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Moonwalk het volgende:
Ik niet denk ik![]()
Ik zou het aan mn moeder en mn beste vriend vertellen
Vind je het niet leuk om alles op een site te plaatsen? Een Nederlandse MJ hoax site..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik het wel aan mijn man zou vertellen omdat ik weet dat die ook kan zwijgen ,,,![]()
Mijn moeder niet, omdat ze niets met Michael heeft.
Ik kom zo weer terug met een volgende vaagheid. Even denken welke, want het zijn er nog zo veel ...![]()
Dat kan ik zelf niet, ik ben geen type moderator ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:05 schreef LeNick het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk om alles op een site te plaatsen? Een Nederlandse MJ hoax site..
Ah wat lief gezegd! Slaap lekker Nick en ik kom nog met veel meer, dus blijf er lekker bij ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:47 schreef LeNick het volgende:
Op z'n minst gezegd heel merkwaardig.. maar ga nu eerst ff pitten..
(ik blijf het leuk te vinden als er weer een ''lang'' verhaal van je staat)
Heb je dan ook echt gecheckt of Michael Jackson de enige overleden beroemdheid is die er niet tussen staat, of zijn het er misschien meer?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:25 schreef piepie het volgende:
TMZ heeft op haar site een RIP-list, waarop alle bekende doden terecht komen.
Ik denk ten eerste wat Moonwalk zegt en ten tweede kunnen het inderdaad de zenuwen zijn. Ik vind het onzin om te zeggen dat als iets je moedertaal is, dat je dan geen fouten kunt maken. Zo vaak raken artiesten de tekst kwijt tijdens optredens en een professioneel stopt dan niet met zingen, maar probeert er snel iets anders van te maken in de hoop dat het amper opvalt. Ben je fan en ken je de tekst goed, dan valt het je wel op. Enne, we hebben het hier natuurlijk wel over held Jermaine he! Met hem moet je niet spottenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef piepie het volgende:
Jermaine zong Smile op de memorial (Michael's lievelingsnummer) maar draait 2 woorden om (bewust??):
Ja, dat schijnt inderdaad zo te zijn ....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:36 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje?
Vrijmetselaartje!
Het Michael Mysteriequote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:32 schreef PimD het volgende:
Misschien dat die kerel van De Da Vinci Code er een boek over kan schrijven? De Michael Jackson Paradox ofzo
Godverdomme nee toch, dit kan toch niet weer waar zijn..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:36 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Staartje?
Vrijmetselaartje!
Jermaine zingt: Light up your face with sadness (i.p.v. gladness), hide every trace of gladness (i.p.v. sadness).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:53 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi !
Dat van Jermaine verklaar ik juist niet als een Hoax. Hij heeft die woorden omgedraaid omdat als michael echt dood is, er helemaal geen reden is om vrolijk te zijn. Ik zie dat meer als een aanpassing van het nummer naar de situatie.
Dat van Murray vind ik heel bizar met die die naam ! Maar toch denk ik niet dat hij Michael is. Misschien heeft Michael die speach wel voor hem geschreven :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |