Klopt, kan me niet voorstellen dat het daar ook maar enigszins rustig is, overal terrasjes e.d. Het kan natuurlijk een minder druk gedeelte zijn als een steegje oid, toch vrees ik hetzelfde als onze vrind Diederick: http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effectquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef OldJeller het volgende:
Leidseplein, ik heb altijd begrepen dat het daar constant druk is en er altijd wel mensen (en politie) aanwezig zijn.. hoe heeft dit kunnen gebeuren daar?
Zo'n dingen zijn snel gebeurt en voordat iemand ingrijpt is het vaak al te laat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef OldJeller het volgende:
Leidseplein, ik heb altijd begrepen dat het daar constant druk is en er altijd wel mensen (en politie) aanwezig zijn.. hoe heeft dit kunnen gebeuren daar?
Njah, je onderbuik zegt 'geef ze 's ongelijk'... gelukkig bekijken we het rationeel ook wel eens. Als Wilders een soort klootzak-detector had waarmee je alleen de eikels eruit kon filteren om ze op de boot naar neverland te zetten was ik voor, maar om alle Moslims met de nek aan te kijken door het gedrag van een paar honderd van die stakkers.. neu.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:34 schreef Twin1983 het volgende:
Als het buitenlanders blijken te zijn krijgt Wilders weer iets van 3 zetels erbij.
nou uh..:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
...
Hoe kwamen jullie trouwens in vredesnaam van door Norrd-Afrikanen mishandele vrouwen bij hekserij?
zo dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Verschil is dat heksen niet bestonden.
idd, wat een sukkels hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
iedereen die denkt dat die dappere hoerenzonen op het leidseplein tot zo'n daad overgaan hebben het mis. het was op de nassaukade. wel dicht bij het plein, maar veel stiller. kijk ook even op at5. daar zie je een filmpje waar de vriendinnen uitleggen wat er gebeurde. of ga naar geenstijl.
maar ik weet haast wel zeker dat er videobeelden van dit uitschot zijn. vanavond opsporingverzocht. misschien lassen ze een item in.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:26 schreef SanJuanDePasto het volgende:
waar blijven in godsnaam de signalementen? of wil de politie ze niet pakken?
vandaar dat er ook Nassaukade staat in het bericht...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:31 schreef OldJeller het volgende:
op naar het volgende incident. ik hoop dat er mensen zijn die de daders herkennen en ze radbraken. hoeft wat mij betreft even geen justitie met zalvende woorden tussen te komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Is altijd maar een incident he, dit soort dingen.
Wat is het dan? Georganiseerde misdaad? Zit er de mafia hier achter?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Je zou het bijna gaan denken hé, zovaak als het voorkomt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat is het dan? Georganiseerde misdaad? Zit er de mafia hier achter?
Goed dat je "bijna" zegt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken hé, zovaak als het voorkomt.
Ja, en die "flinke kerels" in voorlopige hechtenis wegens poging tot doodslag...Je weet toch onderhand wel hoe het werkt hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:03 schreef Gia het volgende:
Gatverdamme, wat een gore ratten om zoiets te flikken.
En werkelijk onbegrijpelijk dat er niet een paar flinke kerels op dat plein even in konden grijpen. Dan zaten die 'engeltjes' nu vast en te huilen om hun mammie.
maakt het voor burgers veel uit of het wel of niet georganiseerd is? denk het niet. iedereen zit zich nu te verbijten. beter kunnen marokkanen zich snel gaan gedragen, anders zou het verbijten wel eens van zich afbijten kunnen worden.quote:
Volgens mij is die tendens toch al in gang gezet, de mate waarin is denk ik nog beinvloedbaar, maar voor veel mensen is de grens al overschreden denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maakt het voor burgers veel uit of het wel of niet georganiseerd is? denk het niet. iedereen zit zich nu te verbijten. beter kunnen marokkanen zich snel gaan gedragen, anders zou het verbijten wel eens van zich afbijten kunnen worden.
ik heb het over knokploegen die leiden tot burgeroorlog-achtige taferelen. geen wens, maar haast onafwendbaar als marokkanen zo blijven omgaan met onze kaassies.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Volgens mij is die tendens toch al in gang gezet, de mate waarin is denk ik nog beinvloedbaar, maar voor veel mensen is de grens al overschreden denk ik.
Nee, het is onderdeel van een structurele haatcampagne richting de autochtone Nederlandersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Dat is dan vooral het probleem van mensen die niet kunnen relativeren. Er zullen altijd mensen zijn die dit soort individuele acties een bredere, collectievere lading willen meegeven, omdat dat "makkelijker" is. Zie bijvoorbeeld de uitspraak rondom het deporteren van tientallen miljoenen mensen, dat is een gevolg daarvan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maakt het voor burgers veel uit of het wel of niet georganiseerd is? denk het niet. iedereen zit zich nu te verbijten. beter kunnen marokkanen zich snel gaan gedragen, anders zou het verbijten wel eens van zich afbijten kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |