Ik heb het over een studentenrekening, iets wat de Fortis niet kent.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:45 schreef Salatrel het volgende:
voor je ing rekening betaal je ook gewoon hoor
Dat is het hele punt, dat heb ik gedaan tijdens het aanvragen van de rekeningquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:11 schreef Joran-Joran het volgende:
''rood kunnen staan'' moet je aanvragen, lijkt me trouwens best logisch toch
Johquote:
Ze zeiden dat de rekening actief was zodra ik de pas heb en die heb ik. Hoe kan ik dat dan nog meer checken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef Billy_Talent het volgende:
Voordat je al je geld gaat storten op je ING rekening, check eerst even of ze het openingscontract verwerkt hebben. Anders kan je straks niet bij je geld.
Ik heb gewerkt op de klantenservice van ING en jezus hoe vaak dat fout gaat... Je wil het niet weten.
Langs een kantoor gaan of even bellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ze zeiden dat de rekening actief was zodra ik de pas heb en die heb ik. Hoe kan ik dat dan nog meer checken?
Dan zal dat het zijn. Ik heb de rekening een week of 2 geleden aangevraagd. Duurt dat echt zo lang?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:03 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Langs een kantoor gaan of even bellen.
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat mensen in een winkel staan of bij een geldautomaat en ze geen geld kunnen opnemen. Dan hebben ze dus de pas al wel. Het suffe is dat je wel geld op de rekening kunt storten, maar het er niet afhalen.
Het ergste was nog een koppel dat een paar duizend euro had gestort op hun nieuwe rekening (terwijl het openingscontract nog niet binnen was) en daar zou de hypotheek van afgeschreven worden. Dat kan dus niet omdat er nog een blokkade opstond
Duurt ongeveer 2 weken ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn. Ik heb de rekening een week of 2 geleden aangevraagd. Duurt dat echt zo lang?
Iig moet ik morgen in de stad zijn, dus dan kan ik gelijk ff langs gaan bij het kantoor.
slim 14.gifquote:Gelukkig dat ik al m'n geld nog bij Fortis heb staan, wilde echt zeker weten dat die ING-pas alles doet voordat ik Fortis opzeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |