Mocht het toch nog nodig zijn, ik heb goede ervaringen met Piet de Lasser op de Cilliersstraat (bij de Steijnlaan).quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:54 schreef Walter-Ego het volgende:
Ahhh, okay. Ik heb intussen e.e.a. nagezocht over de roestregeltjes (de zeer versimpelde versie!) en dat stemt me iets positiever: enige mate van roestvorming is toegestaan. Eerst nog even mijn claxon maken en dan maar een afspraak maken.
Die had ik inmiddels ook al gevonden. Ziet er uit als een oude vakidioot op hun website. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:50 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mocht het toch nog nodig zijn, ik heb goede ervaringen met Piet de Lasser op de Cilliersstraat (bij de Steijnlaan).
Prijzen zijn ook bijzonder vriendelijk.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:11 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
Verrek je was me voor.
Is het een opel
Alle Opels na de Kadett C vind ik per definitie ruk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:58 schreef IceFreak het volgende:
Ik gok op een Astra tussen het jaar 91 en 97
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 02:42 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Alle Opels na de Kadett C vind ik per definitie ruk.Ik heb een Opel Rekord D uit '72, 4-deurs sedan. Als god zou kunnen rijden, dan heeft hij vier wielen en heb ik hem in eigendom. Hij roest wel een beetje, maar dat mag op zijn leeftijd wel.
De mooiste Opel komt altijd nog uit 1965quote:Op maandag 6 juli 2009 10:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd, na 1980 ging het hard achteruit met de vormgeving van de auto's van Opel.
Heb je een foto van je rekord?
Heb zelf een Ascona uit '73.
Dat was nog eens een Opelquote:Op maandag 6 juli 2009 11:24 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
De mooiste Opel komt altijd nog uit 1965
[ afbeelding ]
Vet! Ascona A is ook god op wielen. En de hele VS-gerichte modellenreeks is ook gaaf. Ik sterf bijna liever in een mooie ouwe Opel dan dat ik gewond raakt in een modern koekblik.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd, na 1980 ging het hard achteruit met de vormgeving van de auto's van Opel.
Heb je een foto van je rekord?
Heb zelf een Ascona uit '73.
Oef.....een vinyl dak, daarvan wil je ook niet weten wat eronder ligt :Squote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Vet! Ascona A is ook god op wielen. En de hele VS-gerichte modellenreeks is ook gaaf. Ik sterf bijna liever in een mooie ouwe Opel dan dat ik gewond raakt in een modern koekblik.![]()
Ik baal er enorm van dat het merendeel van de Opel liefhebbers meer in het oosten van het land woont. Ik kijk regelmatig rond op een oldtimer opelforum, maar echt veel verder kom ik daar ook niet mee (gelukkig ook weinig noodzaak). In Den Haag rijden er echter nog wel veel rond, maar voor zover ik weet is er geen opelclubje o.i.d. Er zijn best veel dingen die ik als leek met een beetje klooien wel kan doen (met name elektra e.d.), maar voor motorische zaken of laswerk o.i.d. kom ik er niet uit, mede wegens gebrek aan sleutelplek.
Foto vanuit m'n huis:
[ afbeelding ]
Ssssst!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Oef.....een vinyl dak, daarvan wil je ook niet weten wat eronder ligt :S
De Topic Titel klopt al...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef 68Chevelle het volgende:
Maak er anders inderdaad samen ff een Opel-topic van.
Maak je eens heul gauw terug naar je K&W appartement-verbouwtopicquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:19 schreef Walter-Ego het volgende:
Inderdaad: Roest = Opel! Het liefst zou een Opel open wielen hebben: ze proberen zo hard die wielkasten kwijt te raken!
Ik hoop eigenlijk ooit een Commodore A coupé te kunnen vinden en te 'moderniseren' (lees = alle roest de wereld uit helpen en motorisch upgraden). Daar zou ik de rest van mijn leven wel in willen rijden.Voorwaarden zijn een goede sleutelplaats en veel geld.
Dat klopt, maar zo erg als de gemiddelde Opel kadett is het niet, tenminste, dat is mijn ervaring (kadett E en een Ascona A nu).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef PlarkPlark het volgende:
net alsof Golf 1 en Golf 3 niet wil roesten
Die roesten ook waar je bij staat, maar ach, alles is te lassen he
Trouwens, jij hebt de nodige ervaring met een Golf IV. Ik ben zelf rustig aan het kijken naar Golf IV 2.3 V5, heb jij daar nog enige ervaring mee, puntjes waar je bij deze motor op moet letten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |