quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:20 schreef Carooltje79 het volgende:
maaareee nu was ik ff weg... hoe zit het nou met die BBQ? is er iemand die het gaat regelen ofzo??
quote:
Ja maar hoe doe je dat dan? Bel je dan dagelijks zonder elkaar te zien, of is het helemaal niet erg om af en toe een paar dagen radiostilte te houden. Soms voel ik me namelijk een beetje schuldig omdat ik niets van me laat horen, maar ervaring heeft uitgewezen dat te "clingy" ook averechts werkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wil ook graag weer een date met een leuke vrouw maar weet dat ze nu met andere dingen bezig is. dus heb ik maar een beetje geduld. Niet dat je veel keus hebt op dat moment
Mijnes is ook drukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wil ook graag weer een date met een leuke vrouw maar weet dat ze nu met andere dingen bezig is. dus heb ik maar een beetje geduld. Niet dat je veel keus hebt op dat moment
Nemen wel bier mee voor je buren komt het vast goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]allemaal hier???
ik weet niet of ik dat wel aandurf
Niet pingpongen KF: tafeltannisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef KudFokker het volgende:
Mijnes is ook druken ik zelf ook, lopen elkaar nu al 2 weken mis
Ik ben nu officieel een nerdik ga met 2 vrienden pingpongen in het park
![]()
tuurlijk wel, niemand bijt, en ik kom toch nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
allemaal hier???
ik weet niet of ik dat wel aandurf
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef Jannuk het volgende:
[..]
tuurlijk wel, niemand bijt, en ik kom toch niet
Koesteren de momenten dat je contact heb of het nou via sms, msn is vertrouwen hebben dat jullie weer snel bij elkaar zijn, het is zeker niet makkelijk of het waard is dat laat ik aan jullie overquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ja maar hoe doe je dat dan? Bel je dan dagelijks zonder elkaar te zien, of is het helemaal niet erg om af en toe een paar dagen radiostilte te houden. Soms voel ik me namelijk een beetje schuldig omdat ik niets van me laat horen, maar ervaring heeft uitgewezen dat te "clingy" ook averechts werkt.
haha ik had het meer over mezelfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nemen wel bier mee voor je buren komt het vast goed
hele dag bellen heeft alleen een adviesbezoekje opgeleverd, vrijdag, dus kan me niet voorstellen dat ik volgende week alweer helemaal "op de been" benquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:26 schreef Carooltje79 het volgende:
waarom niet?? vind het wel leuk als je ook zou komen dan
Nja, tafeltennis gaat niet door, geen balletjesquote:
jaaa maar er staat nog geen datum vast hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:27 schreef Jannuk het volgende:
[..]
hele dag bellen heeft alleen een adviesbezoekje opgeleverd, vrijdag, dus kan me niet voorstellen dat ik volgende week alweer helemaal "op de been" ben
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:27 schreef KudFokker het volgende:
Nja, tafeltennis gaat niet door, geen balletjes![]()
plan dan maar ná 17 juliquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:27 schreef Carooltje79 het volgende:
jaaa maar er staat nog geen datum vast hoordan wachten we nog ff tot jij ook mee kunt gezellie
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:28 schreef Carooltje79 het volgende:
maaarree Thrust... we hebben nu dus een locatiedoe jij de rest regelen dan
haha ik vind het best hoor.... maar de rest moet er ook zin in hebben... want ze hadden het over het strand of over vondelpark en nu ineens is mijn achtertuin de locatiequote:
haha het eerste biertje en het eerste satetjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
krijg je nog een speciale behandeling als je in de feest commissie zit
strandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:30 schreef Carooltje79 het volgende:
haha ik vind het best hoor.... maar de rest moet er ook zin in hebben... want ze hadden het over het strand of over vondelpark en nu ineens is mijn achtertuin de locatie
nou bij dezequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil ook weer eens uitgenodigd worden op een meet
Ik neem dan wel een deel van m'n harem mee
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik vind het best hoor.... maar de rest moet er ook zin in hebben... want ze hadden het over het strand of over vondelpark en nu ineens is mijn achtertuin de locatie
nope helaas nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
woon je niet aan het strand dan?
hoi hoiquote:
quote:
quote:
quote:
k heb toch een zwembadje staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb nog wel een zwembroek gekocht
ik???quote:
Nog niet gemaakt?quote:
goed en warmquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:36 schreef El_Matador het volgende:
Jannuk, Carooltje!
En de anderen.
Hoest hier?
warmpjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:36 schreef El_Matador het volgende:
Jannuk, Carooltje!
En de anderen.
Hoest hier?
pfff schuif dan iets op krijg het er warm vanquote:
sssst nog even en ik bega een moordquote:
Als je iets doet wat je leuk vind of waarvan je lol hebt ben je dus een nerdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:37 schreef KudFokker het volgende:
Ok, ik ben géén nerd meernu even een balletje slaan met een honkbal knuppel en 2 van die echte Amerikaanse ballen
heb er ook 1 met een handtekening, maar geen idee van wie die is
quote:
nee en das maar goed ook, anders was ik om 12 uur al in het nieuws geweestquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
heb Kwaak die uzi al geregeld
daar lijkt het wel op inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Als je iets doet wat je leuk vind of waarvan je lol hebt ben je dus een nerd
Als je maar zorg dat je haar goed zit enzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nee en das maar goed ook, anders was ik om 12 uur al in het nieuws geweest
doeiiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
eeej ik ben er weer weg van!! fijne avond nog singels
ik ben lekker de tuin in![]()
doei doei
Doeiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
eeej ik ben er weer weg van!! fijne avond nog singels
ik ben lekker de tuin in![]()
doei doei
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als je maar zorg dat je haar goed zit enzo
Ik vind beiden leukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je iets doet wat je leuk vind of waarvan je lol hebt ben je dus een nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |