Ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 14:48 schreef Estate het volgende:
[..]
Zo jij was snelJe poste al voor de knal er was
quote:Op maandag 16 november 2009 15:41 schreef Stokkie_ het volgende:
Ben nou wel benieuwd wat het is, er cirkelt ook al een tijdje een helikopter rond boven Houten.[s] Het klonk in ieder geval met een Sonic boom
Ja ik ook. Wat was dat?quote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef djayzz het volgende:
In Gorinchem ook gespot om 10 voor 3 ofzoiets
zegt degene die zelf uit een gehucht komtquote:
quote:
quote:woonplaats: Goutum
Zal wat worden met de nieuwjaars viering.quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Flepke het volgende:
Ik wist vanmiddag dat dit topic weer gekickt ging worden
Ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Foto's van de knal?![]()
Ik hoorde in Gorinchem ook een knal, zo rond 3 uur. En de zonwering begon nogal te trillen. daarna niks meer gehoord/gezien
quote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
zegt degene die zelf uit een gehucht komt![]()
Ben nog steeds benieuwd wat voor iets dat was, vast een f16 door de geluidsbarierre ofzo
quote:
Hap ook even niet ofzo.quote:
Doe je alu hoedje maar af, iets met vliegtuigen en geluids barrière ofzo.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:41 schreef Desertstorm het volgende:
Ik reageer even omdat ik ondertussen toch wel benieuwd ben geworden naar de oorzaak hiervan.
Ikzelf heb alleen de eerste knal gehoord een x aantal weken geleden. Ik stond op een voetbalveld en het leek wel alsof de schokgolf zich ook ondergronds verplaatste. Het was in omgeving Weert.
Maar nou blijkt dus dat hier mensen zijn die om de zoveel dagen weer een nieuwe knap horen. Tenzij hier sprake is van een grote grap wil ik hier toch wel eens een verklaring van horen.
Iemand
Lees het topic is doorquote:Op woensdag 18 november 2009 00:41 schreef Desertstorm het volgende:
Ik reageer even omdat ik ondertussen toch wel benieuwd ben geworden naar de oorzaak hiervan.
Ikzelf heb alleen de eerste knal gehoord een x aantal weken geleden. Ik stond op een voetbalveld en het leek wel alsof de schokgolf zich ook ondergronds verplaatste. Het was in omgeving Weert.
Maar nou blijkt dus dat hier mensen zijn die om de zoveel dagen weer een nieuwe knap horen. Tenzij hier sprake is van een grote grap wil ik hier toch wel eens een verklaring van horen.
Iemand
cobr6 is kk zagt ik heb giga vlinders knallen veel hardr en maak ik zo prullenbak mee kapotquote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef Luman het volgende:
Sorry, zal 't niet meer doen
[ afbeelding ]
WWOOOOWWWW GIGA VLINDERS DIE DINGEN ZIJN BRUUT MAN!! kan je zo een prullenbak kapot mee maken joh! vet stoer dat jij die hebt!!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:36 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
cobr6 is kk zagt ik heb giga vlinders knallen veel hardr en maak ik zo prullenbak mee kapot
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:36 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
cobr6 is kk zagt ik heb giga vlinders knallen veel hardr en maak ik zo prullenbak mee kapot
Zeh Germans vliegen/vlogen* ook met die Phantoms...quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb maandag 2 gevechtsvliegtuigen over m'n huis zien vliegen rond dat tijdstip, ik woon vlakbij Schiphol, goede kans dat het daarmee te maken heeft?
Volgens mijn vader waren het Phantoms, ondanks dat hij veel van vliegtuigen weet betwijfel ik dat, of het waren ZEH GERMANS!
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:36 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Ik dacht mensen uit urk?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:29 schreef ZeFetish het volgende:
Ik denk eerder dat het Aliens waren......
Ja dat weet ik, daarom, Nederland heeft ze nietquote:Op woensdag 18 november 2009 23:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zeh Germans vliegen/vlogen* ook met die Phantoms...
...quote:Op woensdag 18 november 2009 21:36 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Giga vlinders![]()
Droom lekker verder
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
WWOOOOWWWW GIGA VLINDERS DIE DINGEN ZIJN BRUUT MAN!! kan je zo een prullenbak kapot mee maken joh! vet stoer dat jij die hebt!!
Ik heb Cobra2kan ik nog niet eens een pakje boter mee opblazen, daar baal ik echt van maar ik vind ut fet dat jij GIGA vlindersh hebt!! Ik heb wel eens iemand gehoord die super mega giga vlinders had en daar kon hij zo 2 prullenbakken mee opblazen!!
quote:
quote:
quote:
Klinkt logisch..quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:07 schreef djayzz het volgende:
Was het misschien de Bloodhound SSC?
[ afbeelding ]
Deze moet tenslotte 1600km/h gaan. Volgens de planning iigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |