MATA'squote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:32 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn oude leraar sprak liever over MATA'S.
Allochtoon volgens het CBS: 'een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:29 schreef MoneyTalks het volgende:
Zit ik net even het vragenuurtje op Nederland 1 te kijken, komt op het eind ergens die Boris van der Ham van de D66 aan het woord, begint hij ook al over "Nieuwe Nederlanders".
Ik dacht dat de PvdA destijds al genoeg belachelijk was gemaakt om aan te geven dat het onzin is om allochtonen tegenwoordig Nieuwe Nederlanders te noemen.
Klacht: linksmensen die de woorden Nieuwe Nederlanders serieus blijven gebruiken in plaats van het woord allochtonen.![]()
Geenstijlquote:
Tatta's maar dan anders?quote:
quote:Bakra, belanda, tatta, ptatta: Nederlander, kaaskop.
http://www.dbnl.org/tekst(...)03200001_01_0073.htm
Woorden van de straatquote:
quote:‘Taal mixen is dope, is basis, is spang’
Voel je je soms aangesproken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef Verbal het volgende:
En dan zélf komen met zoiets doms als 'linksmens'
Daar moet je echt een popujopu voor zijn
V.
jezus christusquote:
ach ja, wat je dom noemt. Persoonlijk vind ik het dommer het maar OK te vinden om je woorden telkens op een gouden schaaltje te moeten leggen omdat een zootje (quasi-)religieuze relschoppertjes kilometerslange tenen heeft en de mening van jan agnost/atheist niet op prijs stellen. Hetzelfde als met die bible belters, maar blijkbaar is het wèl bon ton om die groep te bashen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef Verbal het volgende:
En dan zélf komen met zoiets doms als 'linksmens'
Daar moet je echt een popujopu voor zijn
V.
Nee, daarvoor is de term te stompzinnigquote:
JOH!quote:(tis trouwens popie jopie, popujopu bestaat niet)
En wat vind je onpersoonlijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:54 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
ach ja, wat je dom noemt. Persoonlijk vind ik het dommer het maar OK te vinden om je woorden telkens op een gouden schaaltje te moeten leggen omdat een zootje (quasi-)religieuze relschoppertjes kilometerslange tenen heeft en de mening van jan agnost/atheist niet op prijs stellen.
Typische reactie van iemand die uitgeluld isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is de term te stompzinnig![]()
[..]
JOH!
V.
*stil*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
Een betere benaming is biculturele kansenjongere.
Ik zit niet in de regering.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:47 schreef RickoKun het volgende:
Christenen (behalve koningdavid, die doet dat niet, hij is een goede christen![]()
) in de regering...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |