MATA'squote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:32 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn oude leraar sprak liever over MATA'S.
Allochtoon volgens het CBS: 'een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:29 schreef MoneyTalks het volgende:
Zit ik net even het vragenuurtje op Nederland 1 te kijken, komt op het eind ergens die Boris van der Ham van de D66 aan het woord, begint hij ook al over "Nieuwe Nederlanders".
Ik dacht dat de PvdA destijds al genoeg belachelijk was gemaakt om aan te geven dat het onzin is om allochtonen tegenwoordig Nieuwe Nederlanders te noemen.
Klacht: linksmensen die de woorden Nieuwe Nederlanders serieus blijven gebruiken in plaats van het woord allochtonen.![]()
Geenstijlquote:
Tatta's maar dan anders?quote:
quote:Bakra, belanda, tatta, ptatta: Nederlander, kaaskop.
http://www.dbnl.org/tekst(...)03200001_01_0073.htm
Woorden van de straatquote:
quote:‘Taal mixen is dope, is basis, is spang’
Voel je je soms aangesproken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef Verbal het volgende:
En dan zélf komen met zoiets doms als 'linksmens'
Daar moet je echt een popujopu voor zijn
V.
jezus christusquote:
ach ja, wat je dom noemt. Persoonlijk vind ik het dommer het maar OK te vinden om je woorden telkens op een gouden schaaltje te moeten leggen omdat een zootje (quasi-)religieuze relschoppertjes kilometerslange tenen heeft en de mening van jan agnost/atheist niet op prijs stellen. Hetzelfde als met die bible belters, maar blijkbaar is het wèl bon ton om die groep te bashen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:44 schreef Verbal het volgende:
En dan zélf komen met zoiets doms als 'linksmens'
Daar moet je echt een popujopu voor zijn
V.
Nee, daarvoor is de term te stompzinnigquote:
JOH!quote:(tis trouwens popie jopie, popujopu bestaat niet)
En wat vind je onpersoonlijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:54 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
ach ja, wat je dom noemt. Persoonlijk vind ik het dommer het maar OK te vinden om je woorden telkens op een gouden schaaltje te moeten leggen omdat een zootje (quasi-)religieuze relschoppertjes kilometerslange tenen heeft en de mening van jan agnost/atheist niet op prijs stellen.
Typische reactie van iemand die uitgeluld isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is de term te stompzinnig![]()
[..]
JOH!
V.
*stil*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
Een betere benaming is biculturele kansenjongere.
Ik zit niet in de regering.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:47 schreef RickoKun het volgende:
Christenen (behalve koningdavid, die doet dat niet, hij is een goede christen![]()
) in de regering...
Uitgeluldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:57 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die uitgeluld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die geen respect kunnen opbrengen voor een zo'n aimabel persoon als Jezus.quote:
Mensen diequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensen die geen respect kunnen opbrengen voor een zo'n aimabel persoon als Jezus.
Zwartsmoelen, stadse (?) en vuile varkens? Ga ik door voor de koelkast?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Hier in Limburg heten die gewoon Zwertmoele, Sjtedse of Voèle Vèèrêkes.
Verbal 'clutching at straws'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
UitgeluldHoe kom je daarbij? Daar is echt iemand voor nodig van een ander kaliber dan 'My First Schoolyard Diss'
V.
Hoezo fail ik? Tatta is gewoon straattaal voor Nederlander. Dat het letterlijk iets anders betekent, maakt niet zoveel uit. Kaaskop is ook niet letterlijk bedoeld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:16 schreef J2ZGTE het volgende:
Meh7 je failt,
Tatta quote?
Tatta=aardappel
En het allergrappigst is Bacra , Ba van je cra ...
Baas van je ziel
Slavendrijver dus
Iemand die dus iemand uitmaakt voor bacra, zegt tegen hem dat hij zijn baas is
Nee hoor, want die jongeren hebben juist vaak geen kansen meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
Van dat derdegeneratie scootertuig zou ik toch geen Nieuwe Nederlander noemen. Die figuren zijn al generaties Nederlander. Een betere benaming is biculturele kansenjongere. Dan weet iedereen ook gelijk waar je het over hebt.
Zwarte bekken, Stadsen en Luie Varkens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zwartsmoelen, stadse (?) en vuile varkens? Ga ik door voor de koelkast?
Dus omdat jij een of andere sloeber die 2000 jaar terug aardig was voor een paar mensen vereert, moet ik respect voor hem hebben? Julius Cesar verdient nog meer respect wat mij betreft en daarvan kan ik ook ongestraft "Julius Cesarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mensen die geen respect kunnen opbrengen voor een zo'n aimabel persoon als Jezus.
Ach, we hebben weer een overenthousiaste internetanti-theïst die niet fatsoenlijk kan lezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:26 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dus omdat jij een of andere sloeber die 2000 jaar terug aardig was voor een paar mensen vereert, moet ik respect voor hem hebben?
Een echte Nederlander ben je pas als je in zestien kwartieren kan aantonen dat je van Nederlandse origine bent!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:29 schreef MoneyTalks het volgende:
Zit ik net even het vragenuurtje op Nederland 1 te kijken, komt op het eind ergens die Boris van der Ham van de D66 aan het woord, begint hij ook al over "Nieuwe Nederlanders".
Ik dacht dat de PvdA destijds al genoeg belachelijk was gemaakt om aan te geven dat het onzin is om allochtonen tegenwoordig Nieuwe Nederlanders te noemen.
Klacht: linksmensen die de woorden Nieuwe Nederlanders serieus blijven gebruiken in plaats van het woord allochtonen.![]()
Ach gut, wat ben je toch infantielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En toen werd je gillend wakker en had je in je broek gepoept
V.
Dat zeg je maar tegen je pappie als je zakgeld krijgtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:52 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ach gut, wat ben je toch infantiel![]()
Knap hoorquote:(is te verwachten van linksmensen!)
Oja, nu kan ik moeilijk lezen. Je insinueert gewoon iets en daar reageer ik op. Ik vind jouwquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, we hebben weer een overenthousiaste internetanti-theïst die niet fatsoenlijk kan lezen.![]()
Ik zeg niet dat je respect voor hem MOET hebben. Ik zeg alleen dat ik mensen nogal "" vind, die zich respectloos over Jezus uitlaten alleen omdat ze een hekel hebben aan religie. Vrijwel iedereen die ook maar iets van Jezus weet, vind hem tof.
[ afbeelding ]
Ja, zelfs Richard Dawkins (als die naam je iets zegt).
Wie zijn hier de buitenlanders?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Hier in Limburg heten die gewoon Zwertmoele, Sjtedse of Voèle Vèèrêkes.
Je mag het best zeggen, maar het oogt wat infantiel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:19 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Oja, nu kan ik moeilijk lezen. Je insinueert gewoon iets en daar reageer ik op. Ik vind jouwmbt geenstijl nogal
Dus waarom zou ik dan niet zoiets mogen zeggen over iets waar jij waardering voor hebt.
Aha dus je kotst op de persoon Jezus vanwege de religieuzen? Vreemd. Maar ok, whatever floats your boat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:19 schreef pisnicht het volgende:
Het is niet de religie waar ik een hekel aan heb, het zijn de religieuzen. Dat jezus een toffe gast was geloof ik vast. Hij was in elk geval best sociaal dus. Voor de rest is hij voor mij gewoon een persoon die 2000 jaar geleden iets meer in de picture kwam dan gemiddeld en waar mensen vervolgens een mooi sprookje over hebben geschreven. Zwaar overrated dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |