Ik heb het filmpje niet gekekenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:49 schreef stamppot het volgende:
Is het in de magneet bar net zo snel afgelopen als het filmpje?
De magneetbar, is, nee je zou het niet radenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:29 schreef stamppot het volgende:
Kan iemand me nou eindelijk even vertellen wat de magneetbar eigenlijk is?
Wat hij zegt...quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef stbabylon het volgende:
De rij komt mij altijd net iets te geforceerd vrolijk over.
Typisch, ik heb dat ook. Heb de rij nooit gezien, maar ik hoor mensen zo overdreven lyrisch over die Magneetbar doen dat het geforceerd overkomt en niet echt uitnodigt er eens te gaan kijken. Ik hou van relaxed en ongedwongenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Ja ik ook, dat was eigenlijk het leukste deelquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:40 schreef Perceptor het volgende:
Heb er vorig jaar een concertje van Gem bijgewoond. Kreeg ook nog een gratis biertje en mocht op het achterpodium staan omdat ik er wel stoer uitzag.
Die rij is vaak ook wel irritant jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Dus het is dus een soort dumpplek voor emos,nerds en altos.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De magneetbar, is, nee je zou het niet raden, een bar!
Die heel raar versierd is met op elkaar gestapelde caravans, een verkleedruimte, de gekste optredens, en flesjes bier!
Sommige artiesten die optreden op LL geven daarna in de magneetbar nog een concertje, zoals Anouk bijv.
Je weet dus nooit wat je kunt verwachtenenige nadeel: Je moet lang in de rij staan voordat je binnen komt, maar zelfs voor de rij hebben ze entertainment!
Als je verkleed bent krijg je voorrang ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:59 schreef mberg86 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat je niet in de rij hoeft te staan als je verkleed bent? Of is dat gelul, heb zat zooi thuis liggenWe wilden er vorig jaar wel heen, maar is uiteindelijk niks van gekomen
Jack Penate zaterdagnacht!quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:28 schreef Angel-A het volgende:
Iemand nog een leuk afterparty-optreden gezien? The Kooks zouden komen als bezoeker en wilden daar optreden had ik gelezen.
Daar was ik ook! Was erg leukquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:28 schreef Angel-A het volgende:
Iemand nog een leuk afterparty-optreden gezien? The Kooks zouden komen als bezoeker en wilden daar optreden had ik gelezen.
Ik heb daar vrijdagavond een optreden van Elle Bandita gezien, dat was leuk. Ze was grapppig. Tegen een gozer die dat stuur op het podium steeds ronddraaide: "Ja draai jij nog maar even aan dat wiel... debiel". Tegen het publiek: "Wie houdt er van beffen? Nou kom maar op dan!" Heel plat maar ik vond het erg grappig op dat moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |