niks. hij mag helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:08 schreef A-mineur het volgende:
Klinkt allemaal heel intimiderend, maar wat mag die negert nou precies doen? Ik geloof niet dat hij bij wanbetalers aan de deur komt om even stoer te praten dat je moet dokken want anders..
Waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Heel veel mensen betalen niet, terwijl ze het wel kunnen.
[..]
Ah iemand die er verstand van leest , of de quote leestquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:59 schreef cvboer het volgende:
Incassoburo's hebben geen wettige status. Ze mogen alleen maar "dreigen" meer niet.
Een gerechtsdeurwaarder heeft wél een wettige status en mag bv wel beslag leggen op loon/inboedel.
Big frank is een leuk idee, maar als je weet wat een incassoburo mag en je staat sterk in je schoen heb je van dit soort lui niks te frezen.
Ik ben er dan ook niet van onder de indruk.
Is dat ook ergens online te lezen, lijkt me wel geinigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:20 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ah iemand die er verstand van leest , of de quote leestBigfrank stond er zelfs in vorige maand geloof ik .
"Als een dikke neger met een honkbalknuppel voor ze staat betalen ze snel " Aldus de Quote
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:59 schreef cvboer het volgende:
Incassoburo's hebben geen wettige status. Ze mogen alleen maar "dreigen" meer niet.
Een gerechtsdeurwaarder heeft wél een wettige status en mag bv wel beslag leggen op loon/inboedel.
Big frank is een leuk idee, maar als je weet wat een incassoburo mag en je staat sterk in je schoen heb je van dit soort lui niks te frezen.
Ik ben er dan ook niet van onder de indruk.
Leuke kick.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:52 schreef Luco het volgende:
Quote hier van lenen.startkabel.nl
Zat werk voor Big Frank als ik dit zo lees
Ik zal jou eens kickenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |