Playstation 2 spellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef grizegrijn het volgende:
600Da's duurder dan nieuw
Welke spellen zitten erbij?
afgerond 13 cent per spel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef Lehme het volgende:
[..]
Playstation 2 spellen.
Trust me 600 is een goed bod, dat is gemiddeld 13.27 cent per spel
600 voor een PS2 met 28 spellen? 13,27 cent per spel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:33 schreef Lehme het volgende:
[..]
Playstation 2 spellen.
Trust me 600 is een goed bod, dat is gemiddeld 13.27 cent per spel
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:39 schreef Cid het volgende:
[..]
600 voor een PS2 met 28 spellen? 13,27 cent per spel?
Dus dan vraag je voor de PS2 maar 596,28?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
Dan ben ik heel erg benieuwd welke games die jij aanbiedt véél meer waard zijn dan ¤13,xx.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:50 schreef Lehme het volgende:
nee, ze zijn veel meer waard maar ik doe ze allemaal voor goedkoop weg -.-
Welke..................dan.....................quote:maarja het zijn goeie spellen
Niet veel duurder -.- c.q. iets duurder, 20 euro/25 etcetra.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:55 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dan ben ik heel erg benieuwd welke games die jij aanbiedt véél meer waard zijn dan ¤13,xx.![]()
Ps2-games zijn via diverse binnen- en buitenlandse sites bijna altijd voor een appel en een ei te bestellen. Vandaar ook dat ik een nu zeldzame SotC noemde.
[..]
Welke..................dan.....................
niet overdrijven hehquote:
dat was ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef Slayage het volgende:
welke games pipo
13 euro per game is trouwens niet goedkoop ofzo, last een gast hier zijn hele collectie verkocht voor 7,50 per game, kijk dat zijn goede prijzen![]()
7,5 per game vindt ik al veel, voor die prijs haal je zo ook nieuw.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef Slayage het volgende:
welke games pipo
13 euro per game is trouwens niet goedkoop ofzo, last een gast hier zijn hele collectie verkocht voor 7,50 per game, kijk dat zijn goede prijzen![]()
Er zijn wel games die best veel waard zijn, ICO, Shadow of the Colossus, Okami. Daar betaal je al gauw ¤20,- + voor en als ze in mooie staat zijn vaak nog meerquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:15 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
7,5 per game vindt ik al veel, voor die prijs haal je zo ook nieuw.
het is 2e hands spul heren&dames niet overdrijven
Onzin. Voor elk van die drie spellen heb ik minder dan ¤10 betaald (wel tweedehands natuurlijk maar wel compleet en in goede staat). Misschien dat ze nieuw wel meer waard zijn, maar die verkoopt TS niet.quote:Er zijn wel games die best veel waard zijn, ICO, Shadow of the Colossus, Okami. Daar betaal je al gauw ¤20,- + voor en als ze in mooie staat zijn vaak nog meer
Welke spellen zitten erbij dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:45 schreef Lehme het volgende:
Hahahahaechte gieren'
Als je niet ingeinteresserd bent, reageer dan ook niet. voor het startbod dat ik aangeven heb, kan ik het makkelijk verkopen, ik kwam alleen ff kijken wat ze hier op FOK bieden
Bluf niet man. Je bent spekkoper als je voor het hele setje ¤225 weet te krijgen. Niemand legt 600 neer voor een PS2 en wat spelletjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:45 schreef Lehme het volgende:
Hahahahaechte gieren'
Als je niet ingeinteresserd bent, reageer dan ook niet. voor het startbod dat ik aangeven heb, kan ik het makkelijk verkopen, ik kwam alleen ff kijken wat ze hier op FOK bieden
Kwam die interesse toevallig van Nigerianen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:45 schreef Lehme het volgende:
Hahahahaechte gieren'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |