Nee, jij zegt namelijk dat heksen bestaan. Ik bestrijd dat juist.quote:
quote:btw.. de duivel? wat is dat? (behalve dat die voorkomt in bepaalde sprookjes boeken)
Wicca is zo mogelijk een nóg slechter samenraapsel van andere religies dan het christendom.quote:
dan ontken je een benaming.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, jij zegt namelijk dat heksen bestaan. Ik bestrijd dat juist.
samenraapsel nog welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef OiFromTheStreets het volgende:
[..]
Wicca is zo mogelijk een nóg slechter samenraapsel van andere religies dan het christendom.
Natuurlijk niet. Maar het zijn geen heksen, het waren doodnormale vrouwen, die de pech hadden van hekserij te zijn beschuldigd...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef woid het volgende:
[..]
dan ontken je een benaming.
maar hopelijk niet dat er een bevolkings groep in het verleden is geweest dat catogorisch uit geroeid is..?
dus je ontkent de benaming.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar het zijn geen heksen, het waren doodnormale vrouwen, die de pech hadden van hekserij te zijn beschuldigd...
Ik ontken het bestaan van heksen. Ik ontken niet het bestaan van slachtoffers van de waangedachte dat heksen bestaan.quote:
dan vraag ik me af of je weet wat wicca (echt) inhoudt (niet dat wat die charmed kijkende breezer drinkende meisjes denken te zijn)quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ontken het bestaan van heksen. Ik ontken niet het bestaan van slachtoffers van de waangedachte dat heksen bestaan.
Je kunt wel voortdurend met 'quote:
labels volgens jouw woordenboek jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kunt wel voortdurend met '' aan komen zetten, maar daaruit blijkt slechts dat je niet in staat bent de nuances te vatten tussen een foutief label en een correct label.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kunt wel voortdurend met '' aan komen zetten, maar daaruit blijkt slechts dat je niet in staat bent de nuances te vatten tussen een foutief label en een correct label.
kan jij ff normaal doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kan je even oprotten met je gezeik over heksen? Het gaat hier over 2 vrouwen die tot moes zijn geslagen door een stel randdebielen. Ga lekker verder zeuren over het wel of niet bestaan van heksen via PM ofzo.
tvp.
quote:
toch dan een beetje de klepel die niet helemaal zichtbaar is voor je, maargoed voor 95% zijn we het gewoon eens, maar geven er een ander naampje aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, volgens de Malleus Maleficarum, jeweetwel, dat boek wat bepaalde wat heksen waren, en aan de hand waarvan ze vervolgd werden. Dat in de moderne tijd er zweverige idioten zijn die zich heks noemen (en verwantschap claimen met de vervolgde vrouwen (hoe idioot, gezien er niets was wat deze vrouwen bond, behalve hun vrouw zijn) weet ik ook wel, maar dat heeft natuurlijk niks met het oorspronkelijke label heks te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |