Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:49 schreef Appelknaller het volgende:
Weet je wel of je voedselvergiftiging of voedselinfectie hebt?, is niet hetzelfde namelijk.
Voedselvergiftiging is als bacteriën of andere micro-organismen in je eten giftige stoffen gemaakt hebben en daar wordt je ziek van. Dit is gewoon een dagje/avondje ziek zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Half uurtje geleden twee beschuitjes met jam op en die zitten nog steeds in m'n maagWel krampen atm, maar als ik het binnen kan houden ben ik al blij.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:26 schreef -skippybal- het volgende:
Vruchtensapjes komen wel aan de onderkant eruit met als negatieve punt dat het via het verkeerde gaatje gaat, doch in urinevorm(felicitaties voor de eventuele mental images!)
Sterf, Chinezen. Hier word ik niet vrolijk van!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef StupidByNature het volgende:
Zeker weer iemand die zijn handen niet heeft gewassen na het schijten en dan gewoon voedsel heeft bereid... Is me twee keer (als klant!) overkomen bij de McDrek. En toch gewoon blijven gaan he...
Ben best wel benieuwd hoe je aan deze wijsheid komt....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:25 schreef StupidByNature het volgende:
Zeker weer iemand die zijn handen niet heeft gewassen na het schijten en dan gewoon voedsel heeft bereid... Is me twee keer (als klant!) overkomen bij de McDrek. En toch gewoon blijven gaan he...
Shitty wokquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:54 schreef psv het volgende:
[..]
Ben best wel benieuwd hoe je aan deze wijsheid komt....
Misschien heeft je mammie die jouw broodjes kaas smeert, wel zitten schijten en haar handen niet gewassen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |