Marlies Dekkers.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Iets wat jij niet kan betalen.
Het is vooral die hele "stout" hype die er omheen gemaakt is samen metquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef JackHerrer het volgende:
Marlies Dekkers is voor menopauzevrouwen die denken dat ze daardoor sexier zijn en daardoor ook meer aandacht van hun man te krijgen (tevergeefs) die alleen nog flirt met 16 jarige kassameisjes.
tja das minder.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is vooral die hele "stout" hype die er omheen gemaakt is samen metHeleen van Rooyen
waar ik me zo aan erger idd.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:06 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
tja das minder.
vandaag 4 strings en 2BH's gekocht
400 euro kwijt
Mjah ik vind het ook niks met al die touwtjes en dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Marlies Dekkers ronduit ordinair. Het mens zelf, en haar lingerie al helemaal.
[ afbeelding ]
jij wel omdat je geen meid kan krijgen faalneger.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Yeah right...
Daar heb ik 2,5 uur sex voor...
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Yeah right...
Daar heb ik 2,5 uur sex voor...
Sorry, maar ben het niet met je eens. MD heeft een luxe maar wel sexy uitstraling. Beter dan alles wat je bij livera of hunkemuller oid kunt vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:49 schreef JackHerrer het volgende:
Marlies Dekkers is voor menopauzevrouwen die denken dat ze daardoor sexier zijn en daardoor ook meer aandacht van hun man te krijgen (tevergeefs) die alleen nog flirt met 16 jarige kassameisjes.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:15 schreef devlinmr het volgende:
Sorry, maar ben het niet met je eens. MD heeft een luxe maar wel sexy uitstraling. Beter dan alles wat je bij livera of hunkemuller oid kunt vinden.
Ordinair is het zeker niet.
400 euro voor 6 stuks ondergoed kan ik me ook niet veroorlovenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Iets wat jij niet kan betalen.
Ik weet niet of ik een bikini van MD ga kopen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mijn menopauziale vrouwwil ook al niks anders meer. Zelfs de bikini is een MD
Dat vind ik er dan weer wél leuk uitzienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een bikini van MD ga kopen.
Heb op dit moment een bikini van Risk gekocht
[ afbeelding ]
Beide.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
400 euro voor 6 stuks ondergoed kan ik me ook niet veroorloven
Of je verdient erg goed of je hebt ondergoed erg hoog op je prioriteitenlijstje (of beide natuurlijk )
135quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik er dan weer wél leuk uitzien
Kost zeker ook een klein fortuin?
¤135 staat eronder.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik er dan weer wél leuk uitzien
Kost zeker ook een klein fortuin?
Mooi heur.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een bikini van MD ga kopen.
Heb op dit moment een bikini van Risk.
[ afbeelding ]
(¤135)
Pricelessquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:28 schreef Zaith het volgende:
[..]
Mooi heur.
Maar een aanrader is om dat alles uit te doen en dan gewoon te gaan zonnen/zwemmen.
Tevens is dat (¤0,- euro).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |