SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:43 schreef Desunoto het volgende:
Uit de vele reacties kan ik opmaken dat we het allen ook zeer treurig vinden.Een Cornetto en Magum zijn voor de koude zomers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raket![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef conobram het volgende:
Raketje is een goede vervanger voor het Perenijsje, helaas was het vak van de raketjes ook geplunderd, evenals het vak van de cornettos en magnums
Ik heb hier 6 *12 liggenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef conobram het volgende:
Perenijsje is een goede vervanger voor het Raketje, helaas was het vak van de perenijsjes ook geplunderd, evenals het vak van de cornettos en magnums
Wel de echte Ola raketten? Want die nep-raketjes zijn niet veel soeps.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef J0ttem het volgende:
Ik heb nog een volle doos thuis staan
Raketjes
Yea echte Ola's natuurlijk : Oquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:15 schreef conobram het volgende:
[..]
Wel de echte Ola raketten? Want die nep-raketjes zijn niet veel soeps.
Daar heb ik ook wel zin inquote:
Nee die vallen in de categorie nep-rakettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef RickoKun het volgende:
Hier zu hause hebben we van die ganz goedkope cornetto's en festini aardbeien ijsjes![]()
Hey en die raketten hé? Ik had vroeger ook van die dingen maar daar zat aan de top een chocolade stukje op, waren dat ook raketten?![]()
![]()
Waar kan ik die krijgen?!!!!!!1111111111quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef 3keernix het volgende:
Ja, maar dat waren Bruine Ridder Raketten!
Die kun je ook zelf makenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar kan ik die krijgen?!!!!!!1111111111
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |