Bij mij op het terras!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
BBQ's horen op 't strand, niet in 't park
Dan moet je gewoon ff wachten tot HW de 301e post maakt!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil helemaal geen Singles topic moeten openen
ha, ik was alert vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon ff wachten tot HW de 301e post maakt!
Gras op je worst is lekker wou je zeggen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:44 schreef HeatWave het volgende:
BBQ op het strand. Als ik zand op mijn worst wil ga ik wel naar de zandbak.
Van onder een steen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]![]()
jij ook als 't goed is
(zie je wel dat ik verstand van biologie heb)
ligt eraan wie het vlees verkooldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:44 schreef Sinceria het volgende:
Oeh, BBQ. Iets waar ik normaal gesproken niet misselijk van word.
Dat heet peterselie, mutsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gras op je worst is lekker wou je zeggen?
Nee ik ben gewoon op de normale manier ter wereld gekomen. Gebracht door de ooievaar dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]![]()
jij ook als 't goed is
(zie je wel dat ik verstand van biologie heb)
Blijkbaar welquote:
hmmm vleesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ow, ik meer hier aan:
[ afbeelding ]
maar goed, ik neem wel oordoppen mee
Nou, die meneer die de kipsate gekruid had was een beetje uitgeschoten, dus het was ERG pittig, de scheuren in je bek pittigquote:
Als de scheuren erin springen is het bij mij tijd voor een pilsener.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:48 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nou, die meneer die de kipsate gekruid had was een beetje uitgeschoten, dus het was ERG pittig, de scheuren in je bek pittig
oeh het moet niet te pittig zijn iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:48 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nou, die meneer die de kipsate gekruid had was een beetje uitgeschoten, dus het was ERG pittig, de scheuren in je bek pittig
Wat je zegt ben je zelfquote:
Ik ben heul geen peterselie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |